نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

معجزه شدههههههههههههههه مسافرم از بهشت دل کندو اومددددددددددد

1393/3/2 13:10
نویسنده : فریبا
3,091 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااام بچه ها شرمنده من ی مدت دسترسی به نت نداشتم دلم برای تک تکتون تنگ شده بود مرسی که باهام در ارتباط بودید ممنونم واقعا نمیدونم چی بگمممممممممممممممممممممممممممممممم دیشب دقیقا روز تولد عشقم همسر گلممممممممممممممممممممم دلم میخواست بهترین هدیه رو بهش بدم و خوشحالش کنم با اینکه میدونستم 4 روزی عقب انداختم ولی از بی بی چک گذاشتن میترسیدم تا اینکه بالاخره شب ساعت 12 بی بی گذاشتم و واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نمیدونم به چه زبونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بگممممممممممممممم مرسییییییییییییییییییی از همههههههههههههههههههههههههه که دعاگوم بودننننننننننننننننننننننننننننننن مرسیییییییییییییییییی از خدااااااااااااااااااااا که با گذاشتن مسافرممممممممممممممممممممممم توی دلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم همه چیزو بهم ثابت کرد دیشب بهترین هدیه رو به بابا حسین دادم مرسییییییییییییییییییییییییی از همتوننننننننننننننننننننن میخوام اسم ببرم میترسم یادم بره ولییییی خیلییییییییییییییییییییییییییییییی هوامو داشتیددددددددددددددددددددددددددددددددددددد دعا کنید باز هم برام که صدای قلبشو بشنومممممممممممممممممممممممممممممممممم ممنونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم نمیدونم چی دارم توی این پست میزارم فقط میخوام بگممممممممممممممممممممم خدا جونمممممممممممممممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممممممممممممممم ومرسییییییییییییییییییییییی که اینجا هستتتتتتتتتتتتتتتتتت اینم عکس بی بی چک و بقیه چیزهاااااااا

1393.2.3

اولین بی بی چک که ساعت 12

دومین بی بی چک ساعت 12:15

سومین بی بی چک ساعت 2:15

و اینم دست گل های بابا حسینتتتتت خوش آمد گویی من و تو به خونههههههه

خدا جونمممممممممممممممممم بازم شکرررررررررررررررررررررررررررررررررر

همینطوریییییی که دل من شاده و نی نی ام اومددددددددددددددددد دل تموم اونایی که منتظرن و خودت شاد کن نزار هیچ کس آرزویی مادر شدن به دلششششش بمونهههههههههههههههههههههههه خدا جونممممممممممممممممممممممم این لحظه ها رو برای تک تک دوستای منتظرم و تموم اونایی که آرزو دارن ی روزی بی بی چک 2 خطه رو ببینن بر آورده کننننننننننننننننننننن

من جواب شده ی دکترا بودمممممممممممممممممممم ولیییییییییییییییی تو جوابمو دادیییییییییییییییییییییی مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

پسندها (23)

نظرات (48)

فریده
2 خرداد 93 13:50
ابجییییییییییی جونم عزیزممممممممممممم نمیدنی که چقدر خوشحالمممممم خدارا شکر که به مراد دلت رسیدی دیدی گفتم صبر کن صبر. از این به بعد باید بیشتر مراقب خودت و امانتی که خدا تو دلت گذاشته باشیییییییی تو دیگه یه مادریییییییی مادری یعنی صبر صبر صبر تحمل تحمل تمحل
فریبا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی آجی چشمممممممممممممممممممم
پرتو
2 خرداد 93 14:41
خدا رو شکر عزیزم دیدی پاداش صبرت و گرفتی انشاالله که بارداری خوب و راحتی داشته باشی و فرشتت و بغل بگیری دوستم خیلی برات خوشحال شدم از ته دلم بوس برای تو و کنجدت مواظب خودتون باش گلم
فریبا
پاسخ
سلام پرتو جونم ممنونننننننننننننننننننننن دوستم به خدا خیلییییییییییییییی برای همه ی اونایی که نی نی دلشون میخواد دعا کردممم بوس برای توو
آرزو مامان محمد
2 خرداد 93 15:47
وای عزیزم خداروشکر واقعا بهت تبریک میگم ایشالله نی نی سالم میاد بغل مامانیش
فریبا
پاسخ
مرسییییییییییییییییی آرزو جونننننننننننننننن
مــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــ
2 خرداد 93 16:01
بهت تبریک میگم عزیز دلم
فریبا
پاسخ
ممنون دوستممممممممممممممممممم
آرزو
2 خرداد 93 18:49
واااای خدای من هزارمرتبه شکرت...انگاری یکی ازآرزوهای خودم برآورده شده‏!فریباجونم بهترین خبری بودکه توسال93شنیدم‏!خیلی خوشحال شدم‏!تبریک میگم عزیزدلم.بوسسس
فریبا
پاسخ
ممنون آرزو جونم تو همیشه بهم لطف داشتی عزیزمیی
آرزو
2 خرداد 93 18:51
فریبا
پاسخ
مامان سمیه
2 خرداد 93 21:24
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.خدایا شکرت.
فریبا
پاسخ
مامان رها
2 خرداد 93 22:31
واااااااااااااااااای وااااااااااااااااااااای تبریک میگم گلم.... ایشالا نی نی که تو دلته صحیح و سالم می یاد بغلت.....
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممم
تارا
2 خرداد 93 22:53
واااااااااای فریباجونم یه عالمه خوشحالم کردی خانومی فدات بشم گلللللللللم
فریبا
پاسخ
BT
2 خرداد 93 23:57
وااااااااااااااااااااای فریبای عزیزمممممممم .... بهت تبریک میگم ....نمیدونی چقدددددددددددددددددددددر خوشحال شدم ذوستممممممممممممممممممم ....خدای بزرگم هزاران بار شکرت ..... خیلی خیلی مواظب خودت و نینی باش ... انشالا صدای قلب کوچولوشو هم به زودی میشنوی .....من هر شب قبل خواب دعات کردم هم واسه تو و هم واسه دوستای خوب دیگه ام ..... انشالا همه به زودی مامان بشن ..... انشالا همه زنای عالم ظعم شیرین مادر شدن رو بچشن.........بازم بهت تبریک میگم ذوستممممم....... یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
فریبا
پاسخ
ممنون بیتااا جونم خودم هنوز باورم نمیششششششششششه گلی دوستم مرسییییییییییییییییییییییی من که هنوز باورم نمیشههههههههههه
حکیمه نیک بخت
3 خرداد 93 1:55
الان فقط این حس رودارم .گریه شوق مامان فریبا.......خیییلی بهت میاد عزیزم خدایااین حال خوب رونصیب همه بکن ...... حالاکه فرستادیش حفظش کن... تولدتون هم مبارک دوستای خوبم
مامان پرنيان
3 خرداد 93 8:09
واااااااااااااااااااااااااااي فريبااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چقدر خوشحالم كردي . خداااااااااااااااااااااااااااجون مرسي واقعا خدا بهتريني فريبا جون به جان پرنيانم شب تولد حضرت علي خيلي دلم گرفته بود و اشك ريختم آنقدر به ياد تو و سميه بودم كه خدا مي دونه . خدا صدات رو شنيد و بهت نظر كرد دوستم . اي كاش پيشت مي بودم دلم مي خواد جيغ بزنم . بغلت كنم و فشارت بدم راستي عشقم تولدت هم مبارك فدات بشم من
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممم از دعا های شماست که من مادر شدمممممممم
مامان پرنيان
3 خرداد 93 8:10
خوشگله خصوصي
فریبا
پاسخ
چشم گلممممممممممم
بــــــــــــاران
3 خرداد 93 9:30
فقط شکرررررررررررررررررررررررررررررررر فقط تبریککککککککککککککککککککککک خدایااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرت که حکیمی بالاتر از تو نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت این یه هدیه از طرف خداست الحمدالله رب العالمین
فریبا
پاسخ
ممنون باراننننننن گلم واقعا معجزه شددددددددددددددد
معصومه
3 خرداد 93 9:57
عزیزمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
فریبا
پاسخ
غزل
3 خرداد 93 10:05
خیلی واست خوشحالم .................. عزیزم مبارکت باشه .... خدایا شکرت که دل دوستمو شاد کردی ....ایشالا که نه ماه محکم بغلت کنه وسفت بچسبه بهت .........دیدی گفتم نازداره .... دیدی اومد .... خدا بخواد حله همین ......
فریبا
پاسخ
قربونت برم غزللللللللللللللللل عشقمیییییییییییی آره ناز داشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت فقط خداااااااااااااااااااااا بهم نگاه کرد و دعاهای شما رو پذیرفت
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 خرداد 93 10:07
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم مبارکه ایشالاه به سلامتی و خرمی
فریبا
پاسخ
ممنون دوست خوبمممممممممممممممممممممم
نیلوفر جون
3 خرداد 93 10:13
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دست جیغ هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فریبا
پاسخ
مامان مهربون
3 خرداد 93 10:20
دوست عزیزم بهتون تبریک میگم و از صمیم قلب براتون دعا میکنم که خداوند فرشته نازت را برایت حفظ کنه
فریبا
پاسخ
مامان نسرین
3 خرداد 93 10:38
یعنی فریبا زبونم بند اومده. به خدا واسم این لحظه دور نبود. این روزا مرتب سر می زدم به وبت ولی خبری نبود, گفتم: حتماً حوصله نداری. خدا می دونه چقدر خوشحالم واست. مبارکت باشه. خدا خیلی چیزا رو ثابت کرد بهمون. خدایا واقعاً بزرگی, واقعاً.
فریبا
پاسخ
مرسی نسریننننننننننننننن جونم خودمم زبونم بند اومده باورش سخته
مینا
3 خرداد 93 10:58
اشکم در اومد فریبا! امیدوارم نی نیت سالم بیاد تو بغلت....
فریبا
پاسخ
مرسی مینا جونممممممممممممممممم
الهام مامان امیر علی جون
3 خرداد 93 12:54
هورا هورا فریبا جونم . من تازه باهاتون آشنا شدم از طریقه وب آوا جون {فریده جون خواهرتون}نمیدونی چقدر خوشحال شدم از اینکه باردارید / مراقبه خودتون باشید تا به موقعه اش مسافرتون بیاد تو آغوشتون
فریبا
پاسخ
چشم ممنونننننننننننننننننننن عزیزمممممممممممممممممممممممم
مثل هیچکس
3 خرداد 93 13:01
خدا رو صد هزار بار شکر که لطف خدا شامل حالتون شد من از وب باران جون متوجه شدم وگفتم بیام اینجا هم بهتون تبریک بگم انشالا که دوران بارداری خوبی داشته باشین . بازم بهتون تبریک میگم
فریبا
پاسخ
ممنون دوشت گلم باران عزیز منه همیشه بهم لطف داره و دوستاشم مثل خودش ماهنننننننننننننننن
الــنـــازجوون
3 خرداد 93 13:05
ســــــــــــلام....وای فریبا جووووووووووووووووووووووووووونمتبــــــــــــــــــــریک میگم از ته دلم عزیزمممممممممم خیلی خوشحالم بخدا این یه معجزست اولش باورم نمیشد ابجی جونم ایشالا بارداری خوبی داشته باشی و فرشته کوچولوت سفت بچسبه به دلت و نه زود و نه دیربیاد عاشقتم بوووووووووووووس
فریبا
پاسخ
مرسییییییی الناز جونم خودمم باورم نمیشههههههه انشالاه مامان بعدی خودتیییییییییییییییییییی
گلی
3 خرداد 93 14:31
سلام مبارک باشه خانمی از صمیم قلب بهت تبریک میگم و خدارو سپاسگزارم که دلتون رو شاد کرد ایشالله با قدمهای مبارک و میمونش زندگیتون رو از اینی که هست شاد تر کنه واسه ماهم دعا کنید
فریبا
پاسخ
سلامممم عزیزممممممممم انشالاهههههه چشم حتمااااااااااا
مامان نی نی
3 خرداد 93 15:31
مبارکه فریبا جونی نمیدونی چقدر خوشحال شدم مو به تنم سیخ شد عزیزم خدارو هزار مرتبه شکر که به مراد دلت رسیدی عزیزم خیلی بهت تبریک میگم گلم ایشاله به سلامتی این نه ماه رو طی کنی عزیزم خیلی مراقب خودت باش بازم مبارکه عزیزم
فریبا
پاسخ
فدات شممممم خودم هنوز تو شوکمممممممممممممممممممممممممممم مرسیییییییییییییییییییییییی
مامان امیرحسین جان
3 خرداد 93 16:48
مامان فریبا تبریک میگم. وقتی این خبر خوشو خوندم خیلی خیلی خوشحال شدم. قبلا چند باری از وبت دیدن کرده بودم. ایشالا کوچولوت صحیح و سالم به دنیا بیاد.منتظر دیدن روی ماه نی نی نازت هستیم.
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممم لطف داریییییییییییییییییی انشالاههههههههههههههههههههههههه خدا به همهی منتظرا نی نی سالم بدههههههههه
ارلا جون
3 خرداد 93 17:20
فقط میتونم بگمممممممممممممممممم خدارو شکر عزززززززززززیززززززززززززززززززززززززززممممممممممممممممممممممم
فریبا
پاسخ
ممنونننننننننننن دوست گلم
مامانه کیاناوهانا
3 خرداد 93 18:44
وااای فریبا جون من از دوستان الناز عزیز هستم ....راستش گاهی اوقات میومدم وبت ... ولی وقتی دیدم الناز جون خبر بارداریت رو نوشته ...شوکه شدم... خیلی برات خوشحالم ...باور کن وقتی مطلبت رو خوندم اشک شوق ریختم....
فریبا
پاسخ
عزیزم ممنونملطف داری شمااااااااااااااا مرسیییییییییییییییییییییییییی
فاطمه ع
3 خرداد 93 20:57
واااااااااااااااااااااااااااااااااای خدایا شکرت خیلی خوشحال شدم فریبا جون بااینکه چند روزه بخاطره اومدنه پری دلم گرفته بود الان از خوشحالی چشمام پر اشک شده خیلی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوشحال شدم مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبارکه گلم
فریبا
پاسخ
ممنون گلمم انشالاه خیلی زود بی بی ات مثبت بشه
مامان هانا
3 خرداد 93 23:28
خدا رو شکر انشالله دوره ی بارداریتو به سلامتی سپری کنی انشالله خیلی از شنیدن این خبر خوشحال شدم
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممممم
راضیه
4 خرداد 93 9:15
سلام فریبا جون خدا رو شکر خیلی بهت تبریک میگم بهت گفتم کاری به حرف بقیه نداشته باش و ناامید نشو اگه خدا بخواد حتما میشه خدایا صد هزار مرتبه شکر که یکی دیگهاز دوستام خوشحال شده و داره مادر میشه
فریبا
پاسخ
سلام گلممممممممممممممم ممنونممممممممممممممممممممممممممممممم واقعا خدا خواستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مرسی گلم
مامان نــــاديــــا
4 خرداد 93 11:50
واييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هزار مرتبه شکرت واي من ميدونستم امسال مامان ميشي هاااااااا نميدونم چي بگم فريباااااااااااااااااااااااااااااااا از خوشحالي مي خوام پر در بيارم گفتم صبور باش پاداش صبرو تحملتو گرفتي عشقممممممممممم دوست گل خودمي مامان فريبا به جمع مامانا خوش اومدي ايشاللللللللللللللللللللللللللللللله جوجو کوچولومون سلامت بدنيا بياد واي من خاله شدماااااااااااااااااااااااااااااا باورم نميشه اي کاش شمارتو داشتم کلي پشت تلفن جيغ ميزدميه غم بزرگ از روي دلم برداشته شد خدايا هزاران بار شکرتتتت ميبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
فریبا
پاسخ
سلااااااااااااااااام نادیااااااااااااااااااااااااااااااا چطوریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی واقعاااااا معجزه شدددددددددددددددددددددد دوست دارم تو چطوری نی نی ات خوبهههههههههههههههههههه عزیزمییییییییییییییییییییییی دوست دارممممممممممممممممممممممممممم
ماماني پرنيان
4 خرداد 93 12:14
سلام مامان فريبا جونم من آنقدر خوشحالم كه دوست دارم هزار بار فرياد بزنم بگم خدا اي ول گل كاشتي برامون . خيلي خيلي خوشحالم . چطوري گلكم . ني ني خوبه ؟؟؟؟
فریبا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییی دوست مهربونممممممممممممم عاشقتمممممممممممممممممم خوبیممممممممممممممممم خداروشکر 2 هفته دیگه برای شنیدن قلبش میریم برام دعا کن
مامان خانومی
4 خرداد 93 15:59
سلام وای عزیزم نازی قربونت برم شکر خدا نینی توام اومد جوووووووووووووونم فریبا جونم مامان شده مبارکه عزیزم
شیما مامان کژال
5 خرداد 93 3:38
فریباااااال...مو به تنم سیخ شدههههه...ینی نمیدونی چه حالیماااااا...خدارو شکر فقط میتونم همینو بگم...عشقم تبریک بت میگم قربون خودت و نی نی نازدارت برم منننن دلمو شاد کردی دختر...واااااای هوووووراااااا
فریبا
پاسخ
شیمااااااااااااااااااااااااااااااا خویبیییییییییییییییییییی خودمم باورم نمیشههههههههههههههههه فکر میکنمممممممم خوابم هنوز خدا معجزههههه کردددددددددددددددددد دعا کن برام 9 ماه راحت پیش برهههههههههههههههکژال گلمو ببوس
ماماني پرنيان
5 خرداد 93 9:43
سلام عزيزم دوست مهربونم ماماني كجايي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قربونت برم مامان شدن چقدر بهت مياد . بيا پيشم با خبرهاي جديدت بيشتر شادم كن
فریبا
پاسخ
سلام گلمممممممممم یکم کمردرد دارم زیاد نمیتونم بشینم بهتر شدم پست میزارمم ممنون از محبت هات
محمدرضا
5 خرداد 93 15:05
وبلاگت عالیه احسن توم به وبلاگ منم سر بزن در مورد کودکانه و اگه سوالی داشتی تو قسمت نظرات بگو
فریبا
پاسخ
چشم
مامان احسان
6 خرداد 93 22:30
سلام .وای عزیزم نمیدونم چی بگم فقط خدایا شکر...خدا وکیلی امروز تو فکرت بودم چند روزی هست مهمون داشتم سرم خلوت شده گفتم برم به دوستان سری بزنم که اولین پست خوش امد گویی حسین اقا رو دیدم دیگه نمیدونستم چی بگم فقط به شوهری میگفتم معجزه معجزه اونم میگفت خدا رو شکر خیلی خیلی تبریک میگم عزیزم مبارک باشه
فریبا
پاسخ
ممنوننننننننننننننننننننننننننن باران جان عزیزمییییییییییی لطف داری بهممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ممنون گلم
مامان الناز
7 خرداد 93 23:23
سلام دوست عزيز فريبا جان مامان شدنت رو تبريك ميگم ايشالاه نه ما بچسبه به دلت و سالم بياد تو بغلت من از طريق النازجون و باران جون متوجه شدم البته هميشه ميومدم وبت سر ميزدم ايشالاه نفر بعدي الناز عزيزم باشه
فریبا
پاسخ
سلامممممممم عزیز مننون لطف داری شما انشالاهههههههههههههه انشالاه که مامان بعدی الناز جونمهههههههههه
مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
8 خرداد 93 19:20
شکر شکر شکرهمین.خیلی خوشحالم که واسه نینیت دیگه منتظرنیستی.خیلی وقته وبلاگتونو میخونم وکلی دعاتون کردم...ایشالا خوش وخرم باشید کنارنی نی نااااااااااااااااااازت.مارو بی خبر نزارینااااااااااااااااا
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممم چشم حتماااااااااااااااااااااااا
fariba
8 خرداد 93 22:17
سلاااااااااااااااااااااام فریباب خوبم وای نمیدونی چقدر خوشحالم تازه از مسافرت برگشتم اولین وبلاگی که زدم وبلاگ تو بود نمیدونی هنگ کردم اصلا شام خوردنم نمیاد خدایااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرررررررررررررررررررررت مبارک ه عزیزم مبارکه فریبا جووووووووووووووونم همسرمم تبریک میگه به آقاتونم تبریک بگو نمیدونم چی بگم فقط خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم الهی که تا آخرش با سلامتی و خوشی طی بشه الهی شکرت فریباجونم مبارکه
فریبا
پاسخ
عزیز دلم فریبا ممنون مرسییییییییییییییییییییییییییییی همسرمم سلام میرسونن ممنون گلممممممممممممممممممممممایشالاه خودتم به زودی خوش خبر باشیییییییییییییییی
♥پرنیان♥مامان متین
10 خرداد 93 13:27
سلام خانومی خیلی مبارکه..ایشالا بسلامتی و خوشی بپره تو بغلت...واس همه دعا کن شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقية الله آمد با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک.
فریبا
پاسخ
چشممممممممممممممممم
مامان مینا منتظر
11 خرداد 93 11:16
سلام عزیززززززززززززززم خوبی چه خبرا منو بببخش که دیر به دیر می یام پیشت واقعاً گرفتارم عزیززززززززم درگیر کارو و دندونپزشکیم اونم شدید دوستم فریبا جوووووووووووووووووونم نمیدونی چقدر خوشحال شدم دوستم انشالله که این 9 ماه سفت بچسبه به دلت دووووستم دیدی گفتم خدا بخواد میشه دووووووووستم انشالله که این 9 ماه بهترین دوران زندگیت باشه وااااااااااااای نمیدونی چقدر ذوق زده شده عزیززززززززم
فریبا
پاسخ
ممنون مینا جونمممممم خوب که دندوناتو درست کردی من که یکی دیگه داشتم درست کنم که دیگه بی خیال شدم والان درد دارم گاهیییییییییییییییییییییییییییییییی مرسی انشالاه زود قسمت خودت
سحرمامی آرتین
14 خرداد 93 16:49
سلام فریباجون خیلی خوشحال شدم.انشاالله به سلامتی این نه ماه روپشت سربذاری وزایمان خیلی راحتی روداشته باشی.وانشاالله نی نی کوشولوت هم صحیح وسالم بیادپیشتون.وسایتون همیشه بالاسرش باشه.ببخشیداگه طولانی شد. راستی یه باره دیگه میپرسم میای همدیگه رولینک کنیم؟بیاازوبم دیدن کن اگه خوشت اومدخبرم کن تاتبادل لینک داشته باشیم.بازم ازصمیم قلب تبریک میگم.
مامان صفورا
19 خرداد 93 17:06
آخیییییییییی عزیییییییییزم خیلی تبریک میگم
فریبا
پاسخ
ممنون صفورا جاننننننننننن آوای گلمو ببوس
مامان نیلو
31 خرداد 93 15:12
سلام دوستم ، وقتی این پستت رو خوندم موهای تنم سیخ شد و تو چشمام پر اشک شد . ایشالا به سلامتی ، ایشالا همیشه خبرهای خوب داشته باشی . تبریک میگم بهت دوستم . من لینکت میکنم شما هم منو لینک کن تا در ارتباط باشیم عزیزم
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دداریییییییییییییییییییییییییییی چشم
سنا
19 تیر 93 18:12
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که نینیت اومد واسه منم دعاکن با وبت کلی گریه کردم سبک شدم منم منتظر نی نی ام دارم دق می کنم
فریبا
پاسخ
عزیزم مرسی صبر داشته باش مطمئنم به زودی خدا فرشتتو میزاره توی دلتتتتتتتتتتتتت ممنون که به وب نی نی من اومدیییییییییییییی