نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

چکاب ماه 7

1393/8/26 17:42
نویسنده : فریبا
2,288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوبم قشنگ مامان الهی فدات شم که 7 ماه رو پا به پام داری میایی جلو بدون اذیتی گاهی من خودم شرمندت میشم چون یکم سنگین شدم و با وجود تو باید ناهار درست کنم میدونم سختته مامان ولی چاره ای نداریم اگه هم خوب نخورم تو رشد نمیکنی پس باید ظهر ها گرسنه نمونیم خندونک

گل مامان 25 آبان نوبت چکاب میشد و  هم باید جواب آزمایش رو  میبردم صبح بعد از خوردن صبحانه ی حمام حسابی کردیم و اومدیم منتظر بابایی شدیم ناهار خوردیم و بعد هم راهی مطب شدیم مطب مثل همیشه شلوغ بود و از اونجایی که من ی جورایی با منشی دوست شدم خدا خیرش بده کار ما رو سریع راه انداختچشمکاول مراقبت ها رو انجام دادیم

خوشبختانه وزنم بالا نرفته بود و ثابت بود خیلییییی از این بابت خوشحال شدم و فشارمم خوب بود  و جواب آزمایش هم خوب بود و خدارو شکر مسمومیت بارداری نداشتم ...بعد هم خوابیدم صدای خشگل قلبتو شنیدم آخخخخخخخخخخخخخخخخخ که چه حالی میکنم وقتی صدای مهربون قلب کوچولوتو میشنوم به خودم میبالم که من مادر ی فرشته شدم که توی دلم داره رشد میکنه و خدارو به خاطر این نعمت بزرگ شاکرم و امیدوارم و دعاگو برای تموم دوستای منتظرم که این حس رو بچشننننننمحبتبعد از انجام مراقبت ها منتظر خانم دکتر شدیم یکم طول کشید تا اومد خدارو شکر من نفر 3 بودم رفتم داخل و گفت خدارو شکر همه چیز خوبه و من چون یکم تازگی ها حالت تهوع دارم بهم قرص دمیترون داد که بخورم و گاهی وقتا هم زیر دلم درد میگیره که برام آمپول نوشت و نوبت چکاب بعدی رو 15 آذر زد و من خییلییییییییییی خوشحال بودم از اینکه حال تو خوبه مامان از دکترت تشکر کردم و با هم اومدیم پیش بابایی بابایی هم خوشحال شد و بعد ما رو رسوند خونه مامان جان مرضیه مهربون و خودش رفت خونه استراحت کنه و شب عمو آرش ما رو مهمان فلافل کرد چون یک و نیم سالگی آوا جونم عشقم دختر خواهر خشگلم بود و من یکم خوردم چون برات ضرر داشت مامانآرام

و اما چند روز پیش به امید خدا همراه بابا جان حسین و مامان جان مرضیه و خاله پریسا رفتیم برای خرید سیسمونی کالاسکه کریه و روروئک و ساک خریدم با کلی لباس های خشمللللللللللللل ولی هنوز باید برات لباس بخرم خیلییییییییییییییییییی چیزهایی که برات خریدمو دوست داشتم انشالاه بعد از تکمیل خرید و چیدن سیسمونی عکساشو برات میزارم ی گهواره خییلیییییییییی خشگل هم برای کنار تخت خودمون خریدم لباسات تکمیل نشد چون فروشگاه تازه جابه جا شده بود و گفت تا 1 اذر تکمیل میشه که قرار شد باز با مامان جان و بابا جان حسین مهربون بریم و کمد هم برات سفارش دادم با میز آرایشو و یترین که خیلییییییییییییییییی خشگله تا 1 ماه دیگه میرسه به دستمون امیدوارم خوشت بیاد یکم دیگه کار دارم خرید پرده لوستر و فرش مونده و کارای دیوار اتاقت که انشالاه تا آخر اون هفته همه رو انجام میدیم به امید خدااااااااااااااااااااااااااااااا خجالتمن که عاشق چیزهایی که برات خریدم شدم انشالاه مامان خودتم بیایی و لذتشو ببریییییییییییییییییییییییییی

خیلیییییییییی دوست دارم سفت بچسب به مامان تا 2 ماهو 2 هفته دیگه عشقمممممممممممممم تا خوب رشد کنی دوست دارم خیلییییییییییییییییییییییی زیاد تو بهترین بهانه زنده بودن منییییییییییییییییییییییییییبوس

پسندها (10)

نظرات (42)

مریم
27 آبان 93 9:14
سلام عزیزم من خیلی وقت خواننده وبلاگتونم وبلاگ پر از احساس داری خدا را شکر که همه چیز خوب این شالله این 2 ماه هم پشت سر می زاری
فریبا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم خوشحال شدم از آشنایی باهاتون من هر چی آدرس وبتو باز میکنم باز نمیشه اگه میشه آدرسو بفرست تا لینک کنم ممنون
مهوش
27 آبان 93 11:33
سلام عزیزم،مدتی هست که خواننده وبلاگ زیبایت هستم نازم.خوشحالم که سالم و سلا مت هستین.امیدوارم که دو ماه پیش رو بهترین زمان ها رو سپری کنی دوست عزیزم.
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
نیلوفر جون
27 آبان 93 12:13
سلام عزیزم ایشا.. به سلامتی باش
فریبا
پاسخ
ممنون گلم
غزل جوووووووووون
27 آبان 93 13:40
بابا ، با این مامان قرتی باید هم نی نی میز ارایش داشته باشه ... دو تا قرتی میفتن به هم چی میشه ؟؟؟؟ مبارکه ... زود عکساشو بزار ببینم چه خبره ؟؟؟
فریبا
پاسخ
دیگه دخترم نباید از مامانش کم بیارهههههههههههههههه باشه اتاقش آ»اده شد عکساشو میزارم گلممممممممممممممممممم
مامان نــــاديــــا
27 آبان 93 17:33
سلام عشققققققای من خوبین؟خداروشکر که همه چی نرمال بوده و از همه مهمتر وزنت بالا نرفته من که.کلی نگرانم فریبا.عززززیززززم مبارکش باشه وسایل خوشگلش بابا میز ارایششووووو قربون ,من که کلی کنجکاوم ببینم چیا خریدی واسش از بس خوش سلیقه ای,ایشالله بسلامتی ازشون استفاده بشه وای فریبا دیگه چیزی نمونده واسه اومدنشووووون,دوستتون داریم هوارتا
فریبا
پاسخ
سلام عشق من شما چطورین باشه حتما بعد از کمیل عکس اتاق نفسو میزارم فعلا خیلییییییی کار موندهنگران نباش انشالاه تو هم به وقت زایمان میکنیی دوست گلم آره من 2 ماه و 1 هفته دیگه دارممممممممم
معصومه
27 آبان 93 18:43
عزیزم قربون آرایش کردنش بشمممممممممم من حتما خوشگل میشه با این مامان ناز و مهربون حالا |آررایش کنه چی میشه
فریبا
پاسخ
خدا نکنه خاله معصومه گل من فدای ستیا جونم عشقمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مریم
28 آبان 93 9:26
سلام عزیزم من هنوز وبلاگ ندارم دعام کن زود نینی دار شم تا وبلاگ ایجاد دکنم
فریبا
پاسخ
اکی عزیزم انشالاه به زودی زودددددددددددددددددد
مامان
29 آبان 93 8:04
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به عروس قرتی خودم خخخخخخخ خوبین.خوشین ای جوووووووووونم مبارک باشه وسایل نانازش.من که بی صبرانه منتظر وسایل و اتاق خوشملشم.زودی عکسشونو بزاری فلیبا جونم.
فریبا
پاسخ
سلام چطوری؟؟کم پیدایی عشقم؟امیر حسین چطوره؟؟؟باشه حتما اتاقش آ»اده شد عکساشو میزارم
الــنـــازجوون
30 آبان 93 17:06
فـــــــــــــــــــــتریبا جونم سلام عزیزم وای خداروشکر کم مونده به اومدن نی نی نفس...الهی که سیسمونی وسایلی که خریدید مبارک باشه و دست مامان جون و بابایی درد نکنه خدا برات نگهشون داره عزیزم...تولد آواجونم مبارک....ایشالا تولد نی نی ماه خودت عزیزم
فریبا
پاسخ
مرسی دوست گلممممممممممممممممممم فدات شم انشالاه به زودی خودت آبجی جونممممممممممممممممممممم
مامان راضیه
1 آذر 93 18:53
مامانی مامنتظریم تاسیسمونی ببینیم
فریبا
پاسخ
مامان
2 آذر 93 11:05
سلاااااااااااااااااام دوست گلم خوبی.نفس طلات خوبه؟ وای فریبا من بی صبرانه منتظر سیسمونی گل دخترتما.آخه میدونم خوش سلیقه ای میخوام ایده بگیرم از هنرات
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خوبیم شما چطورین ؟؟باشه حتما تکمیل شد عکساشو میزام هنوز خیلی کار مونده تکاک شد حتمااااااااااااااااااااا
فاطمه ع
2 آذر 93 17:47
ای بابا سلام فریبا جان من روز اول که پستت رو گذاشته بودی نظر دادم اما انگار نرسیده تبریک بابت روزای خوب و خوش گلم خدا نکشتت فریبا جان از الان واسه دختری میز آرایش گرفتی هیچی دیگه خدا به داد بابا حسین برسه با این همه ناز و ادا
فریبا
پاسخ
سلام عزیزمممممممم خوبی؟؟؟مرسی دوستممممممممممممممم خخخخ آره چکار کنم دیگه نفس عشقمههههههههههههه واقعااااااااااااااا دوست دارم تو هم مواظب خودتو نی نی باش
عاطفه
2 آذر 93 19:14
راستی عکس معرفی سایت عکس خودتون هست؟
✿♡سهیلا مامان آیسا♡✿
3 آذر 93 8:24
سلام فریبا جان.خوشحالم که حال جفتتون خوبه.حالا که همه چیز روبه راهه تا می تونی از این روزها لذت ببر واقعا شیرینه.(مخصوصا قسمت خریدش)و یه حس خاصه.مواظب خودتو جوجه ی تو دلت باش
فریبا
پاسخ
سلام دوستم ممنون عزیزم واقعا خریدش خیلیییییی حال میده چشم مرسیییییییییییییییییییییی
مامان زهرا
3 آذر 93 8:36
سلام فريبا جون. ممنون كه بهم تبريك گفتين و روزاي خوبي رو برام آرزو كردين. منم براتون يه زايمان راحت و بي دردسر و در نهايت لذت به آغوش گرفتن فندق كوچولوتونو آرزو ميكنم. بووووووووووووووس
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم خواهش میکنمممممممم
غزل , باباییش
4 آذر 93 10:16
ای باباااااااااااااا یه خط در میون من باید دعوات کنم تا بیای بنویسی من خیالم راحت شه که تو و نینی گلی و بابایی خوبین ؟؟؟؟؟ اره ؟؟؟؟ اصلا بیام حالتو بگیرم ؟ فریبا کجایی دلم تنگ شده واست
فریبا
پاسخ
سلام گلم ما خوبیم قربونت برم تو چطوری نی نی خشملت چطوره درگیر خرید سیسمونی امممممممممممممممم منم دلم برات تنگولیده
مامان راضیه
7 آذر 93 21:37
فریبا
پاسخ
مامانی و بابایی دخمل بلا
8 آذر 93 15:01
سلام مامان فریبای گل و نازنین و مهربون نفس جووووووووونمممممممممم بابا میز آرایشت مبارک باشه جیگر خانوم .... تو اگه اون پشت میز آرایشت بشینی که دیگه ما باید کلا بخوریمت , چیزی ازت نمیمونه واسه مامان فریبات که آخه , بابا تو آرایش کنی چی میشی دیگه , استغفرالله , ببین همش تقصیر این مامانیته که با این حرفهاش ما رو احساساتی میکنه لما با این لباسا و سیسمونیای نازنازیت مطمئنم که جیگر بودی جیگرتر میشی , خوشمل بودی خوشمل تر میشی نفس جونممممممممم فریبا جونم خداروشکر که رو به راهی و وزنت هم نرمال بوده ... دیدی گفتم تلاشتو کردی پس مطمئن باش نتیجه میگیری و نگران وزنت نباش .... من از اولشم دلم روشن بود ... بابا نفس جونم میخواسته تپل بشه دیگه مامانیش ... سیسمونیهای خانوم خانوما هم از همین الان مباااااااااااااااااااااااارکککککککککککه ... منتظر عکسهاش هستیممممممممممم .... دوستتون دارم و میبوسمت ... مراقب خودت و نفس جونم باش ....
فریبا
پاسخ
سلام عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ممنون به خاطر این همه تعریفو تمجیددددددددددددددددددد عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستمممممممممممممممممممم ممنون از همه چیزززززززززززززززززز تو هم دخمل طلای خشگلتو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس چشم حتما تکمیل شد میزارم عکساشووووووووووووووو
مینا
12 آذر 93 12:40
فریباااا جون این دو ماه دیگه هم حسااااااااااااابی مواظب خودت و نفس جون باااااش.... واقعااااااااااااا خوشحااااالم ....
فریبا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییی عزیزم ممنون که به ما سر زدیییییییییییییییییییییییییی
غزل
13 آذر 93 12:32
تنبل خانوووووووووووووووووووووووووووووم کجایی ؟؟؟؟
فریبا
پاسخ
همین جا
مریم
14 آذر 93 10:01
سلام عزیزم منم وبلاگ ایجاد کردم شما را لینک کردم خوشحال میشم لینکم کنید
فریبا
پاسخ
سلاممممممممممممممممممممم عزیزم به سلامتی چشم حتما میامممممممممممممممم
مامان نــــاديــــا
17 آذر 93 14:46
فریبا کجایی خوبی؟تنبل خانوم ی اهمی اهومی ی خبری!لطفا زود بزود اپ کن دلنگرون نشیم لوووووووووووسعاشقتمممممممممم
فریبا
پاسخ
سلام دوست جونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چشممممممممممممممممممممممممممممم مینویسمممممممممممممممممممممممممممممم در اسرع وقت منم عاشقتممممممممممممممممممممممممممم
مامان راضیه
18 آذر 93 22:56
فریبا
پاسخ
مامانی و بابایی دخمل بلا
20 آذر 93 13:54
در زبان انگلیسی : friEND ( دوست ) boy friEND ( دوست پسر ) girl friEND ( دوست دختر ) best friEND ( بهترین دوست ) همگی به END ختم میشن یعنی همشون پایان دارن , اما کلمه ی famILY ( خانواده ) , به سه حرف I LY ختم میشه که مخفف I Love You هست , و خود family به معنی : FAMILY = Father And Mother I Love You
نیلوفر جون
25 آذر 93 12:02
سلام من که رمز ندارم
فریبا
پاسخ
خصوصیتو ببیننننننننننننننننن
ماری
25 آذر 93 16:45
من خواننده پرو پا قرصه وبلاگ شمام خوشحال میشم منو لینک کنید دوست عزیز
سحرمامیآرتین
29 آذر 93 16:03
عزیزم پس ماچی؟رمز؟
مامان احسان
1 دی 93 13:16
سلام فریبا جون خدا رو شکر این ماه هم به خوبی و خوشی گذشت وای نگو سیسمونی که دلم آب شد من عاشق سیسمونی دیدنم اونم از نوع دخملی اونم واسه نفس باشه ای جانم ... راستی رمرز پست بعدی رو به ما نمیدی
فریبا
پاسخ
سلام چشم حتما میزارمممممممممم عزیزم چرا خصوصی دادم برات باران جونم
راضیه
7 دی 93 18:45
سلام فریبا جون حالت چطور خوبی؟خداروشکر دیگه چیزی نمونده دختر ناز نازی بیاد تو بغلتون ما هم خیلی خوشحال میشیم دوست دارم ان شاالله دخملی وقتی به دنیا اومد عکسش رو بذارید اینجا روی ماهش رو ببینم عزیزم رمز رو بهم میدی تا منم پست جدید رو بخونم
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون فدات شم باشه میام برات خصوصی میزارم
مامان
9 دی 93 7:55
سلام فریبا جونم.خوبی.کلوچه خوشمزه ما چطوره.خاله قربونش بره ببخشید عزیزم انقد دیر اومدم خیلی درگیر بودم وای فریبا دیگه داری میرسی به لحظه دیدار.وایی الهی شکر موقع زایمانت واسه منم دعا کنی خانومی ها راستی رمز متاسفانه پاک شد.لطفا دوباره برام بفرس.دوستون دارم حسااااااااااااابی
فریبا
پاسخ
سلام عزیزمممممممممممممممممم خوبیم تو چطوری دلم خیلیی برات تنگ شده بوددددددددددددددددد پسر گلت خوبههههههههههههههه چشم حتما باشه میفرستم باززززززززززز
مامانيه نيكا
14 دی 93 18:32
Salam fariba joonam khobi?? Nafas be donya omad?? Elahi dooresh begardam cheshmet roshan... Kheili khoshhal shodam aksesho didam mashala mashala mesle mah mimone ghorbonesh besham man
نجمه سادات
17 دی 93 15:10
عه معصومه ک گفت نفس جونم دنیا اومد پس کوش؟ رمز راسیییییییییییی
مامانی دخمل بلا
18 دی 93 19:18
سلاااااااااااااااااااااااممممممممممممممم فریبای گلم و دختر نازششششششششش نفس جونممممممممممممم نفس جوووووووووووووووون خوشگلمممممممممممممممم تولدت مبااااااااااااااارکککککککککککک ... خبر به دنیا اومدنت حساااااااااااااااااابی غافلگیرم کرد و خوشحااااااااااااااااااااااااال شدم البته ... از سالم و سلامت اومدنت که دیگه خیلییییییییی خوشحالم نازنینم ... فریبا جونم تولد دختر ناز و گلت رو بهت تبریک میگم عزیزم ... خداروشکر سالم و سلامتین ... زمینی شدن فرشته کوچولو و هدیه ات از سوی خداوند مباااااااااارکککککککککککککککککک عزیزمممممممممممم .... بیا که منتظر عکسهاااااااااااااااای نفس جونممممممممممممم هستماااااااااااااااااا بیصبرانه .... ما میخواستیم عکس سیسمونیشو ببینیم , حالا خودشو با سیسمونیش با هم میبینیم ... چی بهتر از ایییییییییییییییییین ... دوستتوووووووووون دارمممممممممممم ... بوس بوسیش کن از طرف من دست و پاهای کوکولوش رو ....
مامان دردونه
19 دی 93 13:05
عزیزم کجایی؟؟؟؟تو وبلاگ دوستان دیدم نفس اومده...آره؟؟؟
مهربوون
19 دی 93 21:36
سلام عزیزم ... من ی باری اومده بودم وبلاگتون... از وبلاگ فاطمه ع با شما آشنا شدم... نظر گذاشتم اما انگاری نرسیده ... خوشحالم که باهاتون آشنا شدم گلم ... 8ماه و17 روزگی نی نی تودلتونم مبارک...
سحرمامی آرتین
26 دی 93 5:47
خانومی به مارمزنمیدی؟
دنیای دسر
2 بهمن 93 18:13
آپـــــــــــــم عزیزم (:
مامان
4 بهمن 93 11:25
سلام فریباجون خوبی؟کجایی خانومی؟نفس جونی دنیا اومد؟ نگرانتم.یه خبری از خودت بده
خودم
4 بهمن 93 13:11
سلام فریبا جون، من تازه با وبت آشنا شدم،همه متناتو خوندم، سختیها و انتظاری که کشیدی رو همشو درک میکنم و میفهمم و خیلی خوشحال شدم که خدا زود به آرزوت رسوندت، انشاءالله دختر کوچولوت صحیح و سالم بیاد بغلت و عکسشو بزاری، مواظب خودتون باشید
مامان زهرا
9 بهمن 93 1:24
سلام عزیزم خیلی خیلی خوشحالم که به پایان انتظارت رسیدی خیلی دوست دارم عکس کوچولوی نازتو ببینم من خرداد باردار شدم و دکترم برای 2 بهمن بهم وقت زایمان داده بود اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم و چون روزای بارداریمون با هم بود وبتو دنبال کردم ولی فرشته من طاقت نیاورد و رفت از اون به بعد همیشه وبلاگتو دنبال کردم تا روزی برسه که کوچولوی نازت زمینی بشه خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
مامان سمیه
10 بهمن 93 18:04
سلام عزیزم جیگر طلا به دنیا اومد؟دختر ی خبری از خودتون بده؟
رزا
11 بهمن 93 12:09
عزیزم نینی هنوز نیومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟التماس دعای زیاد دارما