نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

باران گلممممممممممممممممممم مادر شدنت مبارک

1393/1/17 14:53
نویسنده : فریبا
906 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق مامان نمیدونی چه قدر خوشحالم واقعا اولین خبر خوشحالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی  توی سال جدید بهتر از این نمیتونست باشه

مادر شدن باران عزیز م کسی که 7 ماهه توی دنیای مجازی بدون دیدار نزدیک باهاش آشنا شدم و از تموم احوال درونم با خبره

کسییییییییییییییی که قلبش پاکو دلش مهربونه کسی که جز یکی از بهترین کسای زندگیمهلبخند

روز 15 بود که من خسته توی ماشین داشتیم از چادگان برمیگشتیم صدای اس ام اس گوشی منو به طرف خودش آورد اول حس نداشتم بردارم گوشی رو گفتم حتما پیام تبلیغاتیه

ولی بعد کنجکاو شدم دیدم پیام اومده بود از باران عزیزم حدس زدم مامان شده

تموم خستگیییییییییییییییییییییییییییی اون روز از سرم پرید وقتی که گفت بی بی اش مثبت شده آره مامان من احساس خوبی داشتم و چشمام پر از آب شد و اشک از سر خوشحالی بابایی گفت چته فریبا

گفتم یکی از دوستام مامان شده و اونم تبریک گفت

دوست داشتم خیلییییییییییییییییییییی زودتر پیام تبریکو بزارم اما به دلایلی زیاد نتونستم بیام نت امروز از اولین فرصت استفاده کردم و اومدم بگم

باران عزیزم مادر شدنت مبارک

الهیییییییییییییییی به حق اسمت بارداری خوبی داشته باشی و 9 ماه راحت تموم بشه برات

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم برات دوستم از ته دلمممممممممممممم

هیچ وقت تنهات نمیزارم امیدوارم بچه هامون با خوندن این وب با هم دوستای خوبی باشن مثل من و تو و بقیه

 

این هم ناقابل از طرف من و مسافر نیومدم

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتون دارم مواظب خودت و فندقت باش

برای همه ی ما منتظرا هم دعا کن دوستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

باران
17 فروردین 93 15:48
مرسییییییییییییییییییییییییی نفسم مرسی خواهری الهی فدای قلب مهربونت الهی جبران کنم و قشنگترین پست بارداریتو خودم بزارم به خدا لحظه به لحظه دعاتون میکنم که منم از دعا مادر شدم دوستتت دارممممممممممممم
فریبا
پاسخ
قربونت برم ناقابل بود ببخش یکم دیر شددددددددددددددددددددددددددددددددد دوستت دارم خدا برای همیشه برات نگهش داره
مامان شازده پاشا
17 فروردین 93 15:51
منم اولین باری که باوبش اشناشدم این خبروخوندم .دقیقاهمون شب فهمیده بود که مامان شده .وقتی خوندم ازخوشحالی موهای تنم راست شده بود .فقط یادتوافتادم دوستم ودعا کردم نفربعدی شماباشی
فریبا
پاسخ
قربونت برم حکیمه جون عزیزمییییییییییییییییییییییییییی
فریبا
17 فروردین 93 22:48
خداروشکران شاء الله نوبت خودت شه عزیزم
فریبا
پاسخ
فدای تو و هم چنین قسمت تو گلمممممممممممممممم
معصومه
18 فروردین 93 11:07
عزارکش باشه انشالله قسمت خودت بشه
فریبا
پاسخ
مرسی معصومه جونم
نسرین
18 فروردین 93 11:44
انشالله به سلامتی. مبارک باشه
فریبا
پاسخ
نیلوفر جون
18 فروردین 93 20:56
انشالله قسمت خودت بشه هر چه زودتر
فریبا
پاسخ
ممنون مامان نیلو
غزل
19 فروردین 93 9:03
سلام . من باران رو نمیشناسم . ایشالا مبارکش باشه و نی نی اش راحت به دنیا بیاد و خوش قدم باشه ... ایشالا خبر بارداری تو . من که وبم رو میترکونم از گل و شیرینی و تبریک . راستی شاهچراغ هم رفتم ... فریبا به حق 5 تن امسال دیگه حله ...
فریبا
پاسخ
سلام عشقممممممممممممممممممممممممممممممممم فدات بشمممممممممممممممممممممممممممممممم تو عزیزیییییییییییییییییییییییییییییییییییی مرسی غزل جون خدا کنه