نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

من اومدم با کلی حرفففففف اول از همه عذر خواهی

1393/11/17 17:04
نویسنده : فریبا
837 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم خوبید خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییی شرمندتونم اول از همه ممنون از همتون که اینقدر خوبید و نگران حال من بودید شرمنده به خداااااااااااااااا میدونم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی طول کشید باور کنید همه چیز ی دفعه ای اتفاق افتاد خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زود یا اینکه نفس خیلیییییییییییییییی عجله داشت که بیاد به هر حال الان یکم حالم بهتره و خداروشکر نفس هم خوبه کلیییی حرف درام براتون با کلی پست و عکس اول فرصت پیدا کردم بیام از همتون ی معذرت خواهی کنم و بگم خیلییی دوستون دارم و عاشقتونم مرسی که احوال منو از غزل و معصومه میپرسیدید خداروشکر همه چیز برگشت به روزهای عادی فقط یکم خسته ام و تا بدنم بیاد روی فرم طول میکشههههههههههههه براتون همه چیزو میگم کم کم فقط این پستو اختصاصدادم به شمااااااااااااا عاشقتونممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (15)

نظرات (37)

مامان الهام
17 بهمن 93 23:24
سلام خانومي...من تازه مامان شدم و با وبتون اشنا شدم خيلي از خوندن وبت لذت بردم از اشنايي با شما و نيني نازت خيلي خوشحال ميشم
غزل , باباییش
18 بهمن 93 10:01
عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززم سلام خوبی ؟؟؟؟ به سلاتی اشکالی نداره ..همه درک میکنیم که الان چه شرایطی داری ... ایششششششالا هر وقت همه چیز اروم اروم شد بیا و بگو چه خبر ؟؟؟ نفس رو از طرف من میلیون تا ببوس
فریبا
پاسخ
قربونتتتتتتتتتتتتت برم عزیززززززززززززززززززززمیییییییییییییییییییییییی
مامان لیلی
18 بهمن 93 12:00
ای جانم بالاخره اومدی فریبا جون....خوشحالم که حال و روزت بهتره....ایشاا... هروقت بهتر شدی بیا...نفس رو هم حسابی ببوس
مامان راضیه
18 بهمن 93 22:36
ای جووووووووووووووووووونم بالاخره اومدخوش اومدی نفسه خاله فریبا جونم خییییییییییییلی خوشحال شدم عزیزمایشالا 120 سال زیر سایتون سالمو شاد باشه
فریبا
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییییی عشقممم انشالاهههههههههههههههههههههههههه نی نی خودتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
شیما مامان کژال
19 بهمن 93 5:12
سلاااام عزیییییزززم چشمت روووشن قدمش مبااارک چشم منم روشن کردیییی الهی قربونتون برممممم من.بوووس.راستی لاین اددت کردماااا.رمزو اگه دلت خواست بگو غزل جون بهم بده.ممنووون
فریبا
پاسخ
سلااااااااااااااام عشقم خوبی واییی شیما معلوم هست کجایی دلم براتون ی عالمه تنگ شدههههههههههههههههه بود عاشقتم بگیر ازشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
یه رهگذر = مژگان
19 بهمن 93 10:36
سلام فریبا جان. از صمیم قلب زمینی شدن فرشته ی کوچولوت رو بهتون تبریک میگم. ان شاالله 120 ساله بشه. خیلی دلم میخواد عکسای این ناز دختر رو ببینم. البته اگه پست عکس ها رمزی نباشه چون رمز ندارم. به هر حال بازم تبیریک فراوان میگم به شما و همسرتون. ان شاالله همیشه شاد باشید.
باران
19 بهمن 93 13:14
وای عزیزم... فریبا جون دل تنگت بودیم نفس چه طوره خدا رو شکر وقتی وبلاگ رو باز کردم دیدم نوشته نفس یک ماه و هشت روز داره کلی ذوق کردم و از طرف ما ببوسش و منتظر دیدن عکسها ش هستیم هر وقت اوضاع میزون شد
فریبا
پاسخ
سلام باران جونم مرسیی عشقمممممممممممممممممممم دوست دارممممممممممممممممممم چشم حتما
BT
19 بهمن 93 19:40
سلام فریبا جون .... مامان شدنت مبارک باشه خانوم ... انشالا قدم نفسی پر از خیر و برکت و شادی باشه براتون .... از طرف من دخمل خوشگلت رو ببوس ...هر وقت ، وقت کردی بیا و واسمون تعریف کن دوستمممم....خیلی خوشحال شدم پستت رو دیدم ....بازم تبریک میگمممم...یه عالمه بوس و قلب و گل تقدیم به شماااااا
فریبا
پاسخ
سلام بیتا جونم چشمممممم حتما گلم تو هم نورا رو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس دوستون داریم
بابا و مامان
24 بهمن 93 12:00
سلام مبارک باشه عزیزم ایشالاه به خوبی و سلامتی
نجمه سادات
25 بهمن 93 20:48
چشمممممممممممت روشن خواهری قدمش مبارک
راضیه
28 بهمن 93 0:21
سلام فریبا جان حالت چطور خوبی قدم نورسیده مبارک حالتون خوب نفس جون خوب من رمز پستای جدیدت رو ندارم که بخونم برام هم نوشته بودی رمز رو میفرستی ولی چند بار چک کردم نفرستادی لطفا دوستم اگه امکان داره رمز رو برام بفرست دو ستتون دارم مواظب خودتون باشید
مامانی دخمل بلا
29 بهمن 93 14:41
سلاااااااااااااممممممممممم فریبای نازنین و نفس خوشگلمممممم بابا ما عکسهاااااااااااااای نفس رو میخواییییییییمممممممم ... عکسای سیسمونیشو میخواییممممممممم ... البته حق داری مامانی مهربون که کم پیدا باشی ... حتما همه وقت و انرژیت مختص به نفس شده و اصلم همینه ... ببوسسسسسسسسسسششششششش گل دخترت رو ... بااااااااااااازمممممممممم مباااااااااارکککککککککککک باشه قدمششششششش عزیزمممممممممممم ....
در انتظار مادر شدن
29 بهمن 93 17:17
سلام فریبا جونم تبرررررریک مامان شدی،ان شاالله صحیح وسالم به دنیا بیاری،دخمل نازت هرچه سریعتر بیاد توی اغوش مامان جونش،خیلی خوشحال شدم که داری مامان میشی عزیز،مواظب خودت وکوچولوی ناز ما هم باش...
مامان مریم
6 اسفند 93 16:13
سلام فریبا جون تبریک می گم دلم خیلیییییییییی بذات تنگ شده عزیزم زود بیا
فریبا
پاسخ
سلام چشم زود میام منم همینطوررررر دوستم
مامان سمیه
10 اسفند 93 0:18
سلام عزیزم.چطوری؟ چرا از خودتون خبر نمیدید؟
فریبا
پاسخ
خوبیم گلم خیلی مشغولم حتما مینویسم به موقع
مامان لیلی
10 اسفند 93 16:00
سلام عزیزم.... آنیتا تو مسابقه ی نی نی عکس شرک کرده.... اگه به ما لطف کنی و بری بهش رای و امتیاز بدی ممنون میشیم اگه هم نه که بازم عزیز و مهربونی سایتشم تو پست جدید برا آنیتا گذاشتم...نحوه ی رای دادن هم گفتم... هر وقت دوست داشتی میتونی بری بازدید کنی
BT
12 اسفند 93 13:22
سلام فریبا جون ...خوبی؟ نفست خوبه ؟ ...کجایی دختر؟ منتظریم برامون تعریف کنی ... پس کی میای ؟
فریبا
پاسخ
سلام گلم خیلی درگیرم میام به زودی مواظب نورا باشششششششششش
حمیده
17 اسفند 93 11:39
سلام فریبا جونم مبارک باشه، ایشالا که قدمش براتون پر خیر و برکت باشه و زیر سایه پدر و مادر باشه از دعا فراموشمون نکن
مامان نجمه سادات
18 اسفند 93 14:20
وااااااااااااااای فریبا جون خعلیییییییییییی منتظریم بیا بنویس دیگه ببینیم این خوجل خانوم چطور شده زود اومده حتما دوس داشته زودی مامان باباشو ببینه
مامان سمیه
28 اسفند 93 0:12
فریباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
فریبا
پاسخ
جونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم مدیزیتم خرابه نمیتونم مطلب بزارممممممممممممممممممم
رزا
15 فروردین 94 13:59
چرا نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟برام دعا کردی بانو
فریبا
پاسخ
سلام سال نو مبارک من همیشه به یادت هستم خانمی مدیریت وبم خرابه نمیتونم مطلب بزارمممممممممممممممممممم
سحرمامی آرتین
21 فروردین 94 8:33
سلام عزیزم مبارکه انشاالله همیشه شادوخندون درکنارهم باشین. میشه منم رمز روداشته باشم؟
مامان
24 فروردین 94 11:24
سلاااااااااام فریبا جوووونم.وااااای مبارکه گلم قدمای نفس زندگیت شرمنده باید زودتر ازینا بهت تبریک میگفتم اما خوب امیرحسین ما عجول بود کلی غافلگیرمون کرد ان شاءالله قدمای کوچیکش براتون سرشار از نعمت و رحمت الهی باشه دوستون دارم.دخملیت رو از طرف من بوسه بارون کن
فریبا
پاسخ
سلام مممنون گلممممممم قدم امیر تو هم مبارک خوشحالام که به سلامتی فارق شدی از طرف من ببوسش نفسم 3 هفته زودتر اومد
ĸoѕαr
27 فروردین 94 16:50
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان نجمه سادات
28 فروردین 94 11:58
ووووووووووای فریبا جووووووووووووووووون خیلییییییی دیر شد دیگه بیا بنویس ههمون منتظریم......... راستی مشکلتو له مدیریت نی نی وبلاگ بگو درست میشه بیا دیگه دختر خوب
فریبا
پاسخ
عزیزم خیلیی وقته میخوام بنویسمممممممممممممم به مدیریت هم تلگرلف زدم ولی مشکل حل نشدهههههه
مامان نجمه سادات
30 فروردین 94 16:22
منم میزنم ببینم چی میشه اخی
BT
12 اردیبهشت 94 13:23
سلام فریبا جون ،خوبی؟دختر گلت خوبه؟؟...کشتی ما رو ،بابا بیا بنویس دیگهههه...خسته شدم بس که اومدم تو وبت دیدم بازم آپ نکردی
فریبا
پاسخ
سلام گلم ما خوبیم شما چطورید مدیریتم خرابه نمیتونم مطلب بزارم خیلییییییییی وقته میخوام بنویسمممممممممممممممممممممممممممممم
BT
15 اردیبهشت 94 15:38
ما هم خوبیم شکر خدا ، ای بابا ، یعنی اصلا نمیتونی کاری کنی ؟مدیر وبلاگ نمیتونه درستش کنه؟اگه نشد یه وبلاگ جدید درست کن از تولد نفس جونو اونجا بنویس .
فریبا
پاسخ
نه تلگرافم زدم نشدههههههههه باشه
مامان سارا
30 اردیبهشت 94 15:55
سلام مامانی خوبی عزیزم من و مامانای نی نی وبلاگی واتس اپ گروه تشکیل دادیم و اونجا هستیم و همه داریم بقیه رو هم میاریم. شما هم اگر عضو واتس آپ هستین شمارتون رو خصوصی بزارین تا ادتون کنم مرسی مامان باران هستم
تارا
3 خرداد 94 11:51
سلام فریباجون خوووبی؟ خییییییلی خوشحال شدم مبارکت باشه عزیزم منتظرتم
فریبا
پاسخ
مامانی دخمل بلا
9 خرداد 94 20:34
سلام مامانی گل و مهربون نفس جونم خوبین ؟ سلامتین ؟ دوست گلم دخمل بلای ما هم توی جشنواره نی نی و طبیعت شرکت کرده ... عکسش هم توی وبلاگ فاطمه جونی ما هست ... اگه دوست داشتین و لطف کردین میتونید کد عکسش که 180 هستش رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید و به فاطمه جونی ما رای بدید تا تعداد آراء دریافتیش بیشتر بشه ... از لطف و محبتتون ممنونم عزیز دلم ...
فریبا
پاسخ
حتماااااااااااااااااا عزیزم
سمیه
26 خرداد 94 0:22
سلام فریبا جون خوبی دخملت خوبه؟کجایی دختر چرا خبریت نیست؟مگه قصد نداری دیگه بنویسی بی وفا. دلم برات تنگ شده
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی آویسا خوبههههههههههههههههه باور کن میخوام بنویسم اما مدیریت وبم خرابه نمبتونم بنویسم منم دلم برات تنگ شدهههههههههههههههههههههههههههههه
مامان نجمه سادات
31 خرداد 94 12:44
سلام فریبا جون بابا ول کن این وبو بیا یه وب دیگه درست کن مردیم راستی من شماره تو از معصومه جون خواسته بودمولی قسمت نشد )
مامان آقا محمد
9 مرداد 94 14:25
سلام کجایی نیستی؟ نفس خانوم درست یه ماه از محمد بزرگتره بیا بگو چیکارا میکنه
مامانی دخمل بلا
8 شهریور 94 15:48
مردم میگویند : " آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها " اما باید اینگونه باشد : " خوبی را در آدمها پیدا کنید , و بدی آنها را نادیده بگیرید ... " هیچکس کامل نیست ...
مامانی دخمل بلا
8 شهریور 94 15:49
باباااااااااااااا ماااااااااااااااا مردیم از انتظااااااااااااااااررررررررررررررررر ؟؟؟؟
مامان سمیه
19 شهریور 94 9:23
سلام مامانه نفس جون تبریک میگم ایشالا همیشه سلامت و شاد باشید