نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

بدون شرح..............................

1392/9/11 14:14
نویسنده : فریبا
234 بازدید
اشتراک گذاری

   

  

به یاد توام حتی اگر قرار باشد هر شب دل تنگی هایم را با خود   

  

 

 

 

زمزمه کنم و شبی دیگر از فرط تنهایی به دنبال بهانه ای بگردم.

 

 

تا برای تو بنویسم.من از مقصودها دویدم تا شاید اشک هایم را به

 

 

 

 

 

 

اسارت گیرم اما نشد...................

 

 

 

من بهار عشق را دیدم و باور کردم و هر شب در دفتر خاطراتم نوشتم.....من از غم

 

عشق تو در اضطراب بودم و تو گرفتار سکوت سنگین.....................

 

من تمام هستی ام را در نبرد با این عشق آتش زدم....................

 

 

 

 

 

سوختم و به عشق تو تمام صبر و قرارم از دست رفت اما تو هنوز

 

 

 

نیومدی و من میترسم آرزوی با تو بودن چون دردی کهنه همیشه بر

 

 

 

دلم بماند.............

 


 

 

 

 

 

 

 

                                  زودتر بیا مسافرم


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

راضیه
11 آذر 92 21:04
ان شاالله خییییییییییییلی زود نی نیت میاد فریبا جوونم
فریبا
پاسخ
ممنونم راضیه جون
باران
13 آذر 92 11:37
در انتهای این شب تار یک نور خوابیده است به تو نوید می آید تو حسش میکنی وآن روز حتما روز مادرشدن آسمان دل توست...
فریبا
پاسخ
راضیه
13 آذر 92 21:57
فریبا
پاسخ
نیلوفر جون
14 آذر 92 12:00
عزیزم انقدر ناراحت نباش دیگه منم غمم میگیره کمی شاد باش نی نی هم میاد قول میدم
فریبا
پاسخ
]چشم دوست جونم
fariba
14 آذر 92 16:35
فریبا جون خواهر گلم ایشاالله میاد با خواست خداغصه نخور گلکم
فریبا
پاسخ
چشم دوست جونم.تا شمارو دارم غصه نمیخولم