نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

فریبا جونم مادر شدنت مبارک................................

1392/10/2 17:08
نویسنده : فریبا
1,471 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحالم فریباجونم فرشته اش اومده...........

 

سلام کوچولوی مامان خوبی؟؟؟؟

قربونت برم الهی که به حرف مامانی گوش دادی.................

یادمه توی یکی از پست های قبلی ام بهت گفتم با فرشته های خاله های دیگه حرف بزنی و اجازشونو از خدا بگیری................................ واین دومین فرشته از دوستامه اولیش نیلو بود و دومیشم فلیبا جونم.......................................................................

امروزم که روز اربعینه طبق عادت همیشگی اومدم ی سری به وبت بزنم که ی دفعه تا وب لاگ خاله فریبا رو دیدم از خوشحالی گریه ام گرفت

مرسی که با فرشته خاله فریبا حرف زدی و گفتی مامانش بیقرارشه

فریبا جونم خیلی برات خوشحالم...خیلی زیاد

خیلی خوشحال میشم وقتی یکی از دوستام خبر بارداریشو میده دلم گرم میشه و خوشحالم از اینکه صداها به گوش خدا میرسه..

خدا ممنونم که توی این روز عزیز جواب دوستم فریبا رو دادی.................

فریبا جونم خیلی خوشحالم که الان فرشته ات توی دلته .........مواظبش باش...و ازش بخواه که نی نی های ما هم زودتر بیان و ما رو از این چشم انتظاری در بیارن

خدارو شاکرم که امیدم رو هر بار که خبر بارداری یکی از دوستام رو میشنوم  100 برابر میکنه...خدایا ممنونم ازت..........

فلیبا جونم این پست فقط ی تبریک بود از طرف من و فرشته ی نیومدم به خاله فلیبا و فرشته کوچولوشامیدوارم پست های بعدیم باز هم خبرهای تبریک باشه برای همه ی مامان های منتظر....................................

فریبا جونم باز هم تبریک الهی که همیشه بچسبه تا 9 ماه توی دلت...............................

فرشته ی مامان تو هم زودتر بیا....................................................

با فرشته های خاله های دیگه همه با هم.........................................

 

 

 

 

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سمیه
2 دی 92 12:12
سلام دوست خوبم نمیدونم چه طوری شد که وبلاگتونو پیدا کردم و مطالبتونو خوندم. دلم گرفت و یاد خاطرات خودم افتادم. خاطرات قبل از بارداریتون بد جوری شبیه خاطرات منه! فقط میتونم بگم ان شاا... هر چی خیر و صلاحتونه پیش بیاد و شاد باشید. لطفا به وبلاگ ما هم سری بزنید. خیلی خیلی خوشحال میشیم.parsaazadi.niniweblog.com
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم که به من سر زدید چشم حتما میام و لینک میکنم
مائده
2 دی 92 12:21
وقتی همه خواب هستندودر رویای فردایی نامعلوم فرورفته اند,خدابیداروسرگرم کارتوست.پرونده ی همه روی میزاوست.اوچاره ساز بنده نوازست وهیچ کس رابه خودرهانمی کند.هرگاه ازاوبخواهی,درهارابه روی تو می گشاید.
فریبا
پاسخ
حتما همینطوره ممنونم ازت که بهم سر زدی
fariba
2 دی 92 12:38
سلام فریبای عزیزم.ممنون دوست خوبم بابت این همه مهربونیتنمیدونم چطور ازت تشکر کنمواقعا غافل گیر شدم. خدایا تورو به دل پاک تک تک دوستام به این روز عزیز یه بهترین و شایسته ترین بنده ی خودت سرور شهیدان عالم قسمت میدم همه دوستامو همینجور خوشحال کن و دامن همشون سبز از تصدق سر علی اصغرت دامن دوست خوبم فریبای عزیزم رو هم به زودی زود سبز کن.خدایا دست همه دوستامو بگیر.آقای خوبم حسین جان جواب دعاهای تک تک دوستامو امروز بده.به کرمت یا امام حسین(ع)
فریبا
پاسخ
سلام فریبا جونم خواهش میکنم گلم.کاری نکردم وظیفه بود این تنها کاری بود که از دستم میومد....خیلی خوشحالم برات...مبارکت باشه دوست جونم
الناز
2 دی 92 16:37
سلام فداتشم وای خداروصدهزارمرتبه شکر تبریک به دوستمون فریبا جون...خدایا شکر...فریبا جونم امیدوارم هرچه زودتر خبر خوش از تو باشه گلم
فریبا
پاسخ
سلام گلم منم خیلییییییی خوشحالم برای فریبا انشالاه تو هم خوش خبر باشی گلم
باران
3 دی 92 9:44
فلیبا جونم مبارکش باشه انشاالله توهم از لیست انتظاربیای بیرون تامنم باز واسه چندمین بار امیدواربشم/الهی آمین
فریبا
پاسخ
ممنون بالانم ایشالاه نی نی تو هم زودی بیاد ی پست بزارم بترکونم برات
غزل
3 دی 92 10:00
مبارکه . ایشالا همین روزا به تو هم تبریک میگیم من مطمئنم
فریبا
پاسخ
مرسی غزل جونم.
باران
3 دی 92 11:58
خصوصی داری
نیلوفر
3 دی 92 13:54
انشااله به زودی اینجا هم عکس یه بی بی چک دو خط پررنگ خونه کنه موفق باشی فریبا خانوم.
فریبا
پاسخ
ممنونم نیلوفر جان انشالاه نی نی شما هم سالم تا 9 ماه بچسبه توی دلت
الناز
5 دی 92 15:33
عزیزم بیکاری بیایاهو
معصومه
5 دی 92 16:21
بیا نی نی گپ
معصومه
5 دی 92 16:28
همون نی نی نازدار92
نیلوفر جون
6 دی 92 0:46
سلام عزیزم ایشا.. شما هم زود خبر بارداریتو برای ما مینویسی کلی مارو خوشحال میکنی ایشا..
فریبا
پاسخ
ممنونم نیلو جونم انشالاه همه ی ما منتظرا زودتر دامنمون سبز بشه
پرتو
6 دی 92 11:21
خدا رو شکر عزیزم انشاالله به زودی بارداری خودت الهی آمین
فریبا
پاسخ
ممنونم پرتو جون..انشالاه نی نی خودتم زودتر بیاد توی دلت
سمیه
7 دی 92 0:02
سلام فریبا جون اول تبریک میگم بخاطر دوستت فلیبا.بعدش خوبی گلم؟شما هم اصفهانی؟دکترت کیه؟
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون بله اصفهانم پیش مقاره عابد میرم من 6 ماهه اقدامم
باران
7 دی 92 12:57
فلیبا گپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
فریبا
پاسخ
گپم باران کجایییییییییییییییییییییی
مامان خانومی
7 دی 92 13:39
سلان عزیزم خوبی؟ میدونم چقدر سخته انتظار دوست داشتی توام بیا باهم دوست بشیم در کنار هم این راه رو به اتمام برسونیم
فریبا
پاسخ
سلام گلم چشم لینک میکنم
باران
7 دی 92 13:44
فریبا
پاسخ
نیلوفر جون
8 دی 92 13:16
فریبا جون به دل من افتاده این ماه مامان میشی نمیدونم ولی این جوری فکر میکنم ایشا.. فکرم درست باشه
فریبا
پاسخ
فدای اون دلت ...خدا کنه...............منو دعا کن نیلو
باران
8 دی 92 13:59
سلام فریبا جونی نیستی خانمی؟چطورییییییییییییییییییییییی؟
فریبا
پاسخ
سلام باران خوبی؟ منم بد نیستم درگیر اسباب کشی مامانم این چند روز