نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1392/12/3 20:36
نویسنده : فریبا
192 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

نداشته ها و تنهایی های کوچک با چیزها و آدمهای کوچک پر میشود....

نداشته ها و تنهایی های خیلی خیلی خیلی بزرگ .فقط با خدا....

مهم نیست در این زمین خاکی چه قدر تنها باشیم و چه قدر حرفهایمان برای دیگران غیر قابل فهم باشد و وقت انسان ها برایمان کم...

شکر که خدا هست و او جبران تمام دلتنگی ها و مرهم تمام زخمهاست....

هر وقت دلت خواست مهمانش کن در بهترین جایی که او میپسندد..در قلبت...

و به دستان خالی ات نگاه نکن..تو فقط خانه ی دلت را برایش نگه دار.اسباب پذیرایی با اوست...

 

 

دوستان گلم سلاممممممممممممممممممم هدف از گذاشتن این پست این بود که دلم خواست به بعضی از دوستانی که با خوندن مطالب من ناراحت میشن دلشون میگیره اعصابشون بهم میریزه بگم این جا مال منو تنهاییم و مسافرمه من که اصرار نکردم بیایین اینجا و مطالب منو بخونین و بعد هم بگین  بسته دلمون گرفت همش دل تنگی و از این جور حرفا..............

این جا دلنوشته هامو مینویسم و وقتی احساس تنهایی میکنم به این جا پناه میارم پس من که اصرار نمیکنم بیایین وبم...

دوستانی که واقعا ناراحت میشن و دلشون میگیره دیگه اینجا نیان چون من اون چه که از دلم میادو مینویسم ی روز خوشیه و ی روز نا خوشی اینجا برای دلم و خودم وخدا و مسافر نیومدم مینویسم..............نه برای اینکه بخوام کسی برام احساس ترحم کنه و یا بخواد با خوندن حرفام ناراحت بشه........................

و ی تشکر ویژه از دوستایی که مثل همیشهههههههههههه با حرفاشون دلداریم دادن و حتی بعضی هاشون به خاطرم خواستن از راه دور ی محبت هایی بکنن....

دوستتون دارم مثل همیشه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ناديا
3 اسفند 92 21:17
من به پستهات احترام ميزارم چون حرف دل دوستمه چه با غم و دلتنگي نوشته شده باشه چه با شاديو خوشحالي اما ايشالله بعد از اين پستهاي خوشحاليت بيشتر از پستهاي غمگينت باشه عزيزم و حرف دل يه دلتنگو يه دلتنگ ميفهمه
فریبا
پاسخ
فدات شم نادیا جونم خیلیی خوشحالم از اینکه دوستای گلی مثل شما دارم به همچنین خودت گلم
سمیه
3 اسفند 92 22:37
سلام فریبا جونم.عزیزم واقعا درست گفتی... من به عنوان ی دوست کوچیک همیشه گوش شنیدن درد و دلات دارم.چون خودم همه این روزا را داشتم. امیدوارم روزای خوبت با اومدن نینیت کاملتر بشه.
فریبا
پاسخ
سلام ممنونم عزیز دلم فدای تو
مامان کیاراد.آرزو
4 اسفند 92 10:06
الهی قربونت برم عزیزم ازحرفای هیچکس خودتو ناراحت نکن،شایداونایی که این حرفاروزدن دلتنگیتو درک نمیکنند!دعامیکنم خداهرچه زودتردلتوشادکنه واین دلتنگیاتم تموم بشن
فریبا
پاسخ
مرسی آرزو جونم آره واقعا
باران
4 اسفند 92 10:30
سلام فلیبا جونم فدات شم از کامنت هایی که اینو میگن دلخورنشو مطمعنا خوبی مارو میخوان که اینها رو میگن برای من هم همین کامنتهارو میزارن منم درجوابشون حرف شمارو میزنم ولی خب اونا هم میخوان دلگرمی بدن حالا شما مثل من هرچی دوست داری بنویس وقتی غمگینی مجبور نیستی به زور بخندی که گلم هرچی دوس دالی بنویس ولی به امید خدا روزهای قشنگ بهار برات یه نوید نو داشته باشه از صمیم قلبم میگم الهــــــــــــــــی آمین
فریبا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم به هم چنین خودت
مامان شازده پاشا
4 اسفند 92 11:45
توشاهکارخلقتی ....... برروی بوم زندگی هرچیزمیخواهی بکش....زیباوزشتش پای توست ،تقدیرراباورنکن تصویراگرزیبانبود،نقاش خوبی نیستی .......ازنودوباره رسم کن ،تصویرراباورنکن خالق توراشادافرید ،آزادآزادآفرید ...........پروازکن تاارزو ،زنجیرراباورنکن عزیزم دلتنگیات روانقدر معصومانه بیان میکنی که واقعا ادم احساسش میکنه .ولی من فکرمیکنم این صفحه ازدنیامال خوده خودته .هرچی ازدلت برمیادبنویس .توزندگی خیلی جاها هست که آدم مجبوره به خاطردیگران بایه ماسک زندگی کنه وخودش نباشه .فقط دعامیکنم که یه روزی خیلی زودبیاد که تودلت هیچ نقطه ی تاریکی نباشه دوست گلم.
فریبا
پاسخ
سلام گلممممممم ممنون به خاطر لطفت عزیزم نمیدونم محبت هاتونو چطوری جبران کنم خدا سایتونو از سر پسر کوچولوت کم نکنه و الهییی همیشه خوش باشی
مامان پرنيان
4 اسفند 92 12:46
سلام دوستم نبينم غمت رو مي كشم كسي رو كه دوستم رو اذيت كنه مهربونم هميشه حرف درونت رو براي كودك دوست داشتني كه مطمئنم به زودي به جمع ما اضافه مي شه رو بنويس مطوئن باش هر چه از دل برآيد بر دل بشيند. من عاشقتم و دوست دارم روي ما به خوبي حساب باز كن ريفيق تا آخرش باهاتم
فریبا
پاسخ
سلامممممممممم گلم ممنون به خاطر مهربونی هات منم خیلییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم پرنیان گلمو از طرف من ببوس
الناز
4 اسفند 92 17:44
فریبا جونم عزیزم حق داری اینجا ازخوشی و ناخوشیهامون مینویسیم راحت باش گلم دوست دارم یه دنیابووووووووووووووووووس
فریبا
پاسخ
فریبا
4 اسفند 92 21:40
سلام فریبای عزیزم.خانومی من یکی که تا زنده باشم فدای خودتو دردو دلاتم و منتظر کوچولوهای شیطونت.اصلا هم خودتو از نوشته ها ناراحت نکن.ایشاالله زنده باشی و خوشحال
فریبا
پاسخ
فدات شم گلم عزیزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
غزل
5 اسفند 92 12:07
سلام عزیزم من رمزتو اشتباهی کردم
فریبا
پاسخ
سلام غزل خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پرتو
5 اسفند 92 15:04
عزیزم اینجا متعلق به خودته یه جورایی خونه دومته پس هر چی دل تنگت میخواد بنویس و بدون خیلیا هم هستن که حرفای دلت و نوشته هات و دوست دارن و از ته قلبشون برات دعا میکنن یکیش خودم بالاخره ماها همدردیم اینجا هم درد و دل نکنیم داغون میشیم امید به خدا که به زودی زود دل هممون و شاد و دامنمون و سبزززززززززززز کنه الهی آمین
فریبا
پاسخ
سلام پرتو جونم آره واقعا هممون به این جا عادت کردیم مرسی دوست گلم الهیی خیلیی زود دلت شاد بشه