نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

مثل الان من..

1392/12/16 19:37
نویسنده : فریبا
383 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی آنقد دلم از دنیا سیر میشود که میخواهم....

تا سقف آسمان پرواز کنم و رویش دراز بکشم...

آرام و آسوده.......

مثل ماهی حوضمان که چند روز است روی آب دراز کشیده..

بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی....

دلت بگیره و دلگیری نکنی...

شاکی باشی و شکایت نکنی....

گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن...

خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدیش بگیری.....

خیلی ها دلت و بشکنن وتو فقط سکوت کنی....

مثل الان من......

مسافرم زود بیا پیشم من چشم انتظارتم..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آیهان کوچولو
16 اسفند 92 20:00
فریبا جون ایشالله مسافر کوچولوتون زودی بیاد
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم
الناز
16 اسفند 92 22:35
آنشالله به زودی میاد عزیزدلم
فریبا
پاسخ
مامان شازده پاشا
17 اسفند 92 0:32
خوشحالم که یه تقییرات قشنگی تووبت میبینم .انشالاهمیشه سرحال وباروحیه ببینمت عزیزکم
فریبا
پاسخ
مرسی دوست جونم گفتم ی خونه تکانی بکنمش
باران
17 اسفند 92 9:54
خشجل نوشتی مامانی خدای ماهم بزرگه
فریبا
پاسخ
فریبا
17 اسفند 92 14:42
دلت را گرم میکنم به همین یک جمله از حضرت علیی که میفرماید: بزرگترین گناه ناامیدی است امیدت بخدا عزیزم
فریبا
پاسخ
مینا (دلنوشته هایی برای دلبندم )
17 اسفند 92 15:41
فکرکنم وبت مشکل داره نمیتونم باهات جت کنم عزیزززززززززززززززم
فریبا
پاسخ
منم هر چی مینویسم جواب نمیاد
مامان کیاراد.آرزو
17 اسفند 92 18:04
سلام عزیزم خوبی؟ببخش آنلاین بودم یدفعه کیا بیدارشدرفتم شیرش بدم وقتی اومدم دیدم اومدی نینی گپ.دیگه آنلاین نبودی!ببخش
فریبا
پاسخ
ناديا
17 اسفند 92 18:10
قالب وبلاگت عاليه براووووووووووو
فریبا
پاسخ
ممنون گلم چشمات عالی میبینه
farideh
17 اسفند 92 20:20
نبینم دلتنگ باشی خواهری این اخر سالی نمیخوام شعار بدماااااااااااا ولی امیدت همیشه به خدااااااااا باشه بسپارش به خودشششششششش
فریبا
پاسخ
نیلوفر جون
18 اسفند 92 2:26
عزیزم غصه بسه یکم بخند دلم هوای خندهاتو دارهایشا زودمیاد
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
18 اسفند 92 10:14
خصوصی دوستم
فریبا
پاسخ
ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
18 اسفند 92 15:07
سلام فریبا جون خوبی عزیزم ؟؟ خیلی خوشحال شدم بهم سر زدی وب شما هم خیلی عالیه ..ایشالا زودی نی نی خوشگلت بیاد تو بغلت توم با افتخار لینک شدی امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟؟ممنون گلملطف داری منم امیدوارم بوووووووووووووس
فاطمه ع
18 اسفند 92 16:03
سلام عزیزم منم منتظرم منتظره یه کپولو انشاا.. سال جدید اتفاقات قشنگی برا همه منتظرا بیفته لینکت کردم توام دوستم داشته باش http://alfa.niniweblog.com/
سودابه
18 اسفند 92 21:31
آرزو دارم برایت سر پناهی گرم و امن شعله عشقت روز به روز افزونتر نانی داغ وآبی سرد شعر نو شدها سلام الهی به سلامتی دنیا بیاد و دنیات رو زیباتر از گذشته کنه و تو بزرگ بشی به بزرگی نام یک مادر
فریبا
پاسخ