نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

نظرات (6)

مامان شازده پاشا
26 اسفند 92 10:44
انشالاکه میادزوده زود
فریبا
پاسخ
مامان کیاراد.آرزو
26 اسفند 92 11:17
ای جونـــــــــــم عزیزم ایشاا...که زوده زودمیاد
فریبا
پاسخ
farideh
26 اسفند 92 14:13
میااااااااااد نی نی من میدونممممممممممم حالا ببین اولین عروسک هم من براش میخرمممممممممممم خخخخخخخخخ بوس ابجی گلی
فریبا
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییی آوای گلمو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
الناز
26 اسفند 92 17:57
فریبا
پاسخ
فاطمه ع
27 اسفند 92 15:36
آخ عزیزم فدای اون دلت بشم که انقد امیدوارانه منتظره فرشته خداست من امشب قراره برم حرم بی بی معصومه،از معلمام شنیدم که برامون از حق حیاط بی بی صحبت میکردن یعنی بی بی معصومه مثل امام زمان میتونن بین ما حضور پیدا کنن من از بچگی زیر سایه بی بی بزرگ شدم ودیدم خیلی ها حاجت گرفتنمخصوصآخودم امشب قصد کردم حتمٱ2رکعت نماز بجای فریبا جونم وبقصد رفع حاجتت بخونم وهمچنین برا همه ی منتظرای فرشته کوچولو
فریبا
پاسخ
سلام فاطمه جونم ممنون دوست خوبم عزیزمیییییییییییییی مرسی شرمندم میکنییییییییییییییییییییی دوست دارم منم همه رو همیشه دعا میکنم الهیییییی که دل خودتم خیلی زود شاد بشه فدات شم بازم ممنونم
نیلوفر جون
27 اسفند 92 17:07
چرا یک دفعه میری به امید روزای این شکلی شدن
فریبا
پاسخ
شرمنده برق یهویی رفت