نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

خوش آمدی نورا(آخرین پست سال 92)

1392/12/28 9:30
نویسنده : فریبا
686 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااام عسلم  خوبی؟؟؟زندگی مامان قربونت برم که دلم برات اندازه ناخن کوچکه مورچه تنگ شدههههههههههههههههههههههههههههههههههههنیشخند

کاش این ماه بیایی و مامان رو نا امید نکنیییی با اومدنت سال 93 میشه برام بهترین سال عمرم

دل تو دلم نیست ببینم این ماه میایی یا باز هم مامان رو چشم انتظار میزاریخمیازه

بگذریم من امیدوارم به اومدنت برای همین دیگه این روزهاییی آخر سال92  حرف نا امید کننده نمیزنم

قربونت برم اگههههههههههه بدونی با اومدنت با خبر اومدنت توییییییییییی دلم چه عید خوبی میشه براموننننننننننننننننننننننننننننننقلب

همه ی خاله هات منتظرن که خبر بارداریمو بدم بهشوننیشخند

دیروز با خاله فریده و خاله مهسا رفتیم خرید عید بعد از کلیییی خرید رفتیم که برا یآوا و شهنام از خیابون فلسطین خرید کنیم که من ی دفعه چشمم خورد به کالاسکه و گهواره های خشگل و دل تو دلم نبود همش میگم کاش اومده بودییییییییییییییییییییییییییییییی تا برات هر چی دوست داشتیییییییی میخردم ولیییییی الان که باردار نیستم تا برم خرید کنم میگن برای چند ماهه یا چند سالههه ومن مات و مبهوت خیره نگاهشون میکنمگریه

عزیز دلم عزیز روزهای تنهاییم 2 روز دیگه مونده تا پایان سال 92 این ماه بیا مامان اجازتو بگیر و بیا و منو از این دل شوره و استرس مادرانگی در بیار بیا و با اومدنت زندگیمونو رنگی تر کننیشخند

عشقم دوستت دارم و بی صبرانه منتظرتممممممممممممممممممممممممممنگران

گلم دیشب بعد از خرید رفتیم خونه مامان جان مرضیه که دایی مهدی گفت زن دایی دردش گرفته و میخواد فارق بشه

من وخاله پریسا خونه بودیم و داشتیم از نگرانی میمردیم آخه قرار بود نورا 6 فروردین به دنیا بیاد ولیی انگار صدای قلبش رو دستگاه خوب نشون نمیداده و دکتر گفته متفکرباید سریع بستری بشی

مامان جان و باباجان حسین هم سریع رفتن بیمارستان منم همش صلوات میفرستادم

درسته هنوز مادر نشدم ولییی میتونستم احساس کنم 9 ماه بارداری رو و میتونم بفهمم استرس های اون شبو

ساعت 9 بود که مامان جان زنگ زد و گفت که زن دایی فارق شده و نی نی اش سالامه شکر خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااانیشخند

منم خوشحاللللللللللللللللللللللللللللللللل شدم از شنیدنش و چشمام پر از اشک شد اون لحظه و خاله پریسا بهم گفت تو چرا گریه میکنییییییی گفتم خوشحالمممممممممممممممممممممگریه

آره گلم من برای بار اول عمه شدم و تو ی دختر عمه ی خشکل و سفید و دوست داشتنییییییی داری

ساعت 9:30 بابایی اومد خونه مامان جان یکم نشست و بعد خاله فریده رو با آوای خشگل رسوندیم خونه و رفتیم برای خونه کلیییییی خرید کردیم و بعد هم من پیشنهاد شام دادم و جات خالیییییییی رفتیم جوجه کباب خوردیم بعد ساعت 12 بود که به بابایی گفتم ی زنگ بزن مامانم ببینم برگشته خونه تا زنگ زدم یکم حرف زدیم و بعد از نورا تعریف میکرد که من هم دل تو دلم نبود که ببینمش به بابا پیشنهاد دادم ی سبد گل بخریم و بریم دیدنش

ساعت 1 شب ی سبد گل خریدیم و راهیییی بیمارستان شدیمچشمک

اول اجازه نمیدادن که من وارد بشم ولیییییییییییییییییییییییییی بعد از کلییییییییییییییییییییییییییییی اصرار اجازه دادن چون اتاق خصوصی بودنیشخند

وارد اتاق که شدم اول از همه دویدم سمت نورا عزیزم ماشالاهههههههههههههههههههههههههههههههههه مثل ی فرشته بود پاک و معصوم نگاش کردم خشگل بود دوست داشتنییییییییییییییییییییییییییییخجالت

به زن دایی تبریک گفتم و یکم پیششون موندیم و بعد با مامان جان مرضیه برگشتیم ساعت 1:30 بود که برگشتیم خونه و خوابیدیم

امروزم که سه شنبه بود و آخرین سه شنبه ی سال و شبش شب چهارشنبه سوری

امیدوارم به همه خوش گذشته باشه

من که برنامه ای نداشتمابروصبح که خونه رو نظافت کردم و کلییییی از اول همه جارو تمیز کردم و ظهر هم بابایی اومد ناهار خوردیم

و عصر هم به پیشنهاد مامان جان مرضیه ماشین رو بردم برای باباجان حسین و منم باهاشون رفتم خونه ی زندایی آخه از بیمارستان مرخص میشدن و میخواستن گوسفندی که عمو حمید زحمت خریدشو کشیده بود قربانی کنن بیچاره گوسفندااااااااااااااااااانیشخند

ی 1 ساعتی خونه دایی مهدی بودیم و حرف زدیم و بعد هم برگشتیم خونه ی بابا جان حسین و من با آوا دختر خواهرم که خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستش دارم مشغول بودمبغل

بعد هم بابایی اومد مامان جان ماکارانی پخت مثل همیشه خوشمزههههههههههههههههههههههههه جات خالیییییییی عشقم

و بعد هم با عمو آرش برگشتیم خونه چون ماشین رو دادیم دست باباجان حسینت

عزیز دلم 1 روز دیگه مونده که سال 92 تموم بشههههههههههههههه

از خدا میخوام هر کس هر حاجتی داره توی سال جدید بهش برسه

امیدوارم دل همه شاد باشه و کسییییی سال جدید غمو به دلش راه نده

خوش باشیم خوش زندگی کنیم خوش بمونیم دنیا دو روزه هورا

منم این سال جدیدو به همهی دوستان خودم به همه ی اوناییی که همیشه بهم سر زدن بهم دلداری دادن و آرومم کردم تبریک میگم الهییییییییییییییییییییی سال خوبی رو پیش رو داشته باشین عیدتون مبارک روزاتون قشنگ دلتون شادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

نفسم امسال سال 93 سال اسب هستش امیدوارم که سال خوبی باشه برای همهی منتظرا

والهییییی فرشته هامون زود بیان پیشمون و مارو از انتظار دربیارنمتفکر

این آخرین پست سال 92 بود

دوستان گلم بدی خوبی چیزی از من دیدید به بزرگی خودتون ببخشید وحلالم کنیدخجالت

انشالاهههههههههههههههههههه 5 شنبه هفت سینمو میچینم و با ی عالمه عکس جدید میام برای 1 سال با هم بودن دیگهههههههههههههههههههههههههههه

دوستتون دارم مواظب خودتون باشید خمیازه

التماس دعاااااااااااااااااااااا

دعا کنید این ماه دیگه نا امید نشم و فرشتم بیاد ابله

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

فاطمه ع
28 اسفند 92 9:43
قرررررربونت بشم فریبا جان مبارک باشه عمه شدنت انشاا.. خبر مامان شدنتم به همین زودیا بدی سال خوبی داشته باشی با آرزوهای قشنگ عیدت مبارک
فریبا
پاسخ
فدات شم عزی دلم ممنون انشالاهههههههههههههههههههههههههه به هم چنین دوستم
مامان نی نی
28 اسفند 92 9:58
عزیزم ایشاله نا امید نمیشی گلم کلی برات دعا میکنم دوست نازنینم
فریبا
پاسخ
غزل
28 اسفند 92 12:05
دوست داااااااااااااااااااااااااارم . ایشالا بهم خبر خوب میدی . خیلی منتظرمااااااااااااااااااااااااا....................
فریبا
پاسخ
منم دوست دارم چشم حتماااااااااااااااااااااااااااااا اگه نی نی اومد
بیتا
28 اسفند 92 12:36
سلام فریبا جونم .... خوبی؟ تبریک میگم بهت تولد نورا کوچولو رو و عمه شدنت رو ...انشالا قدمش خیر باشه و به زودی مامان هم بشی .... سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک میگم و آرزو میکنم سال 93 سالی پر از خیر و برکت و خوشی و سلامتی برای تو و خانواده ی محترمت باشه .... التماس دعا .
فریبا
پاسخ
ممنون بیتا جونم امیدوارم امسال هم برای تویکی از خاطره انگیز ترین سال های عمرت باشه و نی نی کوچولو ت صحیح و سالم بیاد آغوشت دوست دارم
مامان نی نی
28 اسفند 92 14:29
راستی یادم رفت بهت تبریک بگم عزیزم عمه جونی ایشاله قدمش خیر باشه و زیر سایه اقا امام زمان بزرگ بشه
فریبا
پاسخ
علامه کوچولو
28 اسفند 92 15:30
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان شازده پاشا
28 اسفند 92 15:45
وااااااااااااای قدم نوراجون مبارک باشه دوستم .انشالاخبربعدی خبرخوشی ازاومدن مسافرت باشه دوستمیکی ازبهترین اتفاقات امسال آشناشدن بادوستای گلی مثل شمابود .انشالایه سال خوب دیگه روباهم شروع می کنیم شماهم انشالابزودی این شکلی میشین
فریبا
پاسخ
ممنون حکیمه جونم لطف داری برای منم اتفاق خوبی بود دوستی با شما سال نو پیشاپیش مبارک
ناديا
28 اسفند 92 19:05
سلام فريبا جوني خوبي ؟ قدم نو رسيده مبارک ايشالله پا قدمش خوب باشه براتون و اشک شوقت اينبار براي ديدن بچه ي خودت بباره من جز مهربوني ازت چيزي نديدم گلم ارزومند تمام ارزوهاي خوبتم دوست جوني
فریبا
پاسخ
فداتشم عزیزممممممممممممممممممی نادیا جون سال خوبی رو برات آرزومندم
پرتو
28 اسفند 92 22:24
بهار ثانیه ثانیه می آید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد... سال نو پیشاپیش مبارک
فریبا
پاسخ
عزیز دلم سال نو تو هم مبارکککککککک
الناز
29 اسفند 92 0:31
وای عـــــــــــــــزیزم امیدوارم این ماه نی نی بیاد و سال جدیدت رو با یه دنیا خوشی و شادی شروع کنی خانمی.....خیلی دوست دارم و بهترین ها رو برات ارزو میکنم انشالله که سال پرخیرو برکتی داشته باشی میبوسمت
فریبا
پاسخ
فدات شم عزیزم انشالاهههههههههههههههه تو هم سال خیلییییییی خوبی داشته باشی و به تموم آؤزوهات برسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان کیاراد.آرزو
29 اسفند 92 10:34
عمه شدنتوبهت تبریک میگم عزیزم ایشاا...قدمش مبارک باشهسال نو روهم بهت تبریک میگم ایشاا...که بهترین سال زندگیت باشه وغم توش نباشه
فریبا
پاسخ
ممنون آرزو جون سال نو مبارکککککککککککککک کیارداو ببوس از طرف من
فریبا
29 اسفند 92 14:38
سلام فریبای گلم.صمیمانه عمه شدنتو بهت تبریک میگم ان شا الله قدمش خیر باشه و سبک و زودی نی نی شمام بیاد. عزیزم سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم.سال خوبی داشته باشی بهترین آرزو ها برای دل مهربونت
فریبا
پاسخ
سلااااااام عزیزم ممنون گلم شال 9 شما هم مبارکککککککککککککککککککککککک
ارلا
1 فروردین 93 10:02
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــبارک فریبا جون سال نو هم مبارک
فریبا
پاسخ
باران
1 فروردین 93 18:31
گلم قدم نو رسیدهههههههههههههههههه مبارککککککککککککککک چقدر خوشحال شدم الهی زودی قسمت خودت خانمی
فریبا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااااااام فدات شم گلممممممممممممممممممممممممم به همچنین خودت
سمیه
3 فروردین 93 19:01
عزیزیم فریبا جون اول از همه ارزو میکنم این ماه مادر بشیوبهدشم مبارکه عمه خانوم .انشاالله سال خوبی داشته باشی.
فریبا
پاسخ
ممنون سمیه جونم سال 9 تو هم مبارک دوستم
باران
4 فروردین 93 20:37
فریبا
پاسخ