نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

نوروز1393 مبارکککککککککککککککککککککک

1393/1/5 16:23
نویسنده : فریبا
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی دوست داشتنی مامان خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سال نوت مبارک مامانم نفسم نمیدونم این ماه اومدی توی دلم یا نه ولییییی خیلییییییییییی دلم بی قرارته و هر روز که بیشتر میگذره دل تنگ ترت میشم قلب

عشق مامان امسال هم مثل سال های دیگه هفت سین چیدمو  البته روی زمین خواستم یکم سنتی تر باشه

سبزی پلو با ماهی پختم البته 29 که سال تحویل بود من ساعت 8 صبح رفتم آرایشگاه و ساعت 7 شب برگشتم خونه یعنی 1 ساعت فرصت داشتم کارهامو بکنمخمیازه

ولیییییییییییییییی موفق شدم و به همه ی کارهام رسیدمنیشخند

امروز 5 عیده و من اومدم تا اولین پستو توی سال جدید بزارم

خیلییییییییییییییییییی دلم برات تنگ شده و هر روز روز شماری میکنم که مریض نشم و بی بی بزارم مثبت بشهزبان

خیلییییییییییییییییییییییی دارم انتظار میکشم ناراحت

امسال سر سفره هفت سین خیلییییییییییییییییییییییییییی دعا کردم همه رو

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گریه کردمو دلم گرفت و از خدا خواستم که تو زودتر بیایی پیشم تا از تنهایی در بیام

خشگل مامان من خیلیییییییییییییییییی دوست دارم و دلم برات تنگه این ماه نا امیدم نکنناراحت

همه ی امیدم به اینه که بیایی و با هم دیگه بابایی رو خوشحال کنیممممممممممممم

اینم ی چند تا عکس از سال جدید

اینم بابایی در کنار سفره هفت سین

هفت سین از نمایی دیگه البته مامان سیب قرمز نداشتم زرد و قرمز گذاشتم

اینم سبزی پلو با ماهی که نمیخواستم عکس بگیرم چون سفره خیلیییییییییییییییی خودمونی بود ولی برای یادگاری برات میزارم

این هم ی عکس از مامان و بابا با دختر خالت آوا جونی که خاله فریده این عکسو گرفت برای وب آوا جون چون با حجابه من میزارم توی وبت خونه ی مامان جان مرضیه بودیم

دوستای گلم امیدوارم به همتون خوش گذشته باشه و توی سال جدید به هر اونچه که میخواهید برسید

دوستون دارم

برای اومدن مسافرم دعا کنید

ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نی نی
5 فروردین 93 15:20
سلام عزیزم سال نوت مبارک گلم ایشاله نی نیت میاد استرس نداشته باش به خدا توکل کن گلم سفرتم خیلی نازه عزیزم
مامان شازده پاشا
5 فروردین 93 18:58
عزیزم چه مامان وبابای خوشتیپی .دیگه نینیتون این عکس قشنگ رو ببینه دلش طاقت نمیاره زودمیادباآواجونی بازی کنه راستی اون سبزی پلوماهی نوش جونتون
فریبا
پاسخ
ممنون حکیمه جون لطف داری عزیزم جای شما خالییییییییییییییییییییییی
فریبا
6 فروردین 93 11:22
سلاااااااااااااااام فریبا خوشکله به به عجب سفره نازیسبزی پلو و ماهی هم که حرف نداره ان شاء الله زودی این نی نی بازیگوشت بیاد تو دلت هممونو شاد کنی عزیزم سال نو هم خیلی خیلی مبارک
فریبا
پاسخ
سلاااااااااااام عزیزم ممنون سال نو شما هم مبارک
تارا
6 فروردین 93 22:43
سلام فریباجون خووووووووووبی گلم؟؟ وای چه هفت سین قشنگی چیدی معلوم شد خییییییییییییلی باسلیقه ای عزیزم شرمنده که دیر بهت سرزدم مهربونم سال خوبی داشته باشی وهرچه زودتر نی نی قشنگت برسه ضمنا من رمزتو ندارم اگه خواستی بهم بده
مامان کیاراد.آرزو
7 فروردین 93 0:07
سفره ی خیلی قشنگی چیدیایشاا...عکسای هفتسین سال دیگه یه نی نی نانازوخوشملم کنارسفره باشه
ناديا
11 فروردین 93 22:16
سلام فريبا جوني خوبي عزيزم؟واي چه سفره ي خوشگلي عکسا هم عالي بودن رنگ موهاتم لايک داره ايشالله خدا به دل شکستت جواب بده امين
فریبا
پاسخ
قربونت برم مرسی دوستمممممممممممممممممممم
مینا (دلنوشته هایی برای دلبندم )
14 فروردین 93 18:14
به به چه سفره هفت سین خوشگلی چه مامان نازززززززززززززززززززی رنگ موهات خیلی قشنگه فریبا جووووووون
فریبا
پاسخ
قربونت برم عزیزم چشمات قشنگ میبینن
مامان احسان
1 اردیبهشت 93 20:06
سلام.با کلی شرمندگی عزیزم عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشین چه سفره هفت سین خوشکلی داشتین امید وارم که توی همین سال نی نی دار بشین
فریبا
پاسخ
عید شما هم مبارک کجای کم پیدایی