نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

مادرم روزت مبارک..........................

1393/1/30 18:00
نویسنده : فریبا
750 بازدید
اشتراک گذاری

به سلامتی مادرایی که با حوصله راه رفتن رو یاد بچه هاشون دادن

ولی تو پیری بچه هاشون خجالت میکشن ویلچرشونو هل بدن.....

سلام

سلام به همه ی دوستای خوبم چند وقتی بود میومدنم نت و همش میخواستم مطلب بزارم اما نمیدونستم چی باید بزارمو چی بنویسم تا امروز که بی مناسبتم نبود چند روزیه دستم پی نوشتن نمیره حوصلم خیلی کم شده و ی جورایی از خودم فراریم خمیازه

دل و دماغ هیچ کاری رو ندارم و خسته شدم از بس مخاطب خاصم و صدا زدمو اونم نازش خیلی زیاده آره دارم از مسافرم میگم از کسی که 10 ماهه منو منتظر گذاشته منتظر اینکه منو مادر کنه هیپنوتیزم

مامان چی بگم خسته شدم از این همه تکرار همش میگم خدایا خودت دردشو میدی صبرشم بده

خدایا دلم لک زده بگم منم مادر شدم منم میخوام مادر باشم مگه من چیم کمه خدا اگه میدونی لایقش نیستم بده بعد ببین که لایقشم به خداییت قول میدم براش مادری کنمناراحت

خدا جونم همش دارم صداش میزنم خسته شدم از فصل بهار خدا جون این فصل برام تاریکه نه بهاری نمیخوام ناله کنم یا دوباره حوصله دوستامو سر ببرم نه به خدا اومدم دردل کنم با تو با اونا

خدا جونم تا کی باید انتظار بکشم شیر خوردن بچه های دیگه رو ببینم تا کی قربون صدقه رفتن کسایی رو ببینم که برای بچه هاشون مادری میکنن تا کی خدا به چشمهای پر از اشک شوهرم خیره بشم اون که داره تقریبا 1 سال میشه و بابا نشدهگریه

خدا جون تو بهم بگو صبر کنم این درستشه برای بچه صبر کردن نمیتونم طاقتشو ندارم دلم تنگ شده براش برای اینکه منم شکمم قلمبه بشه بگم منم مادر شدم خدایا با بد چیزی داری امتحانم ممیکنی من طاقتشو ندارم 40 روز عاشورا  نذز کردم تو رو به همه چیز قسم دادم به فاطمه زهرا قسم دادم سهمم و میخخوام میخوام مادری کنم میخوام بشم مثل مادر خودم برای بچه هام ی جور باشم فرق نزارمناراحت

شب تولد حضرت زهراست و روز مادر دلم خیلی گرفته امسال هم من مادر نیستم و منو کسی مادر صدا نمیکنه من این روزو به همه مادرها به اونایی که نی نی هاشون توی دلشونه به اونایی که مادر شدن و به اونایی که مثل خودم تو کف مادر شدن موندن تبریک میگم قلبو ی تبریک ویژه دارم به مامان خودم که همه کسمه و راز دار زندگیم و از همه چیزم  خبر داره و برام ی عالمه نذر کرده مامان من نمیدونم چطوری تموم محبتایی که برام کردی رو جبران کنم سعی کردم همیشه برات ی دختر خوب باشم نمیدونم بودم یا نه اگه بودم که خوشا به حالم و اگه هم نه حلالم کن و ببخشم روزت مبارک ممنون به خاطر تموم زحمتایی که برام کشیدییی دوستت دارم ماچ

قربونت برم مامانییییییییییییییییییی

این روزها حوصله هیچ چیزو هیچ کس رو ندارم حتی حوصله خودمو

خدا جونم خیلیییییییییی تنهام تو خودت داری میبینی هیچ دلخوشی ندارم هیچی هیچ چیزی منو خوشحال نمیکنه من هم میخوام مادر بشم و براش مادری کنم بهم ببخشش قول میدم حتی اگه ی روزی هم گذاشتم سالمندان براش دعای خیر بگم قول میدم تو فقط بهم ببخشش خدایا 10 ماه میشه این ماه اگه نیاد و من باز هم باید اشک بریزم و بنالم از نبودنش دلم میخواد برم برا شلباس بخرم و خرید کنم ولی تا میرم دم مغازه ها میگن پسر یا دختر چه قدر وقتشه و من نمیدونم باید چی بگم خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تو رو به خداییت قسمت میدمممممممممممممممممممممممممممم تو طبیبم بشو بهم بدههههههههههههههههههههههههههههههههگریه

التماس دعا دارم از تک تک کسایی که مطلبمو میخونن دعا کنید برای من برای تموم دوستای منتظرم که زود مادر بشیم و ما هم سرمونو بالا بگیریم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان مهدیه
30 فروردین 93 19:58
سلام عزیزم دوقلوهای من ساراوثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
الناز
30 فروردین 93 21:22
فریباجونم عزیزم روز مادرمبارک انشالله سال اینده نی نی کنارته و همش باخنده هاش میخندی و قندتودلت اب میشه خانمی....به مامانی هم تبریک بگو دستشوعوض من ببوس وتبریک بگو غصه نخور مطمین باش دیگه چیزی نمونده
فریبا
پاسخ
مرسی الناز گلم ممنون دوستم توکل به خدا
مامانی تنها
30 فروردین 93 21:56
زنان چوبهای خیسی هستند که در آتش مشکلات نه میسوزند نه خاکستر میشوند اما به حول و قوه الهی همسرانشان را جزقاله میکنن پیشاپیش روز ما آتیش پاره ها مبارک
فریبا
پاسخ
باران
31 فروردین 93 9:33
سلام فریبا جون تو با همه ی حسهای زیبات نه چیزی کم داری نه خدایی نکرده سرت پایینه عزیزم با افسردگی و بی حوصلگی خودتو اذیت نکن مگه خدایی نکرده مشکلت لا علاجه اصلا هم اینطور نیست هرچقدرم طول کشید نا امید نشو /روزتم مبارک/روز مادرتم مبارک چون داری مادرانه برای داشتنش میجنگی /فدای دل مهربونت بهترین مامان دنیا/سال دیگه به اسم مادر انشاالله مزینی عزیزم/غصه مصه نداریما
فریبا
پاسخ
سلام باران گلم ممنون دوستم لطف داری توکل به خدای مهربون هر چی صلاحه همون بشههههه خدا نی نی توی دلتو برات حفظ کنه عشقم
مامان پرنيان
31 فروردین 93 9:38
سلام خواهري خوبم روز تو هم مبارك زن نمونه براي همسري الهي كه به حق قرآن دوست جونم به زودي زود مامان ميشي عاشقتم مهربون
فریبا
پاسخ
سلام گلم ممنونم منم خیلی دوست دارم عزیزم
نیلوفر جون
31 فروردین 93 11:18
عزیزم روز مبارک ایشا.. سال دیگه یک دوقلو داری که امسال رو که غصه خوردی جبران بشه
فریبا
پاسخ
مرسی دوستمممممممممممممممم فدات شم امید به خدا
نسرین
31 فروردین 93 11:33
فریبا جووووووووون عزیزم دلت میاد تو این روزای عالی بهاری خودتو با غصه افسرده کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نگران نباش عزیزم. میاد بخدا. دیر یا زود میاد ولی این روزای عمرت که داره میره دیگه برنمی گرده. بخدا حیفه. دنیا که فقط فکر بچه نیست. هزار تا چیز دیگه هست سرتو باش گرم کن. این حرفام نصیحتو دلداری نیست که کلافه بشی ازشون. حقیقته گلم. بوووووووووووووووس
فریبا
پاسخ
سلام نسرین جون هر چی سعی میکنم نمیشه نمیدونم انتظار کشید ی یا نه ولی از وقتی شروع کرد م به اینکه بیارمش هر ماه که نمیاد بیشتر میترسم به خاطر تمام حرفات ممنون عزیزم دعام کن
مامان نی نی
31 فروردین 93 12:06
فریبا جونی روزت مبارک گلم ایشاله زود زودم مادر میشی عزیزم با این دل مهربون غصه نخور که اصلا خوب نیست منو نی نیم قول میدیم برات هر لحظه دعا کنیم تا ببینیم خواست خدا چیه که حتما خیره گلم
فریبا
پاسخ
سلام فاطمه جونم ممنون گلمممممممممممم
باران
31 فروردین 93 12:34
__ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶-------- تقدیم به تو بهترین زن دنیا و خشگلترین مامان نی نی وبلاگ
فریبا
پاسخ
باران جونم خیلیییی خجالت میدیهااااااااااااااااااا خودت خچکلییییییییییییییییی جیگر
فریبا
31 فروردین 93 12:58
سلام فریبای گلم خانومی روزت مبارک ان شاء الله به حق حضرت زهرا سال دیگه تو این روز عزیز نی نی گلت بغلت باشه الهی آمین خدا مامانی گلتو هم بهت ببخشه لایق باشم دعات میکنم عزیززززززززززززززززززززززززززززززززم
فریبا
پاسخ
سلام فلبا جونم ممنون گلم تو همیشه بهم لطف داشتییییییییییییییییییییی
ناديا
31 فروردین 93 14:19
عزيزم خداي ما هم بزرگه ايشالله سال ديگه هر دومون ني ني بغل عکس ميگيريم ميزاريم تو وب و هي از شيرين کارهاشون مينويسيم روز زن هم بر تو گل زيبا مبارک دوست گل خودميييييي((سايه ي سبز مامان گلت هم هميشه بالاي سرتون باشه
فریبا
پاسخ
ممنون نادیا جونم انشالاههههههههههههه مرسی
باران
31 فروردین 93 15:36
الکیییییییییییییییییییییی میگی
فریبا
پاسخ
نه بابا جدی میگم
پرتو
1 اردیبهشت 93 18:31
عزیزم روزت مبارککککککککککککک انشاالله سال بعد نینی گلت هم کنارتونه آمین
فریبا
پاسخ
ممنون گلممممممممممممم به همچنین دوستم