نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

و چه ساده فکر میکردم...................

1393/1/31 18:02
نویسنده : فریبا
553 بازدید
اشتراک گذاری

حال و هوای این روزهای من حال و هوای دوران است

سکوت و تاریکی.هوای دم کرده و نفس بی نفس

حالو هوای این روزهای من

حال و هوای ته سیگار آب خورده

ماشین های مدل بالا

صدا بی صدا

حال و هوای این روزهای من سکوت است و سکوت

نوا بی نوا

قدم میزنم در کوچه باغی قدیمی

به امید هوایی که شاید هوا باشد

 

 

 

یادمه ماه اولی که خواستم واسه اومدنت اقدام کنم چه راحت فکر میکردم چه ساده گرفته بودم چه راحت خودمو لوس میکردم که آره این ماه مادرم و وقتی زمان عادتم شد و فهمیدم ماه اول نمیای گفتم اشکال نداره حتما ماه دیگه میادسوال

یادمه دومین ماه که شروع کردم بیایی برات اسمم انتخاب کردم یادمه 2 روز از عادتم گذشته بود و با خودم گفتم این ماه حتما حتما اومده فرشته

یادمه صبحش پا شدم مثل خودبی سواداکه نمیدونستن بی بی چک چیه بدون گذاشتن بی بی چک شال و کلاه کردمو رفتم آزمایشگاه و به همه با غرور نگاه میکردم فکر میکردم آره مامان شدم اینم بعد از گذشت 2 ماهقلب

یادمه خانمه که ازم خون گرفت گفت چند روزه عقب انداختی گفتم 2 روزو گفت بی بی گذاشتی گفتم نه ولی مطمئنم که نی نی اومده اونم گفت پس شیرینی باید بدی گفتم به روی چشمنیشخند

یادمه اون روز بابایی همش زنگ میزدو من با ی اشوه زنونه بهش میگفتم خودم بهت زنگ میزنم و وقتی خانمه گفت 1 ساعته دیگه آماده میشه منم راهی خونه شدم و چه آروم راه میرفتم که ی موقع به تو با راه رفتنم اذیتی وارد نکنم و وقتی 1 ساعت شد و زنگ زدم گفت منفیه و من چه مغرورانه گریه میکردم و حالم از هر چی آزمایشگاهه بهم میخوردگریه

یادمه ماه 3 گفتم مگه میشه این ماه نیاد همه کاری میکنم که بیاد غذاهای مقوی میپختم و بابایی رو تقویت میکردم ولی زودتر از همیشه عادت شدم و فهمیدم ماه 3 هم نمیایی

چه زود گذشت ماه های اولی که آروم قدم برمیداشتم ادای زن های حامله رو در میاوردم بعد از گذشت اقدامم هوس ترشی میکردم احساس میکردم حالت تهوع دارم و همه ی ان ها چیزی جز توهم نبودناراحت

یادمه ماه 4 و 5 و 6 و 7 و 8 و 9 هم گذشت و من بی خیال از گذشت هر ماه دیگه اون حس همیشگی رو از خودم دور کردم حس مادر شدنو و این ماه ماه 10 هست که فاطمه زهرا رو ضامن کردم تا برام ضمانت کنه پیش خدا که داشته باشمت

نذرام زیادن نذر کردم اولین جواب مثبتی که گرفتم برم امام زاده روبروی خونمونو به خاطر داشتنت نماز شکر بخونم لبخند

این روزها اسیر یک احساسم اسیر احساس مادری درسته به قول یکی از دوستای گلم همه ی زندگی به بچه نیست ولی برای من همه چیزم بچه شده چونکه تنها دلخوشیم میتونه باشههیپنوتیزم

شاید خیلی هاتون انتظار نکشیدین همیشه میگن پول دار از بی پول خبر نداره

آدم شکم سیر از گرسنه خبر نداره

پس کی میدونه حال ماهایی که خیلی وقته درایم حسرت میخوریم که خدا هم ی نیم نگاهیی بهمون بکنه

ی خانمی برام کامنت گذاشته بود که حتما لایق مادر شدن نیستی عزیزم تو که وقت گذاشتیو اومدی پست های منو تک تک میخونی و خودتو معرفی نکردی میدونی تو خدایی تو میتونی تعیین کنی که کی لایق بچه هست کی نیست و

آره با تو ام تویی که نوشتی من لایق مادر شدن نیستم تو منو میشناسی متاسفم برای سطح فرهنگ جامعمونناراحتخیلی ها هم مادر شدن بچه هاشونو سپردن سر را ه...خیلی ها مادر شدن گذاشتنشون بهزیستی آره اونا همه که مادر شدن لایق بودن نه عزیزم اینا امتحان خداست

خیلی از بنده های خدا دارن تعیین میکنن کی مادره کی نیست ...واقعا زبونم قفل کرده نمیدونم چه جوابی باید بدم جز سکوت خاموش که خیلی حرف توشه

درسته دارم انتظار میکشم اما مطمئنم منم مثل بقیه دیر یا زود روزی مادر میشم و اونوقت با افتخار تموم یادگاریهامو براتون میزارمقلب

خدا قربونش برم داره با بد چیزی امتحانم میکنه اما بهم فهمونده که میتونم مادر بشم فقط باید راه های زیادی برم و تلاش کنم مژه

این پستو برای دل گرفتم نوشتم

من دوستای زیادی دارم که پا به پام اومدن و خیلی هاشون دعاگومن همینا برای منی که واقعا با کسی سخت دوست میشم کافیه

خداروشکر که اینجا هست که خودمو خالی کنم

دوستای گلم ممنونم از همتون دوستون دارم زیاد

التماس دعا دارم کسایی که بچه دارن و بچه هاشونو میبینن یاد ماهایی که منتظریم بکنن کسایی که نی نی توی دلشونه دست بزارن روی شکمشونو از فرشته هاشون بخوان این حس نصیب ما هم بشه

ممنونم از همتون

 

 

 

 

 

پ.ن:این هم هدیه بابایی برای روز زن 93 دستت درد نکنه حسین جونم مرسیییییییییییییییی این دسته گل از همه چیز برام با ارزشت تره خداروشکر به خاطر بودنت

مرسیییییییییییییییییییییییییی همسر مهربونمممممممممم خیلییییییییییییییییییییییییی دوست دارم خدارو شکر که هستییییییییییییییییییییییییییی ....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

باران
31 فروردین 93 13:19
عززززززززززززززززززززززززیزم بله که یه روز مامان میشی/من از این بدتراشو شنیدم خدا نگذره از کسی که به جای مرحم نمک روزخمه/مادری فقط به بچه زاییدن نیست/مادری به همین حسهای زیباست که داره تو وجودت غلیان میکنه/اونکه اینو گفته اگه مادره زیاد به خودش نباله و غرور نکنه چون اونی که داده به آنی میتونه پس بگیره پس غرور وزخم زدن نداره/الهی زود زود همه از انتظار درمیان ودلشون روشن میه الهی آمین
فریبا
پاسخ
ممنون باران جونم حسابییی نمک پاشیوده دلم خیلییی گرفت از حرفشدوست دارم بالانم
مامان کسرا
31 فروردین 93 13:34
سلام فریبا جان امروز وبلاگتو خوندمو از ته دل از خدا خواستم بحق صاحب این روز خدا به همه ی منتظرا نی نی سالم و صالح عطا کنه شما هم هرچه زودتر عیدی امروزتو از حضرت زهرا بگیری و مامان بشی که الحق مادربودن شایسته ی وجود مهربون و نازنینته
فریبا
پاسخ
ممنون دوستم از اینکه وقت گذاشتی و وبم رو خوندی خدا پسرتونو براتون حفظ کنه مرسی به خاطر دعای خوبت گلم
fariba
31 فروردین 93 13:36
سلام عزیزم.فریبا با خوندن نوشتت بغض راه گلومو گرفته. به قول باران خدا نگذره ازین افراد که به جای همدردی خودشون دردن عزیزم دلت قرص که خدایی که تورو تا اینجا آورده بقیه راهو هم برات هموار میکنه. آلهی زودی دامنت سبز شه و این حس های قشنگو با کودکت تجربه کنی.توکل بخدا .دوستت دارم فریبا جوووووووووووووووووووونم
فریبا
پاسخ
مرسی دوستم چی بگم والا آدم بیکار تو محیط مجازی هم زیادن چی بگممممممممممممممممممممممم مرسی گلم منم خیلییی دوست دارم
fariba
31 فروردین 93 13:39
هرکه بر جز ذات حق امیــد بست او بدانـــــد زین جهت طرفی نبست ای برادر کن توکـــــل بر خــــــــــدا کو نباشــــــد هرگز از بنـــــــــده جدا آن خداوندی که گفت ادعوا مــــرا وی مسلم میدهــــــــــد حاجت تـرا پس بخــــــوان با نام نیکویش ورا با سماجت تو بـــزن آن کوبـــــــه را تو فقط زان در به حاجت میرسی از دگر در کی به رفعت مــــــیرسی صاحب این در سمیعست و بصیر قادرست و هــــم علیمست و خبیر او به حالت از همـــه آگه تر است بر تمامی مشکلاتت ناظــــــر است گر دلت خواهـــد شود حاجت روا چنگ زن بر درگهـــــــــی بی منتها مخلصا هرگـــــــز مبر زین در امید بنده شو بر این سرا، عبــدی عبید
فریبا
پاسخ
ناديا
31 فروردین 93 14:14
سلام فريبا جوني خوبي عزيزم؟ تموم نوشته هاتو خودم تجربه کردم و از حست باخبرم گلم اميدوارم و از خداي بالا سرمون ميخوام سال ديگه روز مادرو به عنوان يه مادر بهت تبريک بگماز دست يه عده مخ تعطيل که فقط و فقط يادگرفتن زخم زبون بزنن دلگير نشو و همون سکوتت براش از همه چيز سنگين تره چطور به خودت اجازه ميدي قضاوت کسي رو که حتي يه ذره شناختم ازش نداري و بکني! زياد مغرور نباش و نابجا دل کسيو نشکن که روزي دامنگير خودت ميشه (در ضمن اينجا جاي امثالي مثل تو نيست که بوي از مهربوني نبردن)
فریبا
پاسخ
سلام نادیا گگلمممممممممممممممممممممممممم مرسییییییییییییییییییییی عزیز دلممممممممممممممممممممممممم
معصومه
31 فروردین 93 15:47
عزیزم لیاقت آدم ها رو خدا تعیین میکنه و این که مادرشدن لیاقت میخواد بنظ من درست نیست.ولی وقتی بهش میرسی حس میکنی خدا تو رو لایق دونسته که فرشته به امانت بهت بده و این دلیل بر این نیست که کسی که مادر نشده لایق نبوده.... نازگلم یه روزی تو هم مادر میشی.خیلی ها مادر شدن و با کتک از خیابون ها و کوچه ها بچه رو کشون کشون میبرن..یا مادری که بچشو میسپره به دست یه کسی غریبه یا آشنا تا توی یه عروسی حسابی غیبت کنه و بعدش بچه حرف زدنی شیر خواستنی میگه لال شو ببینم چی میگههه.مادری که کشیده میاد تو گوش بچش چون دستشویی داره اینا همه لایقن؟؟؟؟که مادر شدن؟؟؟؟؟یا اگه نالایقن چرا مادر شدن؟من و تو نمیتونیم تعیین کنیم با حرف آدمای عوام ناراحت نشو انشالله مادر میشی خیلی زود و تو حالا فرصت زیاد داری تازه مشکل از زمانیه که 1 و نیم سال 2 سال بگذره و نشه خیلی ها بد از 12 شال تازه درمان رو شروع میکنن هروقت خدا اراده کنه بهت میده دنیا عزیزم به امید مادر شدنت
فریبا
پاسخ
ممنون معصومه جونم مرسی برای وقتی که برام گذاشتی
مامان شازده پاشا
31 فروردین 93 16:05
دوست گلم ماچه خوشمون بیادچه نیاددوروبرمون ازین ادمهای کوته فکر زیادهست .خیلی جالبه که به توگفته لایق مادرشدن نیستی .بدون هیچ شناختی ازتو.ولی خودش لایق واژه ی انسان هم نیست .چون جرم نیش زبون وشکستن دل وزخم زدن به آدما خیلی بدترازمادرنبودنه. کسانی که پشت توحرف میزنن جاشون همونجاس دقیقاپشت سرتو .بگذاروبگذر .بهترهاینطوری فکرکنی که خداتورودوست داره ومیخوادبیشترصدات وبشنوه .
فریبا
پاسخ
ممنون حکیمه جونم عزیزمی
مامان محمد
31 فروردین 93 16:05
سلام عزیزم نوشتتو خوندم و خیلی ناراحت شدم نه برای تو برای اون بی فرهنگی که این حرف وقیحانه رو گفته ایشالله خودش هرچه زودتر جوابتو میده شک نکن
فریبا
پاسخ
ممنون عزیم
فاطمه ع
31 فروردین 93 17:31
سلام دوسته پر امید من بهتره یادمون بمونه که توی یه باغچه هم گل هست هم پرستو وهم علف هرز!!!!! این ما هستیم که باید درمقابل علف های هرز باایستیم و در آخر این زیبایی و بوی خوشه گل هست که همه میان سمت باغچه این افراد باعث میشن تو قوی بشی عزیز نی نی جون مامانه ضعیف نمیخاد
فریبا
پاسخ
ممنون فاطمه ی گلممممممممممممم چشم قوی میمونم
مامان شازده پاشا
31 فروردین 93 18:36
به به چه دست گل زیبایی .همیشه خوش باشی عزیزم هروقت ازنبودفرشته کوچولوت دلت گرفت ،خداروشکرکه به خاطرداشتن همسری که انقدرخوبه وشریک واقعیته توغم شادیت
فریبا
پاسخ
ممنون حکیمه جونممممممممممممم صبح خیلی حالم گرفته بود الان بهترم مرسی پاشا جونم ببوس
الناز
31 فروردین 93 20:42
فریبا جونم عزیزدلم خیلی ناراحت شدم برای این دوستمون که عوض دلداری و اروم کردن دل تو و من و امثال ما اومده زخم زبون زده...مطمئن باش خدا جوابشو میده تو خوش باش عزیزم خداخیلی بزرگه ...شوهر به این ماهی داری به این خوشکلی دست گل خردیه برات عزیزم مبارکت باشه سال اینده نی نی بغلته مطمئن باش پس قدر این لحظه های دونفری تونو بدن...خخخخخخ من دیدم که میگمخدامیده بهمون مطمئن باش
فریبا
پاسخ
مممنون الناز جونم واقعا نمیدونم چی باید بهش میگفتم به قول نادیا دوستمون مخ تعطیله انشالاه ی زمانی میشه که ما هم مادر میشیم
ناديا
31 فروردین 93 22:11
Wow عجب دسته گل خوشگلي مبارکت باشه فريبا جون خداروشکر که بهتري
فریبا
پاسخ
ممنون نادیا جونممممممممممممممممممممممم
باران
1 اردیبهشت 93 9:50
مبارکهههههههههههههههههه منم گل کادو گرفتم بخاطر همسر خوبتم که شده روحیت رو حفظ کن عزیزم
فریبا
پاسخ
مرسی گلمممممممممممممم
غزل
1 اردیبهشت 93 10:55
عزیزم ... اصلا مهم نیست ... اونیکه قراره بگه کی لیاقت داره وکی نداره ما نیستیم ... خودش میدونه داره چه کار میکنه ... خیلی ها مادرن اما در واقعیت فقط زایمان کردن همین ... خیلی ها هم حس مادری دارن و زایمان نکردن ... قرار نیست که همین جوری بمونه ... حتما تو هم مادر میشی . حتما . فقط قدرشو بیشتر میدونی . خانومی که حتی جرات نداری اسمتو بنویسی تو چی ؟ تو لیاقت چه چیزی رو داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فریبا
پاسخ
سلام غزللللللللللللللل خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلم برات تنگولیده بودددددددددددددددددددد بهترییییییییییییییییییی؟؟؟؟چی بگم از دست بعضی از این آدمااااااااااااااااااا
آسمان
1 اردیبهشت 93 15:04
سلام دوست گلم .چه زیبا نوشته بودی راستش موقعی که متنت را خوندم یه احساس خاصی بهم دست داد دلم نگرفت میدونی چرا چون شما توکلت به خدای مهربون زیاده و خدای مهربون خیلی زود نی نی نازت را پیشت میاره گلم من خودم اینجا وبلاگ ندارم ولی دوستای زیادی دارم که همشون دارن کم کم مامان میشن از خدای مهربون میخوام که نی نی شما را هم هرچه زودتر بفرسته دوستدار همیشگی شما .آسمان
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت منم از دوستی باهات خوشحالم
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 اردیبهشت 93 16:39
خصوصی گلم
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم
سمیه
1 اردیبهشت 93 17:46
عزیزم فریبا جون اصلا به این افرادی که انرژی منفی میده اهمیت نده.فقط امیدت به خدا باشه و به این فکر کن که خیلی زود مادر میشی تو ذهنت بگو نفر بعدی منم که مادر میشم.هر روز که میگذره ی روز از دوریت کم میشه و به فرشته ت نزدیک میشی.این که چه کسی چه لیاقتی داره را فقط خدا تعیین میکنه نه بنده خدا.پس گکم اصلا اینجور پستا را زود پاکشون کن و بهشون فکر نکن.دل سوزوندن ادما کاری نداره اگه کسی تونست دلی را به دست بیاره کاری کرده...انشاالله حضرت زهرا واسطه اومدن نینیت میشهپس دیگه نبینم فریبا جونیقصه بخوره ...باشه دختر خوب
فریبا
پاسخ
سلام گلم چشم عزیز دلم ممنون بابت حرفات پاکشون کردم خلاص
پرتو
1 اردیبهشت 93 18:58
عزیز دلم حسم بهم میگه به زودی قراره مادر یه فرشته ی ناز بشی انشاالله که همین طور بشه و تو عزیزم و شاد شاد کنه الهی آمین اهمیت به حرفای منفی بعضیها نده متاسفانه خیلیا توی این دنیای مجازی به خودشون اجازه میدن بی خود و بی جهت قضاوت کنن مهم خداست اونه که قادر به بخشیدنه و به زودی هم یه فرشته ی ناز و بهتون میبخشه گلم
فریبا
پاسخ
مرسی پرتو جونممممممممممممممم عزیزمیییییییییییییییییییییییییییی
نیلوفر جون
1 اردیبهشت 93 22:00
عزیزم روز مبارک ایشا.. خود فاطمه زهرا ضامنت میشه فرشتت میاد تو دلت هر چی خدا به خواد میشه از خود خدا بخواه عزیزم
فریبا
پاسخ
مرسی نیلو جون دعام کن
عشق مشکی یواش
1 اردیبهشت 93 22:35
سلام روزت مبارک
فریبا
پاسخ
ممنون گلمممممممممم
مامان کیاراد.آرزو
2 اردیبهشت 93 13:27
سلام فریباجونم.اصلا خودتو بابت این آدمای بی ارزش ناراحت نکن!مطمئنم خودش یه کمبودی داشته که این حرفو بهت زده.مثل همیشه توکلت به خداباشه وامیــــدوارباش تا جوابتو ازش بگیری.
فریبا
پاسخ
چشم آرزو جون حتما همینطوره مرسی دوستم
مامان نی نی
2 اردیبهشت 93 13:56
سلام عزیزم روزت مبارک ایشاله زود زود نی نیت میادو مادر میشی یه مامان ناز که عاشق نی نیشه توکل کن بر خدا عزیزم
فریبا
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان پرنيان
2 اردیبهشت 93 14:49
عزيزم چه دسته گل قشنگي .
فریبا
پاسخ
قابل نداره چشمات قشنگ میبینن
نسرین
2 اردیبهشت 93 15:31
می دونی فریبا بعضی آدم کمبودهاشونو یه همچین جاهایی خالی می کنن. همیشه هستن از این آدما ولی تو صبور باش. تمرکزتو از روی زندگیت از دست نده. لذتشو ببر. خوبیش اینه که همیشه خدایی هست....
فریبا
پاسخ
واقعاااااااااااااااا آره گلممممممممممممممم توکلم بخه خدای مهربونه
بیتا
3 اردیبهشت 93 23:23
سلام فریبا جون ... خوبی؟؟؟ من فک میکنم که یه نظری تو یکی از این پستای آخرت گذاشته بودم ولی یا تو تاییدش نکردی یا نرسیده بهت .... در هر صورت روز زن و روز مادر رو بهت تبریک میگم ... من و نینیم حتما دعات میکنیم ... انشالا سال دیگه روز مادر نینیت توی بغلته
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم مرسییییییییییییییی فدای تو روز تو هم مبارک من همه نظراتو میخونم یادم نمیاد تایید نکرده باشم احتمالا خصوصی بوده مرررررررررسیییییییییییییییییی
جوجوبانو
5 اردیبهشت 93 20:36
برات از صميم دل دعا كردم. انشالله زود زود يه ني ني يا دو تا ني ني سالم و صحيح بيان بچسبن به دلت. زياد غصه نخور و فكرش رو نكن. دكتر ايناتو رفتي؟
فریبا
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان حلما
11 اردیبهشت 93 12:33
سلام من اتفاقی دردودلتوخوندم. اینوبدون که خداجواب دل شکسته رو زودترمی ده. بادلی که از زخم زبون شکسته دعاکردن یعنی اجابت دعا. امشب شب آرزوهاست ....اینشاالله توهم به آرزوت می رسی دوست خوبم. داروگیاهی رو امتحان کن من چندنفری رو دیدم که جواب گزفتن. اماپیش داروگیاهی مطمئن برو
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم چشم