نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

برای حسین عزیزم

1392/7/7 0:50
نویسنده : فریبا
443 بازدید
اشتراک گذاری

حسین عزیزم شوهر گلم.....این هدیه کوچولو رو از من قبول کن ................

اگر گاهی ندانسته به احساس تو شک بردم.............

و یا از روی خود خواهی فقط خود را پسندیدم...............

اگر از دست من در خلوت خود غصه ای خوردی................

اگر بد کردم و هرگز به روی خود نیاوردی..........................

اگر زخمی چشیدی گاه گاهی از زبان من........................

اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من...............................

حلالم کن.......................................

حلالم کن.........................................

حسین گلم...شوهری خوبم...نفس نفس من خیلی دوست دارم روز سالگرد ازدواجمون اومدن

نی نی مونو بهت تبریک بگم.............نمی دونم میشه یا نه اما من و تو همچنان تلاشمونو میکنیم و از خدا میخواهیم.......

همسر گلم کم کم داریم به سال 5 نزدیک میشم ...از این بابت خوشحالم و اول از خدا و بعدش از تو ممنونم..............

من تموم تلاشمو واسه دادن این هدیه به تو میکنم

منو ببخش که تا حالا نشده این هدیه رو بهت بدم.....

ببخش ی وقتایی باهات بد رفتاری میکنم

و تو با صبوری و آرامش با من برخورد میکنی....نمی دونی چه قدر برام با ارزشی و دوستت دارم

و عاشق همین آرامشتم که منو هم آروم میکنی.........

الان که دارم به رفتارام که گاهی وقتا نسبت بهت انجام میدم فکر میکنم تو خودم میشکنم.....

و بارها میگم منو ببخش.........................

امیدوارم 120 ساله باشی و همیشه کنار من تا از وجود نازنینت کنارم لذت ببرم..........

از خدا میخوام هر وقت صلاح دونست خودش نی نی ما رو بهمون بده تا منم تو رو با امدن خبرش خوشحال کنم............

دوستت دارم آرامش من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)