نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

محرم سال 92.............

1392/8/25 16:35
نویسنده : فریبا
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامان....خوبی دورت بگردم..................قربونت برم عسیسکم.جونم گلم عمرم........الهی فدات شم مامان که نیومده وقتی باهات حرف میزنم اشک توی چشمام جمع میشه ...آخه بی تابتم مامان...

 

تو اولین مسافری هستی که 4 ماهه انتظارتو میکشم و بی تاب اومدنتم .........نمیدونم کی میخواهی ساکتو ببندی و از خدای مهربون که همیشه مواظبت بوده دل بکنی...میدونم عروسکم از خدا نمیشه دل کند اما من قول میدم با اومدنت از پیش خدا نزارم فراموشش کنی و همیشه بهت یادآوری میکنم که اون بوده که همیشه هواتو داشته..............

قشنگم امسال تاسو عا و عاشورا همش تو رو خواستم... زیاد جایی نرفتم چون بابایی 2 روزو سر کار بود و چون مامان جان اینا رفته بودن شهرستان من رفتم که خاله پریسا تنها نباشه.. و از جلوی تلویزیون کربلا را میدیدم و همون جا برای همه دعا کردم..روز تاسوعا باران عجیبی گرفت و من و خاله هم خیلی دلمون گرفته بود رفتیم توی تراس که دعا کنیم ی دفعه خاله پریسا و من گفتیم کاش الان آش رشته  داشتیم میخوردیم خیلی توی بارون میچسبه که بعد از این حرف همسایه مامان جان مرضیه زنگ زد و برامون آش آورد...خیلی چسبید...و دعامون گرفت

انشالاه خدا حاجت همه رو توی این ماه بده و به صدای هق هق گریه ها جواب بده....

شب ها بابایی میومد و با خاله پریسا میرفتیم و دسته های سینه زنی رو میدیدیم...خوب بود گذشت و من توی دل تو را صدا میزدم..

راستی چای امام حسینم دو شب خوردیم و من به نیت مسافرم خوردم و نیت کردم سال دیگه به یکی از همین هایی که بانی چایی هستن 2 تا کله قند بدم.......................

قربونت برم الهی مامان این ثانیه ها میگذره ومن هر روز بی قرارتر از روز قبل هستم....دوستت دارم تک دونه ی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ژاله مامان آیدا
25 آبان 92 17:17
سلام مامانی لطفا از مدلای توی سایت کادو نمدی دیدن کنید. kadonamadi.blogfa.com اگه سوالی هست برام ایمیل بزنید vento_j@yahoo.com یا توی سایت پیغام بزارید. ممنون
فریبا
پاسخ
سلام چشم ممنون که بهم سر زدید
الناز
25 آبان 92 17:54
عزیزم فریبا جون امیدوارم خدا هرچه زودتر جواب راز و نیازهاتو بده و خیلی زود نی نی بیاد تو دلت عزیزم...امروز رفته بودم مراسم سوم امام بو..تودلم برای همه دوستای نی نی سایتیم که منتظرنی نی ان دعاکردم همینطور برای شما عزیزم...شادباشی خانمی
فریبا
پاسخ
ممنون الناز جونم....قربونت برم الهی ایشالا خدا حاجت هممون بده..مرسی دوست گلم
مامان ریحان
25 آبان 92 19:41
سلام عزاداری هاتون قبول عزیزم ایشالا که سال دگه همین موقع بچه بغل باشی و با نی نی ات بری توی این مراسمها شرکت کنی
فریبا
پاسخ
سلام مامان ریحان عزیز..ممنون گلم ....لطف داری شما
fariba
25 آبان 92 22:31
سلام فریبا جونمایشاالله سال دیگه با نی نی خوشلت بری مراسم آقا امام حسین.واسه منم دعا کنی عسیسم
فریبا
پاسخ
سلام دوست جونم...خوبی..مرسی فدات شم...من همه ی اونایی که توی نی نی سایت دوستمنو اول دعا میکنم..ایشالاه که امام حسین صدامو شنیده...
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 آبان 92 8:42
امیدوارم خدا زوده زود حاجتتون را بده عزیزم
فریبا
پاسخ
ممنونم مرسی که به وب من سر میزنید...
باران
26 آبان 92 9:45
سلام فریبا جونم/انشااله زودی خبرهای خوب به هممون بدی
فریبا
پاسخ
سلام باران جونم....خوبی؟مرسی عزیزم...ایشالاه تو هم خوش خبر باشی....
باران
26 آبان 92 13:50
خب خداروشکر مشکل کامنت هات حل شد وبه راحتی جواب میدی/
فریبا
پاسخ
آره دیگه باران جان...بلد شدم دوست جونم
نیلوفر جون
27 آبان 92 0:56
عزیزم ایشا.. دفعه دیگه نی نی تو بغل میرین مسافرت
فریبا
پاسخ
ممنون نیلوفر جونم
باران
27 آبان 92 11:20
فریبا
پاسخ
مرسی باران جونم
تارا
27 آبان 92 12:06
سلام فریباجون مرسی عزیزم انشاله تو این روزای عزیز خود اقا حاجتتو بده .... بووووس
فریبا
پاسخ
مرسی تارا جونم..انشالاه که حاجت هممونو میده
راضیه
27 آبان 92 23:11
ای خداااااااااااااااااا کاش صدای منو هم میشنیدی
فریبا
پاسخ
راضیه جونم خدا صدای همه ی بنده هاشو میشنوه مطمئن باش تو هم به حاجتت میرسی فقط باید صبر داشته باشیم خانمی
تارا
28 آبان 92 13:51
سلام گلم بیا خصوصی
فریبا
پاسخ
ممنون تارا جونم