نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

ی عالمههههه حرف

1392/10/9 19:21
نویسنده : فریبا
679 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم خوبی زندگی مامان؟چند روزه نتونستم بیام و باهات دردل کنم گرچه تموم فکرو حواسم پیشه توست اما چاره ای جز صبر ندارم................

نمیدونم چند وقت دیگه میایی توی دلم و خبر اومدنتو اعلام میکنم دلم ی بی بی چک مثبت میخواد دلم ی شادی همیشگی میخواد دلم ی صدای جدید میخواد دلم تو رو میخواد

عشق مامان چند روز پیش متوجه شدم یکی از دوستام معصومه جون بعد از 4 سال انتظار مامان شد و من خیلی براش خوشحال شدم و خوشحال از اینکه 3ومین دوستم هم دامنش سبز شد معصومه جون خیلیییی برات خوشحالم مبارکت باشه و الهی تا همیشه کنارت بمونه  معصومه جون این گل از طرف من و مسافر نیومدم به تو و فندوق توی دلت الهی که همیشه دلت شاد بمونه و خدا نگهدار تو و نی نی ات باشه

مسافر مامان این ماه ماه 6 بود و من چشم انتظار ی نشونه از اومدنت توی وجودم اما..................

احساس میکنم این ماه هم نمیایی و باید ماه دیگه به انتظارت بشینم

گلم این چند روز همش درگیر اسباب کشی مامان جان مرضیه بودیم الهی شکر ی خونه ی خشگل خریدن و دل مامانم شاد شد

البته این خونه رو از پولی که باباجان من یعنی بابای مامان مرضیه به ارث برده بودن خریدن

مبارکش باشه الهی مامان جان ارزشش داشت که ی خونه ی توپ بخرهمنم این ماه اقدام بودم ولی گفتم اگه خدا بخواد و اومده باشی توی دلم خودشم نگهت میداره  و من و خاله های دیگه همش کمک مامان جان بودیم خیلییییییییییییییییییی اسباب کشی سخته

حسابی این چند روز خسته شدیم برای همین نشد بیام و برات تعریف کنم.

مسافر مامان امروز دوشنبه است شب وفات پیامبر وامام حسن مجتبی و 5 شنبه هم وفات امام رضا

خیلی دل گرفته ام ی بغض سنگین دارم......... خسته ام .............محتاجم الهی هر که هر آرزویی داره توی این شب ها دست خالی برنگرده مامان جان

منم آرزوی اومدن تو را دارم منم میخوام تو رو داشته باشم توی دلم احساسات کنم .صدای قلبتو بشنوم....برم آزمایشگاه...برم سونو تو راببینم...برم بازار لباس های گشاد بخرم...برم برات اسباب باز ی بخرم...ببرمت آرایشگاه موهاتو کوتاه کنم ...ببرمت پارک باهات بازی کنم.......شب ها برات لالایی بخونم............میخوام اگه دختر شدی موهاتو مدل های خشگل ببندم برات دامن بخرم...ببرمت با خودم بیرون...اگه هم پسر شدی هر چی ماشین و هواپیما بیرون بود برات بخرم تو هم تند تند خراب کنی.......................ای جونم دلم تنگه مامانی....

دلم میخوادت توی همین شب اول برای همه ی منتظرا و آخر برای دل خودم تو رو میخوام

ای خدا یعنی میشه منم مادر شم...................یعنی میشه منم احساس کنم.........یعنی میشه منم بگم بچه ام گشنشه شیر میخواد.... بچه ام گریه میکنه خوابش میاد .....بچه ام جاشو خیس کرده..... خدایا من از انتظار بدم میاد....... خدایا من بنده ی خوبی برات نبودم من بی گناه نبودم ولی میدونم تا خودت نخوایی نمیدی...... میدونم فهیمه دوستم 2 سال انتظار کشید و بعد 2 سال ی 2 قلو توی دلش گذاشتی

ای خدااااا میدونم تا تو نخوایی نمیشه ولی من دوست ندارم زیاد طول بکشه من از دکتر زنان از معاینه از سونو واژینال پشت سر هم تنفر دارم...من از کاشتن میترسم...من از دکتر عوض کردن تنفر دارم..............

من از روزی که بهم بگن نازایی میترسم

من شوهرمو دوست دارم خدا نمیخوام تنهام بزاره میخوام بابا بشه.....اگر چه همیشه بهم میگه بچه مهم نیست تو مهمی......

اما وقتی با بچه های دیگه بازی میکنه وقتی از صدای خنده هاشون ذوق میکنه وقتی آوای خواهرمو با جون و دل بغل میکنه میگم خدااااااااا چی میشه یکی از این هارو زودتر به من بدی....

فرشته ی مامان من منتظرتم یا امام رضا دستم ازت کوتاهه اما حاجتام زیاده لیاقت نداشتم امسال هم بیام پا بوس حرمت اما میگن هر کی از راه دور دلش بلرزه و فریاد بزنه آقا صداشو میشنوه

پس منم فریاد میزنم

خسته شدم از تنهایی خسته شدم از زندگی تکرارای ناشکری نمیکنم اما سهمم رو  میخوام میخوام مامان بشم

مسافرم بیا کلی برات حرف دارم

کلی با اومدنت کار دارم

میخوام برات مادر خوبی بشم

میخوام همه کاری برات بکنم

نمیزارم غم توی دلت راه پیدا کنه نمیزارم از اومدنت توی این دنیا پشیمون بشی همه کاری برات میکنم از خودم میگذرم

تو فقط بیا

بیا اومدنت تموم دل خوشیمه مامانی

دوست دارم

فقط تایپ کردم بدون اینکه ببینم چی مینویسم نوشتم احساس کردم پرم باز و باید بنویسم

مرسی مامان که به حرفام گوش کردی......دوستت دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سمیه
9 دی 92 22:49
سلام فریبا جون.عزیزم ناراحت نباش امیدت به خدا باشه.تو این راه باید صبور باشیم.امیدوارم انتظارت زیاد طول نکشه.
فریبا
پاسخ
سلام سمیه جونم...دلم میخ واد صبور باشم اما بعضی وقت ها بی طاقت میشم..ممنون دوستم
FARIBA
10 دی 92 10:41
سلام فلیبا جونمنبینم ناراحتی تو خانومیانقد با سوز نوشته بودی آدم گریش میگیرهانشاالله به حق این روزای آخر صفر خدا شما و همه چشم انتظارا رو شاد کنه و به مراد دلشون برسونه.عزیزم خودتو ناراحت نکن میدونم انتظار خیلی سخته اما خدا ارحم راحمینه.میبخشه به بهترین شکل ممکن.انشاالله واسه شمام همینجوری باشه
فریبا
پاسخ
سلام فریبا جونم دوست گلم ممنونم ...انشالاه خدا صدامونو بشنوه..خیلی دلم گرفته بود دیشب ببخش که ناراحتت کردم
پرتو
10 دی 92 11:08
عزیزم این قدر خودت و ناراحت نکن و بی تاب نباش ، خودت این و خوب میدونی تا خدا نخواد نمیشه ولی این استرس و نگرانی تو هم خیلی بده ، سعی کن بی خیال باشی به خدا خیلی تاثیر داره ، ایشالا همین ماه نینی گلت اومده باشه توی دلت ، ولی بازم توکل بر خدا ، برات بهترینها رو میخوام و دعات میکنم فراوون
فریبا
پاسخ
سلام پرتو جان خوبی؟؟ممنون گلم دیشب خیلی بد بودم خودم نفهمیدم چی مینویسم الان که هم برام مینویسید میفهمم که خیلی ناراحت بودم..ممنون دوست گلم سعی میکنم صبور باشم...انشالاه خودتم این ماه خوش خبری
الناز
10 دی 92 14:34
سلام فریباجون....شادباش خانمی غصه و استرسه که مارو داغون میکنه....انشالله به حق 5تن خدا هرچه زودتر حاجت دلتون رو بده و زودی نی نی بیاد تو دلت عزیزدلم خونه ی مامان جان مرضیه هم مبارکه انشالله سالهای سال تو خونه ی قشنگشون بادلخوشی ونوه هاشون دورشون زندگی کنن الهی امین
فریبا
پاسخ
سلام الناز جونم خوبی؟؟؟؟نمیدونم گلم دیروز خیلی حالم گرفته بود اون پستو گذاشتم چشم دوست جونم انشالاه ک هنی نی خودتم زود زود بیاد توی دلت ..................
مامان خانومی
10 دی 92 15:37
سلام عزیزم خوبی؟ منم مثل خودت منتظرم دوست داشتی بیا با هم دوست بشیم میدونم انتظار خیلی بده یادت نره بیای وبم دوست داشتی با من دوست بشی بیا راستی رمزم خواستی بعد لینک شدن میدم بهت
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟؟؟ممنون که بهم سر زدی من اومدم وبلاگت اما نمیتونستم نظر بنویسم........................منم خوشحال میشم با هم آشنا بشیم...شما رو لینک کردم
سمیه(مامان پارسا)
10 دی 92 17:47
سلام فریبا جون تمام دلنوشته هاتو با تک تک سلولهای بدنم درک می کنم. اما بدون ، هیچ کس جزء خدا مهربونتر نیست. خدا میدونه که چه وقتی ، وقتشه که بی بی چک مثبت بشه. من مطمئن هستم یه روزی از همین روزها وبلاگتون پر از خبرهای شاد میشه . من 27 دی ان شاا...میرم مشهد. نمیگم بنده پاکیم اما خیلی واستون دعا می کنم و میگم " خدایا هر زمان که صلاح دونستی به خال فریبا نی نی بده . اما زودتر باشه " .. دیگه اینکه هیچ وقت هیچ وقت نا امید نباش دوستم.
فریبا
پاسخ
سمیه جونم خیلی مهربونی.از اینکه هستی و با حرفات دلگرمم میکنی ممنونم......الهی خدا تا همیشه پارسا رو برات حفظ کنه...التماس دعا همه ی ما منتظرا رو دعا کن...بازم از اینکه میایی پیشم ازت ممنونم...دوستتون دارم
سمیه(مامان پارسا)
10 دی 92 17:51
دوستم سلام. چرا اینقدر نا امیدی. شاد باش . امیدوار باش تا تمام انرژی های مثبت و جذب کنی. تمام دلنوشته هاتو با تمام وجود حس و درک می کنم. جنس حرفات واسم خیلی خیلی آشناست. اما بدون یه روزی از همین روزها ان شاا... نوبته شماست که مسئول آزمایشگاه میگه :" خانم مبارکه شما باردار هستید. آزمایش مثبته!!!!". من 27 دی میرم مشهد. هم من و هم پارسا واستون دعا می کنیم. نا امییییییییییییییید نباشییییییییییییید.
فریبا
پاسخ
سلام دوست جونم خوبی؟؟؟؟الهی فدای پارسا بشم...ممنون از دلداریت...چشم حتما سعی میکنم....پارسا رو ببوس...التماس دعا خیلی
بیتا
10 دی 92 17:57
سلام فریبا جونم چقدر قشنگ نوشتی دوستم ... اشکم در اومد ...همه حرفای دل منو زدی .......... عزیزم من امیدوارم به دستای مهربون خدا ... انشالا به زودی بی بی چک مثبت رو میبینی ... انشالا به همین زودی سونو میری صدای قلب نی نیت رو میشنوی و.... ولی یه چیزی بهت بگم باردار هم بشی باید سونو واژینال انجام بدی پس نترس اصلا درد نداره ... من الان 4 باره سونو واژینال انجام میدم ، دکتر زنان هم میرم ، یه بارم دکترم رو عوض کردم اینا اصلا ترس نداره گلم .....انشالا به حق این شبهای عزیز هممون حاجت روا بشیم .... الهی آمین
فریبا
پاسخ
سلام بیتا جونم خوبی/؟؟ببخش که ناراحت شدی خیلی دلم گرفته بود فقط مینوشتم بدون اینکه ببینم چی مینویسم....انشالاه که خدا خیلی زود بی بی هامونو مثبت کنه و تو هم زود خبر بارداریتو بهم بدی...گلم من از انتظار نیترسم همین....باز هم ممنونم به خاطر همه چیز دوستم..از اینکه هستی ممنونم
راضیه
11 دی 92 14:09
قربون اون دلت برم من عزیزکممیدونم چقدر سخته گلم ، میدونم معنی انتظارو ، میدونم ..... ولی چه میشه کرد گلم ، عید امسال که میاد 6 سال انتظار من پاشو میذاره تو سن 7 سالگی ولی بازم خدارو شکر ، خدا خیییییییییییلی مهربونه نی نی جون زود بیا تو دل مامان فریبا خب
فریبا
پاسخ
سلام راضیه گلم خوبی؟؟؟فدات شم خیلی سخته انشالاه امسال نی نی ات میاد من دعات کردم البته اگه قابل باشم دوست دارم دوست جونم
معصومه
12 دی 92 17:29
مهربون بانوووو انشالله قسمتت بشه مهربونم دوستت دارم ممنونم بخاطر پست قشنگت برای من و جوجوی کنجدیم
فریبا
پاسخ
فدات شم گلم