نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

کریسمس2014

1392/10/11 17:16
نویسنده : فریبا
276 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد حضرت مسیح.منادی بزرگ صلح.عدالت و شفقت و هم چنین

 

کریسمس رو به همه ی


دوستای گلم و به خصوص به مسافر نیومدم و شوهری عزیزتر

 

از جونم تبریک


میگم.............................

 

 

 

نفس مامان اگه اومده بودی میبردمت آتلیه ی عالمه عکس های خشمل کریسمسی برات میگرفتم ذوق مرگ میشدم.............................................................................

الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی که قربونت برم کجایییییییییییییییییییییییی پس مامان جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصومه
11 دی 92 19:05
عزیز دلم زودی میاد من دلم روشنه
فریبا
پاسخ
عزیزمی
بیتا
12 دی 92 11:55
کریسمست مبارک دوستممم ... انشالا نی نی خوشگلت زودی میاد .... منم نقشه ها دارم واسه نی نیم .... ببرمش آتلیه عکسای خوشگل خوشگل ازش بگیرم .... هیییییییی ، خدای مهربون صدای ما رو بشنو .......
فریبا
پاسخ
سلام بیتا جونم...خوفی؟؟؟آله منم هویجور کاش زودی بیان