نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

دوستت دارم مسافرم.......................

1392/11/10 20:55
نویسنده : فریبا
313 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در یک شب از شب های دور کودک من پا به دنیا می نهد...........


آن زمان بر من خدای مهربان نام شور انگیز مادر می نهد...................


بینمش روزی که طفلم همچو گل در میان بسترش خوابیده است..............


بوی او چون عطر پیک یاس ها در مشام جان من پیچیده است................


پیکرش را میفشارم در برم گویمش چشمان خود را باز کن همچو عشق پاک من جاوید باش

در کنارم زندگی آغاز کن..............................................

 

 

سلام مامانم خوبی عزیزم امروز 5 شنبه است و من خیلییییییییییییییییییی دل تنگ تو هستم.........................

مثل همیشه اومدم برات بنویسم حرف زیادی برای گفتن ندارم جز دل تنگی برات امیدوارم خیلیییییییییییییییییییییییییییییی زود بیایی پیشم و شادم کنی............

این شعرو بارها دیده بودم و امروز دلم خواست توی وب لاگت بنویسم و تقدیمت کنم........................

من جز فکر اومدنت دل خوشی دیگه ای ندارم زود بیا مامانم دیر نکن مامان جان خیلیییییییییییییییییییییی بی قرارم برای اومدنت.................

دوستت دارم مواظب خودت باش......................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عشق مامان و بابا منتظرتیم
10 بهمن 92 22:31
سلام خانومی ایشالا به زودی نی نی دار بشی عزیزم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم با اجازه لینکت کردم اینم آدرسم www.love.niniweblog.com
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم منم لینک کردم
پرتو
10 بهمن 92 22:31
شعر قشنگیه عزیزم منم خیلی خوشم میاد ازش امیدوارم این دلتنگیا به زودی تبدیل به شادی بشه با اومدن فرشته های آسمونی آمین
فریبا
پاسخ
سلام عزیز دلم آره خیلییییی شعرشو دوست داشتم ممنونم پرتو جون
الناز
11 بهمن 92 16:50
عزیززززززززززززززززم انشالله خدا زودی فرشته کوچولوتو برات میفرسته و دل مامان بابای گلشو شاد میکنه عزیزم....
فریبا
پاسخ
سلاااااااااااام عزیزم خوبی؟؟؟ممنون به هم چنین خودت گلم
fariba
11 بهمن 92 18:24
سلااااااااااااااام فلیبای گلم خوبی؟قربون دل تنگت برم که انقده بیتابی میکنه.ایشاالله زودی نی نی نازت بیاد تو دلت
فریبا
پاسخ
سلام گلم ممنونم..............مرسی فریبا جونم
مامان احسان
13 بهمن 92 20:40
سلام خاله جان خیلی برات دعا میکنم زود زود نی نی دار بشی...
فریبا
پاسخ
سلام گلم ممنونمممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان کیاراد.آرزو
16 بهمن 92 17:37
شعر قشنگی بود!ایشاا...زود زوفدای تو گلم کیاراد خاله رو ببوسد خدا بهت یه نی نی بده ودلت رو شاد کنه عزیزمبرات دعا میکنم!
فریبا
پاسخ