نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

دلم برات تنگ شده............................

1392/11/21 19:54
نویسنده : فریبا
1,482 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سخته بگی سخته و کسی نباشه بگه چرا؟چته؟چی سخته نترس من هستم

سخته سختی هاتو تنهایی به دوش بکشی......

سخته وقتی میدونی سختی ها با بودن یکی دیگه سختی نیست و اون نیست.....

عزیز دلم تو صدای قلبمو نشنیدی صدای خورد شدنشو..............................

شاید چون توی آسمون سر گرمی کنار بقیه فرشته ها صداشو نشنیدی...............

شاید دلیل نشنیدنش صدای فریاد های منه مامان که دارم  هر لحظه صدات میکنم و بهت میگم بیااااااا دلم برات تنگه...................

شاید

شاید چون..................

تو بگو مامان دلیلشو

دلیل داری برا ی گفتن؟؟؟

برای شکستن ی احساس.یه باوری که چند ماهه ترک برداشته.....

شاید ندونستن دلیلش برام بهتر باشه

شاید اگه بدونم ......................نمیدونم مامان دلیل نیومدنت چیه....نمیدونم.............................

چه قدر سخته که توی خیالم ساعت ها بشینم و باهات حرف بزنم و نداشته باشمت................

دلتنگتم مامان ...همین و این نیاز به هیچ شعر شاعرانه ای نداره....

کاش میتونستم راحت حرف بزنم...

چیزی بگم از دلتنگی..............

میان آدمهایی که در این اتاق مجازی جمع شده اند

میان دوستای عزیزم که هر لحظه با کامنتاشون احوال منو میپرسن و بهم میگن فریبا چرا چند وقتیه دیگه نمینویسی دلمون برات تنگ شده برای نوشته هات ..و من بگم مینویسم به همشون ..............من جز اینکه از دل تنگی بنویسم جز اینکه با نوشته هام ناراحتتون کنم چی دارم بنویسم ....مامان من توی این وب لاگ با کسایییییی دوست شدم که شاید خیلیی هاشونو حتی عکس صورتاشونو ندیدم ولی همیشه بهم دلداری دادن گرمم کردن امیدم دادن احوالمو پرسیدن خندوندنم بهم محبت کردن دلشون برام تنگ شده شایدددددددددددددددد چند وقتی دیگه نمیدونم کی ولیییییییییی وقتی بزرگ شدی خودت بهتر بفهمی که این دنیای مجازی فقط مجازی نیست ی امیده ی دل گرمی محکم............................

دوستان گلم من همیشه برای مسافرم مینویسم ولی این پست و فقط و فقط به خاطر شما گذاشتم شماییییییی که چند وقتیه برام توی کامنت هام گذاشتید فریبا کجایییییی خبری ازت نداریم

من هستم من خوبم من مینویسم از اینجا نمیرم خیالتون راحت

من تموم دل گرمیم شمایید اگه این ی مدت ننوشتم فقط به خاطر اینکه حرف جدیدی برای گفتن نداشتم..

من فقط دلتنگم برای کسی که مدت هاست بدون اینکه باشه هر لحظه زندگی اش کردم

من دلتنگم مثل ماه که بدون نیمه اش هر لحظه لاغر تر میشه من هم دنبال مسافرم میگردم به انتظارش هر لحظه

من تا خرخره پر از دل تنگی بودم

مرسیییییی از همتون به خاطر اینکه جویای احوالم شدید الان خوبم

الهیییییی تک تکتون به تموم آرزوهای که توی دلتونه برسید

من خوبممممممممممممممممم

فقط محتاج دعای تکتکتونم

خدارو شاکرم که اینجا هست و ممنونم به خاطر همتون............................................

این چند وقت دل نوشتن نداشتم و حوصلشو اما الان که نوشتم بهتر شدم......................

دوستتون دارم

دعام کنید سفر مسافرم زیاد طول نکشه.....................................

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

fariba
21 بهمن 92 21:30
سلام به فریبای گلی که نوشته هاش هم مثه صورتش خوشکلو دوست داشتنیه.جوری که به دل میشینه. خانومی منم از داشتن دوستای خوبی مثه شما که دائم بهم دلگرمی میدن خوشحالم و واققعا به وجودتون نیازمند.احساس میکنم خدا ماهارو جمع کرده دور هم تا مرهمی باشیم برای روزهای دلتنگیمون. الهی که همیشه سالم باشی و اینجا باشی چون ما هم سخت به حضورت ،به بودنت عادت کردیم. امیدوارم زودی دامنت سبز شه و باز ببینم تو پستات نوشتی خداااااااا از دست این وروجک چه کنم نمیذاره دو دقیقه بیام پشت سیستم امیدت بخداهمیشه بیادتم و دعا گوی شما
فریبا
پاسخ
سلام فلیبا جونم منم خیلیی خوشحالم از اینکه این جا هست تا آروم بشم.مرسی عزیزم چشمات خشگل میبینن تو خودت خوبی عزیزم از اینکه هستی و دارمت خوشحالم انشالاه که خودتم خیلی زود خوش خبر باشی
سمیه
21 بهمن 92 22:30
عزیزمفریبا جون اینقدر بی تابی نکن اینو بدون خدا صبر بندهاش با خوبی جواب میده.منم با این روزای تو خیلی اشنام.قشنگ درکت میکنم.ولی هر روز که میگذره ی روز از دوریتون کم میشه به این امیدوار باش.عزیزم با استرس خودت عقب میندازی.توکلت به خدا باشه.من همیشه برات دعا میکنم.البته اگه قابل باشم.از خدا کمک بخواه برای خدا هیچ کاری نداره.تو ناباوری کاری میکنه که حس کنی از همه بیشتر بهت نزدیکه و به فکرته من به این باور رسیدم.امیدوارم هرچه زودتر تجربه اش کنی. امیییییییییین
فریبا
پاسخ
مرسی سمیه جونم انشالاه من مخیلیییییییییییییییییییی زود تجربه کنمخیلییییی مواظب خودت و نی نی توی دلت باش
شیما
22 بهمن 92 18:01
عزییییییییییییییییییز دلمی فریباقربون دل و قلبت برم من خوشگلم غصه نخور فدات شمتوکل کن به خدای مهربونمیدونم خیلی حس بدیه ایشالا زودتر مسافرت برسه و دلت شاد و دامنت سبز شه...حرف واسه گفتن زیاده اما با سکوت همراهیت میکنم
فریبا
پاسخ
سلام شیما جونم خوبی؟کژال خوبه؟قربونش برم ی بوس از طرف من بهش بده البته محکمااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مرسی دوستم که بهم سر میزنی دوست دارم
باران
23 بهمن 92 10:12
فریبا
پاسخ
پرتو
24 بهمن 92 9:48
خدا رو شکر که خوبی عزیزم ، تا خدا نخواد نمیشه و ما هم جز صبر کاری نمیتونیم بکنیم ، انشاالله که همه منتظران مخصوصا تو دوست گلم به زودی حاجت روا شیم الهی آمین
فریبا
پاسخ
انشالاه ممنون پرتو جونم
مامان کیاراد.آرزو
24 بهمن 92 10:01
من فدای خودتو دلت بشم که اینقده تنگهاشکم دراومد!ازته دلم ازخدا میخوام زودزود جواب این دلتنگیتوبده....
فریبا
پاسخ
خدا نکنه آرزو جونم الهییییییی خدا کیارادتو برات نگه داره تا همیشه..................ممنونم آرزو جونم
نیلوفر جون
24 بهمن 92 16:45
نبینم غم داری همین الان یک اهنگ غردار میزاری میرقصی با غصه که کار درست نمیشه ولی با بیخیالی چرا
فریبا
پاسخ
چشم گلم
مامان نی نی
28 بهمن 92 18:18
عزیزم حالتو میفهمم چون منم بی تابم بی تاب نی نیه که نیومدو کاخ ارزوهامو ویران کرد دوس داشتی بهم سر بزن تبادل لینک کنیم ممنونم گلم
فریبا
پاسخ
سلام چشم گلم
مامان شازده پاشا
3 اسفند 92 19:54
سلام فریبای عزیزم .من مدتیه که باوبت اشناشدم .خواننده ی خاموش بودم ودعاگوبرای مسافرکوچولوت تازودتربیادپیشتون .ولی این متن ودلتنگی روکه خوندم دلم خواست که باهات حرف بزنم .دوست گلم شماکه تازه چندماهه میخوای بچه داربشی .صبرکن مطمین باش خداارزوت رومیخوادبه بهترین شکلش براورده کنه.استرس برای شما سمه .الهی قربون اون دل تنگت بشم .غصه نخور.من وپاشادعامیکنیم برات ازته ته قلبمون .اگه دوست داشتین به ماهم سربزنیدخوشحال میشیم .راستی اگه دوست داری رمزتوبرام خصوصی بذار.خیلی دوست دارم بازم دستنوشته های دلنشینت روبخونم .حتمابازم میام پیشت
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون به خاطر محبت هات لطف داری شماممنونم که به وبم اومدین