نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

عید مبعث اولین عید 3 نفره ما

1393/3/8 17:59
نویسنده : فریبا
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممم درسته مامان خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قربونت برممممممممممممممم عاشقتم نمیدونی این روزها بااومدنت چه حال و هوای خوبی دارممممممممممممممممم ی حسی که هیچ وقت تا به حال تجربش نکردم الهیییی نسیب تموم منتظرا بشهههههههههه این حال و هوای هفته های اول و استرس و نگرانییییییییییییییییییییییییی هاااااااااااااااااااا.عشقم از وقتی اومدی شدی همیه دنیام مامان نمیدونیی چه قدر خوشحالالم هر روز برات دعا میخونم چیزهایی که قبلا دوست نداشتمو میخورم صبحانه میخورم و خیلیییییییییی هم طرفدار ترشی و شوری هستم

هر روز دستمو میزارم روی شکمم و باهات حرف میزنم ی حالی میدهههههههههههه بهم خیلیییییییییییییییییییییی خوشحالم به خصوص اینکه تو معجزه ی خدایی به خصوص اینکه خدا تو رو تو اوج نا امیدی بهم دارد تو اون 1 هفته ای که خیلیییییییییییییییییی بد بود همه چیزززززززززززززززز

عزیزمیییی مامان سفت بچسب بهممممممممم من عاشقتم تموم زندگی ام شدی

دیگه خونه رو تمیز نمیکنم فعلا گفتن 3 ماهه خطره و من باید مراقب شما باشم همه چیز خونه به هم ریخته فدای سرت مامانننننننننننننن

این روزها خیلیی داغ میشم گر میگیرم میخوام آتش بگیرم نمیدونم دلیلشوووووووووووووو

همش گرسنه میشم ضعف دارم

بابایی خیلیییییی هوامونو داه و خیلیییییییییییییییییییی زیاد دوست داره

گلم فردا هفته 5 تمام میشه و از شنبه وارد هفته 6 میشیم انشالا ه آخرای 7 میریم برای شنیدن صدای قلبتتتتتت

از الان نگرانم الهیییییییییییییییییییی که سلامت باشییییییییییییییییییییییییییی عزیزممممممممممممممممممم

عشققققققققققققق من نفسم مونس روزهای تنهایییم سه شنبه اولین عیدت بود عید مبعث وایی که چه حالی داشتیممممممممممممممممم

صبح بیدار شدیم ی لیوان شیر خوردیم و با هم رفتیم حماممممممممممممممممممممم من همش مراقبم عزیزم که اتفاقی نیفته خونه مامان جان مهری بودیمممممم خیلیی گرم ازت استقبال شد خیلییییییییییییییی دوست دان و اجازه ندادن من کاری بکنم روز خیلیییییییییییی خوبی بود شب هم بابایی رفت سر کار و من رفتم خونه مامان جان مرضیه و انگار تو میدونستی بابایی نیست خوابت نمیبرد عسلمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عاشقتم مامان

عزیزممممممممممممم امروز 5 شنبه یکم حالت تهوع داشتممممممممممممممممممم

خیلییییییییییییییییییی دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممم همه ی بود و نبودمی مامانیییییییییییییییییییییییییی

تو نمیدونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی برای من چی هستی

دلم میخواد برم خدا رو پیدا کنم و حسابی بوسه بارونش کنم اون واقعا منو شرمنده کرد

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مچکرم

خدایاااااااااااااااااااااااااااا به حق این روزها خودت تموم اونایی که منتظر این لحظه هان رو جا نزار خودت فرشته هاشونو بزار توی دلشون بزار اونا هم لذت ببرن

باور کنید دعا گوی همه ام

شما هم منو دعا کنید التماس دعاااا

دوستون دارم

 

 

نظرات (35)

مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
8 خرداد 93 19:13
ای خدا چه عالی نی نی داریییییییییینشکرخدا...پسمل یا دخمللللللللللللللللل
فریبا
پاسخ
عزیزمممممممممم نمیدونم هنوز توی شکممه
مامانی و بابایی دخمل بلا
8 خرداد 93 20:54
سلام فریبای عزیزم , مامانی گل و مهربون فندق کوچولومون قربون فندق کوچولوی خاله برمممممممممممم که اولین عیدش رو کنار مامانی و باباییششششششششش گذرونده , عید همگیتون مبارککککککککککککککک . عزیز دلم من اسمم زهراست , آدرس وبلاگ هم اینه http://dokhmalebala.niniweblog.com عزیزم بعد از معصومه جون که درست یک هفته مونده به زایمانم خبر بارداریش رو بهمون داد و من رو به آسمونها برد این خبر , تو دومین نفر از مامانهای منتظری هستی که بعد از اومدن فاطمه کوچولوم خبر بارداریش رو شنیدم , خدا به حرمت همه این کوچولوهای معصوم و پاک , چه اونهایی که تو دل مامانیشون هستن و چه اونایی که به دنیا اومدن , هر چه زودتر هدیه کوچولوی دوستانمون رو که منتظر نی نی هستن رو براشون بفرسته و شادشون کنه انشاالله. انشاالله که نی نی خوشگلتتتتتتتتتتتتتت به سلامتی و دل خوش میادددددددددددددد بغلتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت . راستییییییییییییییییییییییی فریبا جون , منم پارسال درست خرداد ماه بود که فهمیدم باردارم , و فاطمه کوچولوم دی ماه به دنیا اومددددددددددددددد , فکر کنم نی نی شما هم دی ماهیییییییی بشههههههههههههه , انشاالله سالم باشه عزیز دلم. خیلییییییییییییی دوستت دارم فریباجونم .
فریبا
پاسخ
عزیز دلمممممممممممممممم ممنونننننننننننننننننن خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییب هم لطف داری زهرا جون انشالاهههههههههههههههههههه برام بهمن زدن ولی احتمالا دی بشهههههههههههههههههههه مرسییییییییییییی دوست مهربونم با افتخار لینک شدی
مامانی
8 خرداد 93 22:23
الهی که قلبش سالیان سال برات بتپه خوبم
فریبا
پاسخ
مامان الناز
9 خرداد 93 3:11
بيا خصوصي
فریبا
پاسخ
ممنون دوستم خیلییییییییی عزیزی واقعا راست میگییییییییییییییییییی چشم حتما آدرستو نداشتم بیام وبت مرسی که به فکرمن و نی نی امییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی
9 خرداد 93 13:41
۲۳خرداد تولدعشقمون امام زمانه،آرزوکن ۵ صلوات بفرست،هدیه کن به آقامون واین پیاموبه ۵نفربفرست تامیلیون هاصلوات نثارآقامون بشه،آخرین حلقه نباش هزینش فقط کپی هست،عوضش تاروزتولدش بهت کادومیده،بسم الله نیت کن اتماس دعا
غزل
10 خرداد 93 8:46
سلام خوشگلم . میبینم که خدا رو شکر همه چیز ارومه . خیلی مواظب خودت و امانتی تو دلت باش . خداروشکر که ارومی فریبا ....
فریبا
پاسخ
سلام غزل جونم فعلا خوبم تا صدای قلبشو نشنوم آرامش زیاد نیستت ممنون دوست دارم
بــــــــــــاران
10 خرداد 93 9:55
عزیزدلم فریباجونم انشاالله بهترین لحظه هارو زین پس طی میکنی خداروشکر همه چیززززززززززززز خوبه خداروشکر که خدا بهت نظرکرده خداروشکر که به هممون نظرکرده ومعجزه فقط مال دوران پیغمبرا نبوده ونیست.وخداروشکر که رابطه های خانواده همسری با پاقدم وروجکامون مستحکمترشد.بوسسسسسسسسسسسسس برای هردوتون
فریبا
پاسخ
عزیزمممممممممممممممممممممم مرسی واقعا همینطورهههههههههههههههههه دوستون دارمممممممممممممممممممممم
مامان پرنيان
10 خرداد 93 10:16
دوستم دلت مي خواد گريه كنم آخه فريبا جوني ديگه دوستم نداره چرا نظرات من نيست آخه دوستم
فریبا
پاسخ
عزیزممممممممممممممممممم کدوم نظرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر من عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان نــــاديــــا
10 خرداد 93 10:42
عزيزمممممممممممم ايشالله تا اخرين ماه همه چي بخوبي پيش ميره و کنجدکوشولو بموقعش مياد تو بغلتراستي فريبا ني نيامون فاصله سني کمي دارن يه جورايي باهم بزرگ ميشناااااا ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ يه عالمه ماچ براي دوست جيگرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم
فریبا
پاسخ
مرس ینادیا جونم آرهههههههههههههههههههههه با هم بزرگ میشن عالیههههههههههههههههههههههه
ماماني پرنيان
10 خرداد 93 13:24
سلام دوست جونم قربونت برم دقيقا يك ماه پيش به خاطر نوشته هاي پر دردت كلي اشك ريختم و از خدا خواستم شادت كنه . مي بيني خدا چقدر بزرگه دوستم عاشقونه دوست داشته بيدم خواهري
فریبا
پاسخ
ممنون منم دوست دارممممممممممممممممم عزیزم
ماماني پرنيان
10 خرداد 93 13:30
عشقم بدو خصوصي
فریبا
پاسخ
چشمممممممممم
الــنـــازجوون
10 خرداد 93 15:23
فریبا جونم عزیزم یه تک یا اس بزن شماره تو ندارم
فریبا
پاسخ
مامان مینا منتظر
11 خرداد 93 11:16
ای جووووووووووووونم خدا حفظش کنه
فریبا
پاسخ
مامان هدیه
11 خرداد 93 14:34
واییییییییییییییی چقدر خوشحالم که انتظار سر اومد گلم خدا کوچولوتو حفظ کنه برات اگه دوست داشتی به منم سربزن خوشحال می شم گلم
فریبا
پاسخ
ممنونممممممممم چشم
مامان نی نی
11 خرداد 93 15:28
خداروشکر که همه چی خوبه عزیزم ضعف داشتن طبیعیه عزیزم فقط نزار معدت خالی بمونه که سریع حالت تهوع میاد سراغت تا میتونی الان بخور چون شاید یم که ماهت بره بالاتر از همه چی بدت بیاد مثل من مواظب خودت باش عزیزم
فریبا
پاسخ
چشم عزیزممممممممممممممممممممممممم مرسییییییییییییییییییییییییییییییی
فاطمه ع
11 خرداد 93 15:57
واااااااااااایی فریبا جون خدا میدونه هر وقت میام وبت کلی حال میکنم انگار این اتفاق خوب برا خودم افتاده چه خوش گفت سعدیه شیرازی: بنی آدم اعضای یکدیگرند چوعضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها رانماند قرار خودمونی اگه بخام بگم: جـــــــــــــــــــــــو زده میشم
فریبا
پاسخ
عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممم مرسیییییییییییییییی انشالاهههههههههه ماه دیگه نوبت خودتههههههههههههههههههههههههههههههههه
حکیمه نیک بخت
11 خرداد 93 17:30
عزیزدلم...دوست خوبم انشالاصدتاازین عیدای سه نفره باهم باشین
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم
مامانی و بابایی دخمل بلا
12 خرداد 93 12:51
سلام فریبا جون خوب و گلم , مامانی مهربون فندق کوچولومون خوبی عزیز دلم ؟ نینیمون خوبه ؟ خیلی که از بابت ویار اذیت نمیشی گلم ؟ انشاالله که بارداری راحت و خوب و خوشی داشته باشی عزیز دلم . خیلییییییییییییییییی مراقب خودت باش و استراحتت رو بیشتر کن. صدای قلب نینی رو شنیدی خبرمون کنیاااااااااااااااا , منتظرم .
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خوبم نه هنوز خییل اذیت نیستم چشم حتما برام دعا کننننننننننننننن استرس دارم
BT
12 خرداد 93 13:26
سلام فریبا جونممممممم ..... از این به بعد به امید خدااااا باید همه عیداتون رو سه نفره جشن بگیرین .... انشالا تا همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشین .... واسه منو نینی هم دعا کنین دوستمممم
فریبا
پاسخ
سلام ممنون بیتا جونم چشممممممممممممممممم محتاجیم
مامانی دخمل بلا
12 خرداد 93 14:59
به خاطر بسپاریم که ، همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است ؛ آرام، بی صدا، همیشگی ...
فریبا
پاسخ
مامانی دخمل بلا
12 خرداد 93 21:29
نداشته ها و تنهایی های کوچک با چیزها و آدمهای کوچک پر میشوند , نداشته ها و تنهایی های خیلی خیلی خیلی بزرگ ، فقط با خدا … مهم نیست در این زمین خاکی چقدر تنها باشیم و چقدر حرفهایمان برای دیگران غیر قابل فهم باشد و وقت انسانها برایمان کم … شکر که خدا هست و او جبران تمام دلتنگی ها و مرهم تمام زخمهاست … هر وقت دلت خواست ، مهمانش کن در بهترین جایی که او می پسندد ، در قلبت … و به دستان خالی ات نگاه نکن ، تو فقط خانه ی دلت را برایش نگهدار ، اسباب پذیرایی با اوست …
فریبا
پاسخ
عزیزمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بابا و مامان
13 خرداد 93 9:33
ایشالاه به سلامتی روزهای قشنگ را سپری کنید
فریبا
پاسخ
مرسییییییییییی عزیزم
پرتو
13 خرداد 93 16:49
عزیز دلم خدا رو شکر امیدوارم لبات همیشه بخندن و دل مهربونتم همیشه شاد باشه چونکه اصلا غم و ناراحتی به چهره ات نمیاد دوست خوبم . مواظب خودت و نینی باش گلم
فریبا
پاسخ
فدات شم پرتو جونم انشالاههههه که خیلیی زود نی نی ات برای همیشه میاد پیشت
فریبا
13 خرداد 93 20:03
سلام مامان فریبا خوبی گلم نی نی خاله چطوره قربونش برم من ان شاء الله که خوبی دیدم خبری ازت نیست گفتم بزار یه حال احوال بکنیم نمیدونی فریبا چقد برات خوشحالم نظر کرده ای هاااااااااااااااااااااااااا این روزا خدارو بیشتر از پیش شکر کن واسه من حقیرم دعا یادت نره دوستت دارم مهربونم مراقب کنجد خاله هم باش
فریبا
پاسخ
سلام فریبا جونم مرسی گلم لطف داری ممنون فدات شم خوبیم منتظرم برم هفته 7 و ببینم قلبش رو...چشم حتما دعاگوتم گلممممممممممممممممممممممم
سحرمامی آرتین
14 خرداد 93 19:22
فریباجون نازنین به من هم رمزمیدی؟ البته اگه صلاح دونستی...
آرزو مامان کیاراد
16 خرداد 93 12:57
خیــــــــلی برای خوشحالیت خوشحالم عزیزدلمامیدوارم که بارداری خوبی داشته باشی!
فریبا
پاسخ
فدات شم آرزو جونم مرسییییییییییییییییی
سحرمامی آرتین
16 خرداد 93 13:26
سلام فریباجون.حالت خوبه؟نی نی کوشولوت شیطونی میکنه یانه؟مواظبش باش.راستی کی میری صدای قلبشوبشنوی؟ فریباجونم ببخشیدیه سوال داشتم...منم میتونم رمزوداشته باشم؟
فریبا
پاسخ
سلام گلم ممنون خوبیم هفته 7 میرم انشالاه 2 شنبه میشه..عزیزم مطالبم که رمزداره خیلیییی خوب نیست همش غمگینه و مال قبل بارداری
مامانی
17 خرداد 93 9:37
سلام عزیزم.دعوت شدید به امری خدا پسندانه تشریف بیارید.منتظرتونم
مهساخانوم
17 خرداد 93 22:36
سلام.وبلاگ خیلی قشنگی دارین.ممنون میشم من هم لینک کنین. ایشالله یک نی نی سالم.وخوشگل نصیبتون میشه
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم در اولین فرصت به وبت سر میزنم و لینک میکنم
مامان راضیه
18 خرداد 93 1:32
فریبا
پاسخ
معصومه
18 خرداد 93 10:46
خودت خوب میدونی شادی من برای تو و شادی دخترم برای تو حد و اندازش توی این پست ها جا نمیشه و میدونی چقدر بفکرتم دوستت دارم انشالله روزی بیام و عکس های نی نی نازت رو ببینم و کلی ذوق کنم دعا کن دخترم اون روز شاد و سالم بغلم باشه
فریبا
پاسخ
عزیزمییییییییییییییییییییی عاشق خودتو دخترتممممممممممممممممممممممم چشممممممممممممممممممم فدات شم دعا مشکنم راستی دوست داشتی رمز جدیدو بهم بده
مامان مینا منتظر
19 خرداد 93 11:31
فریبا جوووووووووووووووووونم خوبی عزیزززززززم چه خبرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فریبا
پاسخ
سلام گلم سلامتی خوبی تو
مامانی و بابایی دخمل بلا
19 خرداد 93 16:53
سلام فریبا جون گلم ,مامانی گل و نازنین فندق کوچولومون خوبی عزیزم ؟ نینیمون خوبه عزیز دلم ؟ بیا و از خودت و از حال و احوال خودت و نی نی بهمون بگو , من منتظرمممممممممم . البته بیشتر مراقب خودت و نینی باید باشی گلم , بیشتر استراحت کن , اگه نتونستی هم بیای الان اولویت سلامتی خودت و کوکولومونه . خیلییییییییییی مراقب خودتتتتتتتتت باششششششششش. امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار همسر مهربونت و کوچولوی نازت زندگی خوب و شادی داشته باشی عزیزم . میبوسمت .
فریبا
پاسخ
ممنونم که به فکر مایی خیلی گلی زهرا جونم چشمممممممممممممم
مهسا خانوم
19 خرداد 93 21:39
مرررررررررررررررررررررررررسی.
فریبا
پاسخ
مامانی
20 خرداد 93 10:23
سلام فریبا جونم خوبی؟چه خبرا؟ خانومی باورت نمیشه دیشب خوابتو میدیدم خواب دیدم با آقاتون داری تخت و کمد نوزاد میبینی البته مامانتونم بودن.منم اومده بودم فضولی هی میگفتم فریبا اینو انتخاب کن این یکی قشنگتره خلاصه همینطوری داشتیم میدیدیم که از خواب بیدار شدم ان شاء الله خیره مراقب خودت و فندقت باش عزیزم دوستتون دارم بووووووووس
فریبا
پاسخ
ممنون گلمممممممممممممممممم خوبم چه خواب قشنگی مرسی فریبا جونم