نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

صدای قلبت مامان بهترین صدای شنیده شده توی تمام عمرم(اولین دیدار با دکتر بهمن خانجانی)

1393/3/20 13:39
نویسنده : فریبا
8,099 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مونس مامان سلام عشق من نمیدونی از وقتی اومدی چه دنیایی رنگین کمانی برام ساختی

جونم عمرم چه قدر این هفته ها سخت گذشت تا هفته 7 بیاد و من برم برای دکتر و ببینم قلب کوچولوت تشکیل شده یا نه

دیروز یعنی 93.3.19ساعت 3:30 نوبت داشتیم پیش دکتر خانجانی از صبح استرس زیادی داشتم دست و دلم به کار نبود میترسیدم مبادا حاملگی ام پوچ باشه و همش توی دلم ی ترس مادرانه ای بود خلاصه با بی میلی ماکارانی پختم و حمام کردم و نذر کردم 5 تا حدیث کسا برات بخونم

ساعت 3 بود با بابایی راهی مطب شدیم خدارو شکر توی راه به ترافیک نخوردیم چون ظهر بود

دفترچه ها را به منشی دادیم و منتظر شدیم دکتر بیاد توی مطب خانم های زیادی بودن که من در مورد کار دکتر ازشون سوال پرسیدم و خداروشکر اکثرا راضی بودن ساعت 4:30 نوبتم شد وارد شدم دکتر ی سری آزمایش نوشت برام و گفت میخواهی از این به بعد تحت نظر همین جا باشی گفتم بله و گفت برو تا خانم منشی ی کارت بهت بده و بعد ساعت 5:30 برای سونو

وای که چه روزی بود داغ بودم گرمم بود از استرس سر درد داشتم

میدونستم خدا معجزه ای که داده کامله و هیچ شکی درش نیست ولی در کل ی استرس مادرانه ای بود که حالم را بد کرده بود رفتم از مطب بیرون و بابایی که بیشتر از من نگران بود را مطلع کردم و گفتم باید صبر کنیم تا 5:30 برای سونو ساعت کند جلو میرفت

تا اینکه نوبت سونو شد 5 نفر جلوتر از من رفتن داخل و نفر 6 من بودم دل تو دلم نبود دستم روی شکمم بود و آیت الکرسی میخوندم

اسمم را صدا زدن وارد شدم

و خوابیدم خود دکتر سونو کرد دستگاره را گذاشت روی شکمم و من چه قدر ترسیده بودم چشمام خیس خیس بود و بغض گلوم را فشار میداد که به من گفت سن حاملگی 7 هفته و 1 روز و اینم قلبش گفتم کوووووووووووووووو

که دکتر ی اخمی کرد گفت ببین این آقای دکتر یکم خشک هست ولی دلش مهربون بود گفتم ندیدم میزارید گوش بدم من خیل وقته منتظر شنیدنش بودم گفته نه

وقت نیست فقط ببین

واییییییییییییییییییییییییییییییییی باورم نمیشد ی چیزی شبیه نبض تند تند میزد همون موقع گریه کردم و مامایی که کنارم بود دستامو گرفت و گفت خیالت راحت شد

چه حالی داشتم خدایا این حال منو نصیب تموم منتظرا بکن حال خوبی بود لحظه ای که خیلی وقت بود انتظارش را میکشیدم دکتر ی سری آزمایش نوشت و گفت 23 .4 بیا برای غربالگری و من اصلا نفهمیدم چی میگه فقط اون لحظه خدارو شکر میکردم

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااا مرسی که معجزت کامل بود عاشقتم

عاشق خودت و معجزه اتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

انشالاه بتونم بقیشم خوب پیش برم توی مطب گوشی سایلنت بود و اس ام اس های و زنگ های خاله هات و  دایی مهدیییییییییییییییییییییییییییییی برای شنیدن حال تو از من زیاد بود و بعد به خاله فریده زنگ زدیم چون بیشتر از همه نگران حالت بود و بعد هم به مامان جان و دایی مهدی زنگ زدیممممممممممممممممم

خدایا دوستت دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

از مطب که اومدم حسین را دیدم از دور بهش لبخند زدم و گفتم چشمکمحبتحسین دیدممممممممممممممممممممم

و اونم از خوشحالیم خوشحال شد

خدایا مرسی به خاطر تمام لطفات

5 شنبه هفته دیگه سفره حضرت رقیه نذر دارم توی امام زاده

 

راستی گلم من خیلییی کم اشتها شدم و از بوی غذاها بدم میاد و اصلا توی آشپزخانه نمیرم

هیچی دلم نمیخوادددددددددددددددددددد ولی سعی میکنم به خاطر تو ی چیزههایی بخورم که تو گرسنه نمونی مادرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پ.ن:ی تشکر ویژه از تموم دوستامممممممممممممممممممممممممممممممم که توی لینک هستن ممنون از همتوننننننننننننننننننننننننننننننن ممنونمممممممممممممممممممممممممممممممممم بچه ها

پ.ن:امیدوارم همه ی اونایی که منتظر هستن مادر بشن و خدا معجزه را نشانشون بده خیلی هاتون از من خبر داشتید و واقعا ماهی که بی خیال شدم خدا معجزه اشو نشونم دادددددددددددددددد فقط از خدا بخواهید

باز هم التماس دعااااااااااااااااااااااااااااااااا

دوستتون دارم

 

 

پسندها (13)

نظرات (25)

مامانی
20 خرداد 93 13:57
سلام عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززم سلام فریبا جووووووووووووووووووووووووووووونم خدارو هزاران بار شکررررررررررررررررررررررررررررر وای نمیدونی چقدر برات و برای نازدونت خوشحالم الهی شکرت همش میومدم تو وبلاگت باز میدیدم نخیر خبری ازت نیست خداروشکر که همه چیز خوب پیش میره الهی که تا آخرش همینجوری خوش خبر باشی عزیزم گفتم دیشب خوابتو میدیدما چس بگو تعبیر شد ان شاء الله همیشه همینجوری خوش باشی عزیزم میبوسمت از طرف منو همسرمم به حسین آقا تبریک بگو نمیدونی شوهرم چه ذوقی کرد وقتی فهمید پدر و مادر شدین الهی شکرت التماس دعا دارم فریباجونم
فریبا
پاسخ
فریبا جونم عزیزمییی تو همیشه بهم لطف داشتی آره گلم تعبیر خوابت همین بود مرسی انشالاه به زودی زود خودتتتتتتتتتتت مامان بشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم دوست مهربونم
بــــــــــــاران
20 خرداد 93 14:11
عزززززززززززززززززززززززززززیزم چقدر خوشحالم براتون خدارو بازم شکر از تو چه پنهون منم نگران بودم مثل نگرانی که واسه خودم داشتم آآآآآآآآآآآآآآخش خیالم راحت شدا/عزیزم منم تا مدتها فقط قلبشو دیدم وتوغربالگری اول صدای قشنگ قلبشو شنیدم همینکه دیدیدیش شکرخدا الان اندازه نخودیه جیگرممممممممممممم ولی نی نی من ماشااله اندازه گلابی شده /اگر نی نی دخمل بود ومال من پسر از حالا بگم عروس خودمه هااااااااااااااااااا/الهی تو سختی های منو نکشی الهی به خوشی این مسیر رو طی کنی تهوع هم حالا حالا ها داری دل منم خنک شد انشاالله الناز و همه ی منتظرا این حالتو پیداکنن من دلم خنک شه/بووووووووووووووس واسه خشگل تو دلی
فریبا
پاسخ
سلام باران جونم واقعاروز پر استرسی داشتم ولی خدارو شکر که دیدم ممنون گلم که به فکرمی چشمممممم حتماااااااداماد خودمهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه تو خوبی؟آره کوچولو بود قربونش برم تو هم مواظب خودت و نی نی ات باش ماه دیگه غربالگری دارمانشالاه همه منتظرا این روزا رو تجربه کنننننننننننن
مامان نسرین
20 خرداد 93 15:10
khoda ro shokr azizam kheili khiyalam rahat shod. didi goftam hafteye 7 malumeeeeee. in dr jedi hast vali ajib dust dashtaniye. dar morede soaletam na nemidunam. enshalla ke hame chiz khub bashe moraghebe khodet bash. boos.
فریبا
پاسخ
manon nasrin joon are dost dashtaniii bood khili
غزل
20 خرداد 93 15:32
خوشحالم زیاد خیلی زیییییییییییییییاد به سلانتی ایشششششششششالا ... اینو یادته ؟
فریبا
پاسخ
مرسی غزل جونم عزیزمییییییییییییییییییییییییییییی آره یادمه
ما ما ن. پاشا
20 خرداد 93 15:58
عززززززیییییییییزجوووونم مامان گل مبارکت باشه....انشالاازین به بعدزندگیت پرباشه ازلحظه های نااااااب
فریبا
پاسخ
ممنون حکیمه جونم
مامانی و بابایی دخمل بلا
20 خرداد 93 16:42
سلام فریبای گل و نازنینم , مامانی مهربون فندق خاله خدارو شکرررررررررررررررررررررر که نینی گل و نازت سالم و سلامت بوده و قلب ناز و کوچولو و مهربونشو دیدی گلم , بهت تبریک میگمممممممممم از صمیم قلبم عزیز دلم . چند روزه منتظر این پستتممممممممممممممم , خداروشکر همه چی خوب بود . انشاالله که غربالگری و بقیه چیزها تا به آخر همه عالی خواهد بود. خیلی مراقب خودت باش , فقط شاد باش و آروم و فکر و خیال و دلشوره و استرس رو کنار بزار تا بعدها هم کوچولوت آروم باشه و هیچکدوم اذیت نشین عزیز دلم . همه چی دست خداست , بسپر به خودش , خیالت راحتتتتتتتتتتت . میبوسمتوووووووووون . فندقم رو ببووووووووووووس .
فریبا
پاسخ
ممنون عزیییییییییییییییز دلم مرسی خالههههههههههههههههه خیلی مهربونی انشالاه همه مراحل خوب باشههههههههههههههههههههه مرسی بازم
سحرمامی آرتین
20 خرداد 93 17:28
سلام فریباجون نازنین.خیلی خیلی خوشحال شدم بالاخره خیالت راحت شدمگه نه؟حالاکجاشودیدی...اگه تکوناشوحس کنی ...وای که چقدرحس خوبیه مادرشدن. دوستت دارم بازم مواظب خودت ونی نی کوشولوت باش.این کم اشتهایی هم طبیعیه نگران نباش منم همینجوری بودم.وتاهفته ی 22وزنم بالانرفته بود.راستی نذرت هم قبول باشه.جای ماخالی.
فریبا
پاسخ
ممنون سحر عزیزم آره حس خیلی خوبی بود فدات شم واقعا جاتون خالییییییییییییییییییی دوستمممممممممممممممم
مامانی دخمل بلا
20 خرداد 93 17:31
آرزو بکن ........ گوشهای خدا پر از آرزوست , و دستهایش پر از معجزه ......
فریبا
پاسخ
مامان سمیه
20 خرداد 93 22:32
عزیزم مبارکت باشه.خیلی خوشحال شدم.واقعا بهترین احساسه. امیدوارم ماه دیگه صداشم بشنوی.
فریبا
پاسخ
ممنون واقعاااااااااااااااااااااااااا مرسی عزیزم
BT
20 خرداد 93 22:41
سلام مامانی ... خوبی؟؟؟ مبارکهههههههههههههه ، انشالا تا همیشه همینطور قلبش تند تند بتپه .....خیلی خوشحال شدممممم فریبا جون ..... مواظب خودت و نینی فسقلت باش عزیزم ..... واسه من و نینیم هم دعا کن.
فریبا
پاسخ
سلام بیتا جون ممنون گلم مرسی چشم تو هم منو یادت نره
مامان
20 خرداد 93 22:56
وااااااااای عزیزم نمیدونی وقتی یهویی اومدم وبلاگت و دیدم مسافرکوچولوت اومده چقدر خوشحال شدم یعنی میشه یه روز بیاد منم بگم مسافرکوچولوم اومد؟؟ ترو خدا برام دعا کن ... امیدوارم روزای خوبی و پیش رو داشته باشی و زود زود انتظار تموم شه و نینی و بغل کنی
فریبا
پاسخ
ممنون خانمی انشالاه مطمئن باش اون روز میرسههههههههههههههههههههههههههههه
راضیه
21 خرداد 93 9:02
سلام فریبا جون خدا روشکر که نگرانی واسترس اون روز با خوشحالی تموم شد مواظب خودت باش
فریبا
پاسخ
ممنون گلم
ماماني پرنيان
21 خرداد 93 10:36
سلام دوستم خوشحالم خيلي فقط همين ، براي من هم دعا كن
فریبا
پاسخ
سلام مرسی گلم چی شده
رزا
21 خرداد 93 11:57
سلام دوستم خوشحالم همه چی خوب بوده خیلییییییییییییییییی التماس دعا
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم انشالاه خیلیی زود نتیجه بی بی ات مثبت میشه استرس رو از خودت دور کن
مامان کیاراد،آرزو
21 خرداد 93 13:13
وااااای که چقــــــــــــــــــدرررر خوشحــــــــال شدم فریبـــاجونمخداروشکرایشاا...که بقیه هاآزمایشات وسونو هاتم خوب باشنو زودتر تکون خوردنشم حس کنی!چون اونموقعه که واقعـــــــابهترین حس دنیـــارو پیدامیکنی!میبوسم خودتو نی نی توشکمتو
فریبا
پاسخ
ممنون آرزوی جونم فدات شم انشالاههههههههههههههههههههههههههههههههبوس از طرف منو کنجدم به تو و کیاراد
نیلوفر جون
21 خرداد 93 15:28
خدا رو شکر
فریبا
پاسخ
مامان نی نی
21 خرداد 93 15:37
بازم مبارک باشه فریبا جونی دیگه خیالت راحت شد حالا فقط به نی نی برس بی اشتهایی هم عادیه عزیزم عادت میکنی نگران نباش
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم آره واقعا هیچی نمیخورم یعنی دلم نمیخواد
حکیمه نیک بخت
21 خرداد 93 17:45
دوستم دیدم انلاینی گفتم یه عرض اندامی بکنممامان فریباااااا
فریبا
پاسخ
فاطمه ع
21 خرداد 93 17:49
خـــــــــــــــــــــدارو شکر که لبت خندونه گلم انشاا.. تا آخرش سلامت باشی و بقوله قدیمیا" دسته راستت پشت سره ما"
فریبا
پاسخ
عزیزممممممممممممممم ممنون من دعا گو هستمممممممممممممم
مامانی دخمل بلا
21 خرداد 93 22:39
جهت دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد , نگهم خواب ندارد , قلمم گوشه ی دفتر , غزل ناب ندارد , همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق دیوانه دلسوخته ارباب ندارد ؟ تو کجایی ؟ شده ام باز هوایی , چه شود جمعه ی این هفته بیایی ؟ به جمالت… به جلالت… دل ما را بربایی…
فریبا
پاسخ
مامان راضیه
22 خرداد 93 2:36
عزیز دلم براتون یه دنیا سلامتی و آرامش از خدا میخوام ایشالا 9 ماهو به شیرینی تجربه کنیبرات بهترینهارو آرزو میکنم دوست مهربونمخییییییییییییییلی دوست دارم التماس دعا
فریبا
پاسخ
ممنون راضیه جونم انشالاه خیلی زود خودت این حس قشنگ رو تجربه کنی دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممممم من همیشه دعاگوتم
سهیلا مامان آیسا
22 خرداد 93 12:41
خدا رو شکر که همه چیز داره خوب پیش میره.ایشالا همیشه در کنا رهم خوش باشید عزیزم از اول بارداری تا آخر عمر زندگی یه مادر با استرس می گذره و این استرس به نظر من خیلی شیرینه. موفق باشی فریبا جووووووون
فریبا
پاسخ
ممنون سهیلا جان واقعا همش استرسه بازم ممنون
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 خرداد 93 16:43
خدا را شکر که نی نی جون سلامت هستش ایشالاه دوران زیبای بارداریتون را به سلامتی طی کنید عزیزم ما تو لینگتون نیستیم اما خدا می دونه خیلی خوشحال شدم خبر سلامت جنینتون را هم دیدم امیدوارم سالم و سلامت باشید
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارید شمااااااااااااااااااااااااااا عزیزمیییییییییییییی
باران
22 خرداد 93 17:52
سلام.عزیزم خیلی خوشحال شدم دل تو دلم نبود که این پست و بخونم خدا رو صد هزار مرتبه شکر ...خانم مشتاق دیدار
فریبا
پاسخ
ممنون عزیمممممممممممممممممممممممممممممم
مامان نــــاديــــا
23 خرداد 93 0:31
وای عزیز خاله خداروشکر همه چی خوب بوده خیلی حس خوشگلیه وقت دیدنش منکه کارم شده هر روز عکسشو نگا کردن ایشالله تا اخر همه چی بخوبی پیش بره ویار منم همینطوریه خیلی سخته خدا صبرمون بده فریبا جووووووووووون از دور میبوسمت
فریبا
پاسخ
آره واقعا بهترین حسه حسی که تا به حال تجربش نکردممممممممممممممممممم مرسی انشالاه