نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

ولادت حضرت قائم (عجل ا... تعالی فرج) مبارک...............

1393/3/22 16:06
نویسنده : فریبا
699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هم نفسم سلام مونسم عشقم زندگیم ی دونه ی من خوبی؟؟؟مامانممممممممممممممممممممم این دومین عیدته تولد حضرت مهدی خوشحالم که از وقتی اومدی هر روزم برام عید شده...

  گرچه این ویار تمومی نداره ولی فدای سرت مامان من منتظر این لحظه ها بودم حالم بد میشه عق میزنم گر میگیرم گریه میکنم بغض دارم اما همه ی اینها را به خاطر وجود نازنینت تحمل میکنم ............................

من حاضرم تموم درد ها ی دنیا مال من باشه ولی تو سالم بیایی بغلم خوش سیرت و خوش صورت دلم میخواد بهترین کارها رو برات بکنم به تموم آرزوهات برسونمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

تو شدی همه ی دنیام مامان دلم میخواد هیچ وقت شرمنده خواسته هات نشم همه دنیامو به پات بریزم و برات همه کاری بکنم

این روزها اصلا اشتها ندارم از همه چیز بدم میاد گه گاهی میوه میخورم ولی نه همیشه اما به خاطر اینکه تو گرسنه نمونی میخورم اونم با زوررررررررررررررر

فدای سرت تو نمیدونی من چه قدر بی تاب این لحظه ها بودم عشقم سفت بچسب به وجودم همیشه برات دعا میخونم آیت الکرسی میخونم و حدیث کسا نذر میکنم میخونم با وجودت آرومم اگر چه حالم این روزها روبه راه نیست ولی همین که دست میکشم روی شکمم و میبینم واقعا مادر شدم و خدا معجزه کرد آروم میشم

دوست دارم بیشتر از همه اول خدا بعد تو بعد بقیهههههههههههههههههه

تو وجودمنی مامان تو دنیامی تو با اومدنت بهم نفس دادی امید دادی هر روز که میگذره تقویمو ورق میزنم و خداروشکر میکنم که 1 روز گذشت 10 روز دیگه 2 ماه تمام میشه  و وارد 3 میشیم

گلم با من بمون تا همیشه نفسم با تو جون گرفته و زندگیم با تو رنگی شده بهم بچسب محکممممممممممممممممممممممممممممم تنهام نزار هیچ وقت

خدایا خودت مواظب بچم باش...

خودت میدونی چه قدر برام عزیزه همه چیزمه همه کسمه خدایا خودت مواظبش باش خدایا مرسی که بی بی +شد مرسی که بتا خوب بود مرسی که قلبش تشکیل شده بود خدایا مرحله بعدی غربالگری خدایا بچمو به تو سپردمممممممممممممممممم خدایا خودت حافظش باش خدایا همش ازت میخوام میدونی چون بهترین ها را بهم دادی همیشه وقتی ازت خواستم

خدایا کم صبرم خودت میدونی خودت بهم دادیش مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی پس نگهش دار برام حافظش باش خدایا دلم نمیخواد بچم عزیزم اذیت بشه خدایا خودت کمک کن بارداریم راحت بگذره خودت به خاطر سختی هاش بهم صبربده

خدایا مرسی که هستی خدایا ببخش که زیاده خواهم جز سالم بودنش خوب بودنش هیچی نمیخوام میگم هیچی میدونم بعد این هیچی کلی چیزای دیگه میخوام خدایا همه درداشو بهم بده ولی بچم دردی نکشهههههههههههههههههههه حتی بعد از زایمانم خوب شیر بخورهههههه مریض نباشه خوب بخوابه خوب بخوره خوب .....................خیلیییی چیزای خوب

خدایا دوست دارم

امشب شب عید از حضرت قائم میخوام هر کی هر آرزویی داره بهش برسه خدایا خودت این لحظه های مادری رو نسیب تموم منتظرا بکن اونایی که چشم انتظار معجزه اتننننننننننننننن

خدایا ماهایی هم که مادر شدیم بچه هامونو حفظ کن

خدایاااااااااااا ممنونننننننننننننننننننن

گل مامان امشب دایی مهدی طبق هر سال عید نذری میده و ماهم قراره ساعت 6 بریم خونه مامان جان تا بابایی تو این کار خیر شریک بشه

دایی مهدی امسال 200 تا غذا نذر بچه های بی سرپرست کرده نذرش قبول دیشب تا گفت نذر بچه های بی سرپرسته دلم ی جورایی گرفت دلم سوخت به حال اون بچه هایی که توی این یتیم خونه ها چشم انتظار پدر و مادراشونن

یا چشم انتظار اینکه فرزند خوانده خانواده ای بشن

نمیدونم چی بگم چطور مادری 9 ماه تحمل میکنه و بعد به راحتییییییییییییییی بچشو میزاره پرورشگاه

خدابهممون رحم کنه من قاضی نیستم و قضاوت سخته................................

بازم عید رو به همه  دوستای گلم تبریک میگم و برای همه آرزوی خوش بودن میکنم..

التماس دعااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

پسندها (18)

نظرات (25)

آبجیــــــــــ حنانــــه
22 خرداد 93 16:35
سلااااام مامانیـــ آخی عزیزم ایشالا ب سلامتی به دنیا بیاد با تبادل لینک موافق هستید؟
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزممممم
مامانی و بابایی دخمل بلا
22 خرداد 93 18:26
چه انتظار عجيبی ! تو بين منتظران هم , عزيز من چه غريبی ! عجيب تر که چه آسان , نبودنت شده عادت , چه بيخيال نشستيم , نه کوششی , نه تلاشی , نه وفايی , فقط نشسته و گفتيم : خداکند که بيايی .... اللهم عجل لولیک الفرج ...... دوست عزیز و مهربونم عیدت مبارککککککککککککک .
فریبا
پاسخ
مامانی و بابایی دخمل بلا
22 خرداد 93 18:47
سلام فریبا جون گل و نازنینم عزیز دلم این عید بزرگ رو به خودت و نینی نازنازیت تبریک میگم گل من . انشاالله همیشه شاد و خوشحال باشی و به آرزوهات برسی و عیدهای زیادی رو کنار نینی خوشگل و همسر مهربونت سپری کنی به خوبی و خوشی . عزیزم نگرانی و استرس رو از خودت دور کن , نینی خوبه خوبه و خدا خودش نگهدارشه , نگران ویار هم نباش ,گرچه سخته ولی طبیعیه و گذراست گلم . کمی تحمل باید بکنی و بیشتر به خودت برسی و استراحت کنی بیشتر عزیزم . من خودم خیلی بد ویار بودم . نمیدونی چه ویار حشتناکی داشتم . از آب و چایی هم حتی بدم میومد چه برسه به غذا از تشنگی هلاک بودما ولی آب رو میدیم عق میزدم و حالم ازش به هم میخورد . غذایی که خودم میپختم رو که عمرا نمیتونستم بخورم , اگه کسی هم چیزی میاورد , شاید یکی دو قاشق , اونم فقط بعضی غذاهارو , مرغ و ماهی و همه نوع خورشت و برنج و ...... همه بدم میومد . باور کن فریبا جون حتی با ماشین , از جلوی هر بوستان و پارکی رد میشدم و بوی جوچه میومد من توی ماشین عق میزدم . خنده دارتر از همه اینکه من از خونه خودمون هم حالم به هم میخورد , وارد خیابونمون میشدیم حالت تهوعم شروع میشد و در خونه رو باز میکردم همون جلوی در من بالا می آوردم یه اوصاعی داشتم دیدنی , همسرم دیگه واقعا متعجب بود از این مدل ویار اصلا وارد آشپزخونه و دور گاز نمیتونستم برمممممممم , آشپزی تعطیل , حالا فکر کن من دور از خونواده هم زندگی میکنم و کسی رو نداشتم به دادم برسهههههههههههه ولی خوب همه چی خداروشکر تموم شد و خاطره شد . بعد از چند ماه من تازه ویارم خوب شده بود مثلا , فقط دو تا غذا میتونستم بخورم , پیتزا و جوجه اونم فقط از یه پیتزا فروشی خاص و چوچه سرای خاص . عزیزم همه اینها تموم میشه , فقط خودت رو آزار نده که حالت بده , طبیعیه و برای همه هست , ببین چی دوست داری اونو بخور , آب پرتقال بخور که خنکه و تهوعتم کم میکنه , سوپ بخور اگه میتونی , سعی کن تا مدتی غذای آماده بخوری و خودت آشپزی نکنی تا کمتر از غذاها زده بشی چون هر چی بو بیشتر بهت بخوره بیشتر از غذا بدت میاد .... کباب برگ بخور , مغذیجات بخور , اگه دیدی خیلی تهوع داری حتما برو دکتر که ضد تهوع بهت بده , عق زدن زیاد خوب نیست و به نینی فشار میاره , من خودم خیلی عق میزدم و هم خودم و هم نینیم اذیت میشد . ببخش پرحرفیییییییییی کردم زیااااااااااااد یه دفعه یاد اون روزهام افتادم و خواستم راهنماییت هم بکنم , ببخش دیگه وقتت رو گرفتمممممممممم پیش ما هم بیا گلم اگه وقت کردی و حالت خوب بود , خوشحالم میکنی . دوستت دارممممممممممم .
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که این همه برام وقت گذاشتی و توضیح دادی مرسی گلم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنون چشم حتما رعایت میکنمممممممممممممممممممممممممممممم دوست دارم دوست گلم باشه در اولین فرصت میام پیشتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دخمل خشگلتو ببوس
مامانی
22 خرداد 93 19:56
سلام فریبای خوبم.عیدت مبارک و نذرتون مورد قبول درگاه حق ان شاء الله دومین عید کوچولوتونو بهتون تبریک میگم الهی به حق صاحب این شب،خدای بزرگ کوچولوی نازتو برای همیشه بهت ببخشه.سالم و صالح ان شاء الله حرفی واسه گفتن ندارم بجز التماس دعا تو این شب عزیز منو از دعای خیرت بی نصیب نزاری نظرکرده ی الهی
فریبا
پاسخ
سلام عزیزممممممممممممم مرسی تو همیشه بهم لطف داری فریبا حتما انشالاه به زودی خدا حاجتتو میزاره توی دلت
مامان نــــاديــــا
23 خرداد 93 0:43
عیدتون مبارررررک مامان فلیبا نگران هیچی نباش بزا همه چی به روال طبیعی طی بشه خداروشکر جوجه ی خاله حالش خوبه چقدر حس قشنگیه دیدنش منکه کارم شده هر روز عکسشو نگا کردن نذرتونم قبول حق ایشالله سال دیگه جوجه بغل برین واسه نذری میبوسمتتتتتتتت فلیبا جونم
فریبا
پاسخ
سلام عشقم خوبی؟تو در چه حالیی من که همیشه حال تهوع دارم ایشالاه ی باردای راحتی داشته باشیم دوست دارم
الــنـــازجوون
23 خرداد 93 0:49
عزیزززززززم عید مبارک فریبا جونم...ایشالا که بارداری راحت و شیرین رو تجربه کنی عزیزدلم.....نذر داداش قبول باشه انشالله...شادباشی عزیزم میبومست[پاسخممنون گلم عید شما هم مبارکککککککککککککککککککککک مرسی انشالاه به زودی قسمت خودتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
حکیمه نیک بخت
23 خرداد 93 12:35
عزیزم عیدروتبریک میگم هم به خودت هم به نی نی وهمسرت ....انشالاهرروزشادترازدیروزباشه براتون
فریبا
پاسخ
ممنون گلم
بــــــــــــاران
24 خرداد 93 11:32
کامنت کمتر میزاری خانمعیدتم مبارک دعاهاتم قبول حق عزیزم الهی تا آخر آخرش برامون بمونن و آخرش بشه شروع دوبارمون و بغل کردن یه بچه سالم
فریبا
پاسخ
ممنون گلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عید تو و نین ی و همسری هم مبارک
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 خرداد 93 14:37
سلام دوست عزیز و مهربونم عیدتوووووووون مبارککککککککک . از وبلاگ زمینه سازان ظهور نیز دیدن کنید و کامنتی برای امام زمانمان ثبت کنید . http://www.yamahdiefateme.blogfa.com
لیلا
24 خرداد 93 15:39
سلام مبارکت باشه،نی نی نازت انشاا... که صحیح وسالم باشه،وبه سلامتی به دنیا بیاد لینکت کردم عزیزم،لینکم کنی خوشحال میشم
فریبا
پاسخ
ممنون گلم
غزل
25 خرداد 93 9:14
سلام گلم اینا همش طبیعیه ماااااااااادر . منم همین جورررررررری بودم اشکالی نداره مااااااادر هی بیار بالا برات خوبه ... اصلا میگن عالیه خخخخخخخخخخخ . بعد که اوردی بالا هی غذا بخور بره پایین ... همینطور ادامه بده .... عالیه ... موقع زایمانت هم واسه شفای من دعا کن .... خخخخخخخخخخخخخ
فریبا
پاسخ
این آخریههههههههههههههههههههههه رو حتمااااااااااااااااااااااااااخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
غزل جدی میشود ...
25 خرداد 93 9:19
فداااات شم گلم ... لوس نشو ... دلتم بخواد ویار داشته باشی ... ایشالا که همه منتظرا ویار بگیرن و به جای نی نی وبلاگ بشه ویار وبلاگ ... خداوند قسمت ما هم بگرداند ... تازشم ایشالا که زود تموم میشه و راحت میشی ... ایشششالا که سالم باشه تا کلی خاله هی بیان لپاشو ببینن و دلشون ضعف بره ... وااااااااااای فریبا فکر کن ... یه فنچولک ، زبون دار ، لووووووس ، وااااااااااای چی میشه ... ایشالا خداوند بهتون صبر بده نخورینش درسته ....
فریبا
پاسخ
سلام عشقممممممممممممممممممممممممم خوبی؟انشالاههههههههههههههههه به زودی این روزها نصیب همه بشه و انشالاه خیلیییییی زود نی نی دار بشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من بیام تهران گاز گازی اش کنمممممممممممممممممممممممممممممم
بــــــــــــاران
25 خرداد 93 10:48
فریبا وایبرتو آن کردی خبرم کن کارت دارم
فریبا
پاسخ
مامانی و بابایی دخمل بلا
26 خرداد 93 11:15
سلام فریبا جون گل و مهربونم , مامانی نازنین فندق کوچولومون عزیزم خوبی؟ نینیمون خوبه ؟ انشاالله همیشه سالم و سلامت باشین عزیز دلم . ممنونم که به وبلاگ ما اومدیییییییییییییییییییییی عزیز دلممممممممممممم , خیلی خوشحالم کردی با کامنتت مهربونم , خیلی ممنون به یادمون بودی و محبت داشتی گلم . مراقب خودت باششششششششش خیلییییییییییییی. میبوسمت .
فریبا
پاسخ
سلام گلم وظیفه بود خدا دخمل خشگلتو حفظ کنه براتتتتتتتتتتتتتتتت
سحرمامی آرتین
28 خرداد 93 9:07
سلام عزیزم خوبی؟نی نیت چیکارمیکنه؟شیطونییاش زیادشده؟امیدوارم این نه ماه هم به خوبی وخوشی بگذره.ونی نی نازت روبغل کنی.راستی چرابه ماسرنمیزنی؟؟؟
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوبیم هنوز که هفته 9 هستم و خبری ازش ندارم ایشالاه که سالم باشه گلم وقت کردم حتما میام بهتون سر میزنم
سمین
28 خرداد 93 17:24
سلام خانمی بهتون تبریک میگم بارداری با همه ی سختیهاش روزای به یاد موندنی هست قدر این روزارو بدون.من که بارداری خیلی سخت وبدی داشتم ک اصلا نتونستم از نی نیم لذت ببرم و تغیراتشو بفهمم ایشالا شما روزای خوبی رو تجربه کنید
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممممممم انشالاههههههههههههه اگه این ویار بزاره
مامان النازي
29 خرداد 93 0:17
سلام خانمي خوشحالم كه همه چي خوبه ويارم يكي از لذتهاي مادر شدنه مراقب خودت و ني ني نازت باش
فریبا
پاسخ
ممنون گلممممممممممممممممممم
مهسا
30 خرداد 93 20:30
سلام واقعا حالا که به آرزوت رسیدی حتما برای اونا که منتظره یه نینی هستند دعا کن الان میدونی هر چی از خدا بخوای بهت میده چون دلت پاکه انشاا... یه نینیه سالم و خوشمل به دنیا بیاری الاهی آمین. به وبلاگ پسره منم یه سری بزن نظر یادت نره
فریبا
پاسخ
]چشم عزیزم حتماااااااااااااااااا
رزا
31 خرداد 93 12:51
برام خیلی دعا کن از نیومدن نینی خیلی خستم واقعا کم اوردم دارم به تصمیمای بدی فکر میکنم براااااااااااااااااااااااااااااااام دعا کننننننننننننننننننننن
فریبا
پاسخ
سلام رزا جونم چشم من دعا میکنم ولی هیچ موقع نا امید نباش بسپار دست خدا و کم نیار و تصمیم بد نگیررررررررررررررررررررررررررررر من میفهمم چی میگی خودمم انتظار رو کشیدم ولییی من مطمئنم به زودی نی نی ات میاد فقط صبر کن
فاطمه ع
31 خرداد 93 20:18
سلام عزیزم چرا دیگه پست نمیزاری برا منم دعا کن این روزا خیلی منتظرم
فریبا
پاسخ
سلام گلم خبری ندارم که بنویسمممممممممممممممم چشم حتمااااااااااااااا دعا میکنم
غزل
2 تیر 93 9:49
سلام کجایی ؟ چرا کم میای ؟ خوبی ؟؟ نینی ما خوبه ؟
فریبا
پاسخ
سلام گلم مرسی خوبیممممممممممممممممممم خوبه دست بوسه خاله جونننننننن زیاد نمیتونم بیام نت برم دکتر مطلب مینویسممممممممممم
مامانی دخمل بلا
2 تیر 93 21:21
خدای من خداییست که اگر سرش فریاد کشیدم , به جای اینکه با مشت به دهانم بزند , با انگشتان مهربانش نوازشم می کند و می گوید : میدانم جز من کسی نداری !
فریبا
پاسخ
مامانی دخمل بلا
2 تیر 93 21:23
سلام فریبا جون گل و نازنینم فندقی خوبه ؟ خودت خوبی؟ امیدوارم خوب خوب باشی و سلامت و شاد . بابا پستهای جدید بزار و از حال و احوالت بگوووووووووو , ما دوستت داریمااااااااااااا.
فریبا
پاسخ
سلام ممنون زهرا جونم چشم حتما در اولین فرصت
مامان راضیه
3 تیر 93 2:20
مامان فریبا کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییی خب چی کار کنم دلم برات تنگولیده
فریبا
پاسخ
عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منم دلم تنگ میشه استراحتم زیاد نمیتونم نت باشمممممممممممممممممم دوست دارم راضیه باور کن همیشه دعاگوتمممممممممم
نی نی نیومده
25 مرداد 93 0:52
سلام فریبا جون بهم یه سری بزن..برام دعا کن
فریبا
پاسخ
چشم گلم