نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

3 ماه از وجودت در وجودمممم

1393/4/3 22:14
نویسنده : فریبا
738 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینکم سلام عسلم سلام زندگی ام سلام بودم نبودم همه چیزم مونس روزهای تنهاییام سلام آرامش وجودم تو چی هستی برام مامان تو که نیومده وجودت بهم آرامش و گرمی داده تو که بودنت توی وجودم یعنی همه چیز یعنی زندگی یعنیییییییییییییییییی بودن یعنی تو بوسو من وقتی کلافه میشوم از این دنیا و آدماش همین که دست میزارم روی شکمم و تو را احساس میکنم آروم میشم تو همه چیزم شدی تو نفس کشیدن را برام آسون کردی تو دنیامی مامان

الان وارد 3 ماه شدیم که توی وجودم جا خوش کردی خوش بمون گل من تو از وجود من بگیر نکنه گشنه بمونیی مامان این روزا همش حالت تهوع دارم موقع ناهار دلم هیچی نمیخواد چند روز پیش هوس استنبولی کردم و پختم با سالاد شیرازی یکم بیشتر از همیشه دلم خواست ولی نه خیلی فقط به خاطر تو خوردم عصرها بیشتر گشنم میشه ولی از شام خوردنم بدم میاد دلم بیشتر حاضری میخواد سعی میکنم به خاطر تو بخورم همش به خاطر خود توست مادر تو نمیدونی که چقدر برای من عزیزی هر روز که میگذره به خودم میگم فریبا تنهایی زود تموم میشه و دیگه یه همدم داری که پا به پات بیاد و باهاش دردل کنی آره عشقم تو میشی همدمم مونسم رفیق تنهایی های من نه که فکر کنی به خاطر تنها بودنمه که تو رو دعوت کردم نه تو خودت خوب میدونی که وجودت از همه چیز برام با ارزش تره حتی از تنهایی هام تو بودمی مامانیییییییییییییییییییزیبا

الهی فدات بش م تو دنیامی خدایا تو خودت خوب میدونی تو خودت خوب خبر داری که چیا کشیدم تا اومد توی دلم خودت خبر داری از عشقم بهش خودت خبر داری که اون همه کسمهههههههه خدا جونم خودت مواظبش باش گاهی وقتا به خودم میگم نکنه من خودخواهی کردم و تو رو دعوت کردم به این دنیا که هیچ چیزش معلوم نیست حتی محبت آدماش یا قهر و آشتی اشون حتی عشقشون حتی ادعاهاشون حتی اونایی که خیلی دوست دارن ی وقت ممکنه پشتتو خالی کنن و تو بمونی و خودت و خودت گریهولی عزیزم من برای خودخواهی خودم و از روی هوس ی شبه تو رو دعوت نکردم من 1 سال به خاطر اومدنت صبر کردم حرفا شنیدم و به خدا التماس کردم به خدایی که همیشه بوده و دیده خودش صدای قلبمو شنیده دلم میخواد به خاطرت همه کاری بکنم دلم میخواد ی روز نشه بزرگ بشی و از من بدت بیاد دلم میخواد برات مادری کنم بیشتر ازهمه اون چیزی که تو فکرمه دلم میخواد ازم دلگیر نشی هیچ وقت دلم میخواد هیچ کس دلتو نشکنه دلم نمیخوااد غصه هاتو ببینم شکستتو ببینم پا به پات میام واسه رسیدنت به آرزوها شاید بعضی وقتا خودم توی کودکی ام یا دوره های بعدی چیزهایی خواستمو بهش نرسیدم چون کمکی نداشتم ولی من بهت کمک میکنم فقط دوست ندارم ازم بیزار بشی دوست ندارم ی روزی بهم بگی چرا دعوتت کردم به این دنیا دوست دارم لذت ببری از زندگی ات از همه ی اونچه که داری خودت باشی و خودت روی پاهای خودت واستی....

این روزها همش درگیرم درگیر فکرهایی که چه قدر مادر شدن سخته پر از استرس پر از نگرانی و من تموم نگرانی هاشو به جون میخرم واسه خوشبخت شدنت واسه همیشه داشتنتتتتتتتتتتتتتت

اجازه نمیدم هیچ کس ناراحتت کنه و هیچ کس اشکتو در بیاره

آره مامان تو همه چیزمییییییییییییییییییییییییی تو همه کسمییییییییییییییییییییییییی تو نفس منیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فردا میرم آزمایش بدم تا 23 ببرم نشون دکتر بدم و همون جا هم سونو سلامت بشم

از خدا خواستم همیشه ممنونم ازش ولی میدونم باز هم باید بخوام سلامتتیتو ازش میخوام دوست دارم مثل سری قبل با خوشحالی بیام بیرون و خبر بدم که سالمی گل مننننننننننننننننننننننن خدایا 9 ماه رو ازت خواستم بازهم میخوام از خودم بگیر به اون برسون تا بچم با وزن خوب و صحیح و سالم به دنیا بیاددددددددددددد

همیشه بهم بچسب و باهام بمون نفس کشیدن بی تو یعنی پوچی و من زندگی ام وابسته به تو شدهههههههههههههه

خدایا خودت نگهدار بچه ام باش خودت بیمه اش کنننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

پ.ن:این پستو گذاشتم واسه همهی عزیزایی که خیلی هوامو دارن و میگن چرا نمینویسم

ممنون از تک تکتون

پ.ن:من همیشه دعاگوی تموم منتظرا هستمممممممممممممممممممممممممممممممم و هیچ کدومتونو از یاد نبردم

دوستون دارم ببخشید یکم بی حوصله نوشتم....

ا

پسندها (12)

نظرات (14)

مامان سمیه
3 تیر 93 23:51
فریبا
پاسخ
مامانی
4 تیر 93 0:18
سلام فریبا جونم.البته باید بگم مامان فریبا گل خداروشکر که هردوتون خوبین عزیزم ان شاء الله تا آخرش همینجوری خوب باشی و بسلامتی بیاد به آغوش مهربونت اینایی هم که گفتی خودخواهی نیست عینه عشقه عشق الهی همیشه همین قدر عاشق باشی و خوشحال مراقب خودت باش.دوستون دارررررررررررررررررررررررم
فریبا
پاسخ
ممنون فریبا جونم خوشحالم که برگشتییییییی دلم برات تنگ بودااااااااااااااا
حکیمه نیک بخت
4 تیر 93 1:35
فریبااااااجوووون دوست گلم باورت نمیشه که چقدرخداروشکرمیکنم که دل شادی وسرت گرمه باحس خوب اومدنش.الهی که دیگه اون روزای تلخ رونبینی دوست دردونه ی من.
فریبا
پاسخ
مرسی جکیم جونم عزیزمیییییییییییییییییییییی عاشقتم
لیلا
4 تیر 93 5:25
سلام خانومی،ایشالا نی نی جونیه تودلت تا آخر آخرش صحیح وسالم باشه وبه موقعش خشگل وسالم وتپل مپل بیاد بغل مامان گلش عزیزم با نی نی گلت واسه منم دعا کنید
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم چشم حتمااااااااااااااااااااا
ماماني پرنيان
4 تیر 93 9:22
سلام فريبا جونم . خواهري نداشتيما عزيزم تو الان ته خوشبختي هستي ، خدا بهت نظر كرده و تو مادر شدي . مادر بودن يعني لطف خدا . فقط به خوبيها و قشنيگي مادر بودنت فكر كن و از اين روزهاي خوش تكرار نشدني لذا ببر دوست جونم
فریبا
پاسخ
سلام عزیممممممممممممممممممممم فدات شم تو هم بهترین دوستمیییییییییییییییییییییییییییییییییی واقعا خوشبختی یعنی مادر شدننننننننننننننننننننن
مامان نسرین
4 تیر 93 15:59
آخیشششششششششششش. دوستم کلی دلم هواتو کرده بووووووووود. انشالله که تا آخرش همه چیز خوبه. نگرانی جزء لاینفک مادریه. مراقب خودت باش
فریبا
پاسخ
مرسی عزیزم دل به دل راه داره آره واقعااااااااااااااااااتو هم مراقب خودت و پرنسست باش
مامانی و بابایی دخمل بلا
4 تیر 93 19:19
سلام فریبا جون گل و نازنین , مامانی مهربون فندق کوچولومون خوبی گلم ؟ عزیزم کوچولوی نازنازیت مطمئنا به داشتن مادر خوب و مهربونی چون تو افتخار میکنه که این همه هم منتظرش بودی و اینقدر براش برنامه داری و دوستت داره . بچه ها محبت واقعی رو خوب میفهمن , گرچه قد و قوارشون کوچیکه ولی چون دلشون پاکه , نگاه با محبت , کلام با محبت و واقعی و آغوش پر مهر رو خیلی خوب تشخیص میدن , کوچولوی تو هم عمق عشق پاک و نابت رو از همه رفتارها و کلامها و نگاهها و آغوش گرمت درک خواهد کرد و هرگز از داشتن فرشته ای مثل تو و از اومدن در کنار مادری چون ت پشیمون نخواهد بود , هرگز و هرگز . عزیزم انشاالله که عاقبت به خیر باشه عزیز دلت . دنیا هم سختی داره و هم آسونی , هم زیبایی داره و هم زشتی , هم پر از خوبیه و هم بدی داره , تا همه ما اونطور که باید زندگی رو درک کنیم و در راه راست قدم بزاریم و هر کدوم به وظیفه خودمون عمل کنیم و خوب و زیبا و درست باشیم تا رشد کنیم , این قانون زندگیه , انشاالله که همگیمون خداگونه باشیم . عزیز دلم به چیزهای منفی اصلا فکر نکن و از زندگی و لحظات زیبای مادریت لذت ببر و خدا رو بابت هدیه بینظیرش شکر کن . انشاالله که همه آزمایشاتت خوب و عالی خواهد بود و نینیمون سالمه سالمه . دوستت دارم . مراقب خودت و فندقمون باشششششششش.
فریبا
پاسخ
سلام زهرا جونم ممنون بابت نظرت آره عزیزم تموم حرفات درسته دوستت دارمممممممممم عزیزمییییییی و خیلی با محبت فاطمه گلمو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان نی نی
4 تیر 93 19:45
سلام عزیزم خوشحالم که سالمو و سلامتی استراحت کن و نگرایهای مادرانتو کاملا درک میکنم چون خودم همش نگرانم ایشاله این نه ماه به سلامتی و با دل خوش برات بگذره و نی نیتو بغلت بگیری
فریبا
پاسخ
سلام ممنون فاطمه جونننننننننن
مامانی دخمل بلا
4 تیر 93 20:01
آرامش چیست . . . .؟! نگاه به گذشته و شکر خدا , نگاه به آینده و اعتماد به خدا , نگاه به اطراف و جستجوی خدا , نگاه به درون و دیدن خدا , ( لحظه هایمان سر شار از بوی خدا )
مامی آرتین
5 تیر 93 8:17
عزیزم فریباجون سلام خوبی؟نی نی خوشگله چطوره؟تودلت شلوغی میکنه؟مواظبش باش.میبوسمتون.راستی چرابه ماسرنمیزنی؟
فریبا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم خوبه هنوز نه شلوغی نمیکنه میزنم در اولین فرصت آرتینو ببوس
نیلوفر جون
5 تیر 93 18:10
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 تیر 93 20:27
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...... * امسال روزه می گیری؟ + اگر خدا بخواهد ... * من هم می گیرم , ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟ + همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند ، برایت معجزه می کند !
مامان کیاراد.آرزو
9 تیر 93 10:43
عزیزدلم نگران هیچ چیزنباش.مثل همیشه توکلت بخداباشه.همین که3ماه به خوبیوخوشی گذشت 6ماهه بعدی هم میگذره!
فریبا
پاسخ
ممنون آرزو جونم انشالاههههههههههه دعا کن بوس