نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

ادای نذرت (سفره بی بی رقیه در امام زاده اسحاق)برای بهترین کس زندگیم

1393/4/7 13:09
نویسنده : فریبا
4,764 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم خوبی مامان؟؟؟؟ایشالاه که جات توی وجودم امن امنه و هیچ ناراحتی نداشته باشییییییییییی گل من ..عزیز مامانی ی دونه ی منی سفت بچسب بهمممم که با داشتنت معنی تک تک لحظه هامو میفهمم

یادمه روزی که با معصومه یکی از کسایی که چند سالی میشد منتظر معجزه خدا برای مادر شدن بود آشنا شدم و خبر بارداریشو فهمیدم ..فهمیدم که دست به دامن بی بی رقیه شده و حاجت گرفته من دروغ نگم خیلی اطلاعاتی در مورد بی بی رقیه نداشتم چند وقتی میشد با معصومه توی گپ حرف میزدیم و بهم گفت بی بی 3 ساله بوده نذرش کن حاجتتو زود میده دلش کوچیکه   ومن میگفتم چی میگه یادمه روزهای سختی رو که داشتم ی روز وقتی رو به امام زاده خونم داشتم گریه میکردم و واسه اومدنت دل تنگی و هیچ وقت اجازه نمیدادم بابایی بفهمه که من بی قرار ترین آدمیم که خیلیییییییییییییی واسه اومدنت پافشاری میکنم به دلم افتاد نذر بی بی کنم و نذر کردم روزی که اومدی توی دلم و صدای خشگل قلبتو شنیدم سفره بندازم  توی همون امام زاده و 100 تا نذر بدم نان و پنیرو سبزی..حلوا..و آجیل مشکل گشا... وحالا میفهمم معصومه چی گفته بود

و چه زود بی بی جواب گریه هاااااااااااااامو داد دل سبکی داره ...بالاخره 5 شنبه موقعش رسید و دیدم شعبان رو به اتمامه و بابایی تصمیم گرفتیم که 4 شنبه بریم خرید وسایل سفره ات مامانمممممممممممممم

این سفره رو انداختم برای سلامتیت و رسیدن تموم دوستام به حاجتشونننننننننننننننننننننننن

انشالاه خدا هم قبول کرده باشه از همین جا نگاهتون که به امام زاده افتاد حاجت بگید برای من خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی معجزه داشته هم این امام زاده هم سفره بی بی رقیه

عشقم تا همیشه با من بمون من واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دیونت شدمممممممممممممممممممم و تو دنیامی ماماننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن دوست دارم به خاطرت همه کاری میکنم

خوشحالم که اولین نذرمو ادا کردم الاهی خدا قبول کنههههههههههههههههههههههه

روز 4 شنبه با بابایی همه خریدا رو انجام دادیم و 5 شنبه هم بعد از خوردن ناهار بابایی من و خالاه مهسارو گذاشت خونه مامان جان تا بریم چیزها رو بسته بندی کنیم خالاه فریده کار داشت و نیومد جاشم خیلییییییییییییی خالی بود

بقیه ماجرا به روایت تصویر

گنبد امام زاده

امام زاده اسحاق

بسته های آجیل مشکل گشا حدود 130بسته

نان باگت 100 عدد

بسته های نان پنیر سبزی

 

 

سفره در امام زاده برای عزیز ترینم

پ.ن:خدایا این سفره رو بیمه بچم کردم خود ت محافظش باش نزار سختی بکشه

پ.ن:دوستای گلم یاد  تک تکتون بودم انشالاه خدا زودی حاجتتونو میده

در آخرم از مامان جان مرضیه که زحمت خیلی کشید و خاله پریسا و مهسا تشکر میکنم انشالاه بی بی جواب دلشونو بده و حاجت روا بشن

اون روز توی امام زاده سبک شدم انگار ی بار سنگین از روی دوشم برداشته شد و خدا روشکر که نذر به همه رسید

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به خاطررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر خوبی هاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممم خدا جونم

 

پسندها (12)

نظرات (39)

غزل
7 تیر 93 14:02
سلاااااااااااااااام به سلامتی ... نظرت قبول ایششششششالا عزیزم ... ایشالا همیشه زیر سایه پدر . مادرش سالم باشه و همیشه راه درست بره ایشششششششالا ...
فریبا
پاسخ
سلام فدات شم ممنون گلمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامانی و بابایی دخمل بلا
7 تیر 93 15:49
سلاااااااااااااااام فریبا جون گل و نازنینم , مامانی مهربون فندق کوچولو خوبی عزیزم ؟ نینیمون خوبه ؟ زیارت قبول گلم , نذرت قبول عزیز دلم , التماس دعا دوست خوبم . فدای بی بی رقیه سه ساله بشمممممممممم , که با اون دل شکستش , با اون دامن سوختش , دست همه دلشکسته ها رو اینقدر با مهربونی میگیره . چقدر حال و هوای عکسها عالی بود , امامزاده رو دیدم اشک توی چشمام جمع شد , عزیزم انشاالله که خدا نینی سالم و صالح بهت عطا کنه , خیلی خوب کاری کردی که نذرت رو ادا کردی , کوچولوت رو هم بسپر به خدا و بی بی رقیه , خودشون نگهدارشن عریز دلمممممممممم. عزیزمممممممم مراقب خودت و نینیمون باشششششش. فندقی دوستت داریمااااااااااااااا .
فریبا
پاسخ
سلام گلمممممم ممنون عزیزم انشالاه از همین جا حاجت روا شدی خانمییییییییییییییییییییییییییییییی دوست داریممممممممممممممم
بــــــــــــاران
7 تیر 93 15:57
قبول حق باشه مامان فریبا الهی ناز دونت صحیح وسلامت تا آخر 9 ماه تو دلت خوش بگذرونه وبعدش بیاد و هممون رو شاد کنه الهی حضرت رقیه تا آخرش مواظب دوردونت باشه دست همه ما به سوی خدا و اهل بیتشن و خالی برنمیگردن الهی الناز عزیز و همه ی منتظرا جواب بگیرن و تو وجودشون این عشقو لمس کنن الهی هیچ زنی با حسرت بچه هارو نگاه نکنه الهی به حق همین سفره همه ی اونایی که باردارن به سلامت فارق بشن و اونایی که فارق شدن خدا براشون حفظ کنه الهی آمین/بوس از طرف امیر عباس برای خاله و نی نی البته اگر نی نیت دخمله بوس موس نیست زشته بده فقط خاله باران میبوسه نه پسرم
فریبا
پاسخ
سلام باران جونم مبارک گل پسرت خالاه فداش بشمممممممممممممممممممممممممممممممممم از حالا غیرت میرت داری روش ممنون بایت نظرت
فاطمه ع
7 تیر 93 16:27
قبول باشه عززیزم
فریبا
پاسخ
قبول حققققققققققققققققق ممنون گلم
مامان احسان
7 تیر 93 17:11
سلام عزیزم نذرت قبول باشه ... نی نی نازت به سلامتی بیاد مشتاق دیدارش هستم
فریبا
پاسخ
ممنون گلم
مامان نیلو
7 تیر 93 17:21
دوست خوبم قبول باشه ، ایشالا همیشه خودت و نینی سلامت باشید. اینجور مواقع واسه منم دعا کن عزیزم [قلب
فریبا
پاسخ
سلام چشم گلمممممممممم من همه رو دعا میکنم
مامان شازده پاشا
7 تیر 93 17:37
خدایا بااین سفره آرامش وسلامتی دوست نازنینم وکوچولوش روبیمه کن ....بازم دعامیکنم شادیت همیشگی باشه
فریبا
پاسخ
ممنون حکیمه جونم
فاطمه ع
7 تیر 93 17:54
خصوصـــــــــــــــــ--ی
لیلا
7 تیر 93 19:24
سلام عزیزم،ایشالا نذرت قبوله خانومی خداجون هوای نی نی عزیزتو داره[قلب[پاسخممنون عزیز دلم
مامانی
7 تیر 93 21:35
سلام مامان فریبای گل نظرت قبول خانومی.ان شاء الله کوچولوت سالم بیاد بغلت و خود بی بی رقیه هواشو داشته باشه التماس دعا دارم
فریبا
پاسخ
سلام ممنون گلم فدات شم چشم محتاجیم به دعا گلم
مامانی دخمل بلا
7 تیر 93 23:10
سلام دوست خوب و مهربونم ماهی سرشار از برکت و رحمت , و عبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندم ...
فریبا
پاسخ
ممنون زهرا جون منم همینطور
الــنـــازجوون
8 تیر 93 0:26
فــــریبا جونم شکر بخاطر قبولی نذرت و ادای نذرت خواهری...نمیدونم چرا از بعدظهر که گفتی نذرتو ادا کردی و میدونی که منم حاجت میگیرم بغض دارم و همش دلم گریه میخواد خداخودش نی نی نازت رو نگه میداره و صحص و سالم میارتش تو بغلت عزیزم...بارت یه دنیا خوشحالم هم برای تو هم باران عزیزم و هم همه ی دسوتای گلم...ایشالا خدا حاجت همه منتظرارو بده و نی نی هایی که تودل ماماناشونن سالم به بغلشون برسونه....خیلی دلم شکستست برام دعا کنید
فریبا
پاسخ
عزیزم ممنون الناز جون انشالاه خیلی زود تو هم به مراد دلت میرسی و حاجتتو میگیری
مامان النازي
8 تیر 93 2:19
سلام نذرت قبول خانمي ايشالاه ني ني صحيح و سالم بياد تو بغلت
فریبا
پاسخ
ممنون گلمممممممممممممممممممممم
سمیه(مامان پارسا)
8 تیر 93 11:30
سلام دوست خوببببببببببببببببببببببببببببببببببم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم مامان شدنت مبارک خیلی خیلی خوشحال شدم
فریبا
پاسخ
سلام سمیه جون خوبی؟؟؟؟؟کم پیدایی پارسا خوبه دلم هواتو کرده بود مرسی دوستم
راضیه
8 تیر 93 11:55
سلام فریبا جون خدا رو شکر که نی نیت صحیح و سالم و اینکه تونستی نظرت رو ادا کنی خیلی خوب بی بی رقیه خیلی حاجتا رو برآورده میکنه رفتی این امامزاده دوباره برا منم دعا من که خیلی محتاج دعاهای شما دوستام هستم قربانت
فریبا
پاسخ
سلام راضیه جونم چشمم گلم حتما من همیشه به فکرت هستم دوستت دارم
مامان نسرین
8 تیر 93 13:16
قبول باشه عزیزم.
فریبا
پاسخ
فدات شممممممممممممم ملسی دوستم
ماماني پرنيان
8 تیر 93 14:14
سلام دوست گلم . قربونت برم قبول باشه عزيزم . فريبا جونم خيلي برام دعا كن اين روزها خيلي محتاج دعا هستم
فریبا
پاسخ
سلام چی شده آبجی؟؟؟خصوصی بگو بهم ناراحتتم چشم دعا میکنم
مامان نــــاديــــا
9 تیر 93 9:32
سلام فريبا جون خوبي عزيزم جيگر خاله چطوره؟قبول باشه اين سفره ي مبارک هر وقت رفتي امامزاده منو هم ياد کن بي بي رقيه محافظتون باشه تا اين 9 ماه برات مثل عسل شيرين بگذره دوست دارم دوست گلم مراقب خودتون باشيد در ضمن زياد پياده روي نکنياااااا
فریبا
پاسخ
سلام گلم ممنون چشم حتما من همیشه دعا گو هستم نه بابا من پیاده روی نمیکنم
مامان کیاراد.آرزو
9 تیر 93 10:48
نذرت قبول عزیزم.ایشاا...بی بی رقیه خودش نگهداربچت باشه.
فریبا
پاسخ
llنون آؤزو جونم
BT
9 تیر 93 19:01
سلام فریبا جونمممم .... قبول باشه عزیزممم .... منم حاجتمو از دختر سه ساله امام حسین (ع) گرفتم ....انشالا همه منتظرا حاجت روا بشن ..... انشالا نینی نازت صحیح و سالم بیاد بغلت .... دوستم منو دخترم رو هم دعا کن که صحیح و سالم بیاد بغلم
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتمااااااااااااااا
رزا
10 تیر 93 12:42
فریبا جون بهم بگو این امامزاده کجاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فریبا
پاسخ
سلام گلم اصفهان هست
سهیلا مامان آیسا
11 تیر 93 10:22
قبول باشه فریبا جون .ایشالا نی نی نازت همیشه بیمه می مونه.این کارت خیلی پیش خدا و امام ها ارزش داشت. مراقب خودت ونی نی باش
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم لطقف داری شما
بــــــــــــاران
11 تیر 93 13:18
قالب وبت قشنگه/پست ثابت رو چی نمیخوای عوض کنی؟
فریبا
پاسخ
فاطمه ع
11 تیر 93 18:24
چقد زود گذشت عزیزم تو این روز و شبا دعا کن ما رو عزیز همسری رو راضی کردم بره آزمایش خودمم میخام برم 14 سیکل فولیکولم رو اندازه بگیرم دعا کن مشکلی نباشه دلم نمیخاد دست به دامن قرص و دارو بشیم خودت میدونی که چقد سخته
فریبا
پاسخ
چشم حتما هر چی صلاح خداست انشالاه به اونجا نمیکشه
فاطمه ع
11 تیر 93 18:25
راستی وبت خیلی قشنگ شده حسابی خاک گرفته بودا
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزم آره حسابی گردگیری میخواست
پرتو
12 تیر 93 19:59
سلام عزیزم نذرت قبول حق باشه دوستم چه کار خوبی کردی انشاالله خدا این فرشته رو براتون سالم در پناه خودش حفظ کنه آمین
فریبا
پاسخ
سلام ممنون پرتو جون لطف داری انشالاه خدا زودتر نی نی تو رو هم بزاره توی دلت
مامانی و بابایی دخمل بلا
14 تیر 93 11:00
سلام فریبا جون گل و مهربونم , مامانی خوب فندق کوچولوی تو راهی خوبی گلم ؟ چه خبر ؟ نینیمون خوبه ؟ ویارت بهتره ؟ امیدوارم هر دوتون خوب و سلامت باشین و ویار خیلی کلافت نکرده باشه . البته برای داشتن یه فرشته کوچولوی نازنین تحمل این سختی ها می ارزه عزیزمممممممممممممممم. یادش به خیر , منم پارسال ماه رمضون باردار بودممممممممممم. مراقب خودت و فندقی باش.
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی بد نیستم عصرها حالم خوب نیست و از هیچ غذایی خوشم نمیاد بیشتر آشی دوست دارم مرسی که به فکرمی دوست گلم
مامانی دخمل بلا
14 تیر 93 19:34
خدای ما آنقدر خوب است , که با هر مقدار بار سنگین گناه ، اگر پشیمان شویم و توبه کنیم باز هم مهربانانه ما را می بخشد , و آنقدر بخشنده است که باز فرصت جبران را در اختیارمان می گذارد , آری خدای خوبی داریم....... خدایی که مشتاقانه ما را می نگرد. با چنین خدای بخشنده و مهربانی ؛ ناامیدی از درگاهش معنایی ندارد.
فریبا
پاسخ
مامان راضیه
15 تیر 93 0:07
قبول باشه گلم
فریبا
پاسخ
ممنون راضیه جون
ماهک
15 تیر 93 22:32
سلام فریبای عزیز.الان که دارم مطالبت و میخونم اشک تمام صورتم و خیس کرده.منم مثل شما منتظرم.پارسال همین موقع یک سقط داشتم.و الان هرچه تلاش میکنم نمیشه.بخدا خسته شدم از نکاه ها و حرف های دیگران که مثل خنجر تو قلبم فرو میرن.مبارکت باشه عزیزم.برای منم دعا کن تو این ماه ناامید نشم.محتاجم دیگه بریدم
فریبا
پاسخ
سلام گلم ناراحت نباش به خدا توکل کن امید داشته باش انشالاه خیلی زود باز هم مادر میشی به دیگران توجه نکن همیشه میگن در دروازه رو میشه بست ولی در دهن مردمو نه من همه ی منتظرا رو دعا میکنم و شما هم همینطورررررررررررر دوست گلم
تارا
16 تیر 93 0:07
نذرت قبول فریباجونم همیشه شادباشی خانومی
فریبا
پاسخ
سلام کم پیدایی تارا جون؟؟مرسی گلم
غزل , باباییش
16 تیر 93 12:44
سلااااااااام مامان خانوم تنبل ... کجایی ؟ چرا انقد دیر دیر پست میزاری ؟؟؟ هان ؟؟؟ فریبا تو میدونی چرا من پست میزرام تایید میشه مینویسه وبلاگ با موفقیت به روز رسانی شد ولی پست جدیدم رو نشون نمیده ... ؟؟؟؟؟؟؟؟
فریبا
پاسخ
سلام خوبی؟؟؟؟؟؟هستم گلمممممممممممممممممممممممممممممممم آخه مطلب جدید ندارم عهههههههههههه چرا اینطوری میشههههههههههههههههه ثبت میشه اون علامتی که پایینه زده ذخیره رو بردار ببین درست میشه
ماهک
16 تیر 93 15:05
قربون مهربونیات فریبای عزیز چشم و امیدم به دستای کوچولوی بی بی رقیه است.خیلی ازش خواستم دوقلوی پسر سالم و صالحی بهم بده چشم همه بدخواهامون دربیاد انشاءلله.تا اینقدر برام خنده نکنن.خصوصا افعی مادر شوهر که واگذارش کردم به خدا ازبس اذیتم میکنه
فریبا
پاسخ
عزیزمممممممممممممممممممممممم انشالاهههههههههههههههههههههههههههههههه مطمئن باش خدا جوابشونو میدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه به این چیزا فکر نکن تا استرس ازت دور بشه و راحت تر به نی نی ات نزدیک بشی
ماهک
17 تیر 93 0:08
از استرس نگو که پدرمو دراورده.اصلا دلیل این تاخیرهمینه.دکتر هم بهم خیلی تاکید میکنه ولی لامصب ولم نمیکنه
فریبا
پاسخ
میدونم انشالاه به زودی مامان میشی دوستم منم دعات میکنم راستی دلیل سقطت چی بود
ماهک
17 تیر 93 12:43
حاملگی پوچ عزیزم.قلب تشکیل نشد.
فریبا
پاسخ
انشالاه با ی حاملگی خوب و موفق ماه دیگه به همه میگی که مامان شدی راستی آدرس وبتو بزار برام دوستم تا لینک کنم
ماهک
17 تیر 93 16:40
انشاءالله.من وب ندارم فقط وبگردی میکنم.با اجازتون مطالب شما رو هم میخوندم.
فریبا
پاسخ
اشکال نداره عزیزم
مامانی
18 تیر 93 2:01
________________________________█████_____█████ ______________________________███____██_██_____███ _____________________________██________██__________██ ____________________________██__________█____________██ ________██████____________██________________________██ _____███████████________██________________________██ ____█████████████_______██_______________________██ ___███████████████______██______________________██ ___████████████████______██___________________██ ___████████████████_______██_________________██ ____███████████████_______███_______________██ _______███████████_______██__██_____________██ ___________███████______████___██__________██ ____██████__██████████████_____██_____██ __██████████████████████________██__██ _████████████████████_____________████ ██_█████_████████████_______________█ █__█_██__████████████ _____█__████████████ _______█████████████ _______██████████████ _______███████████████ ________███████████████ _______███████__████████ ______███████_____███████ ____█████████________██████
مامانی دخمل بلا
18 تیر 93 23:24
جز دعا کار دگر نیست مرا , شب روزت همه شاد , دلت از غم آزاد , همه ایام به کام , و تو پیوسته سرافراز و ز هر غصه برون , همچو گنجشک به هر بام و درخت , بنشینی خندان .... وسبکبال تر از برگ درخت , در هوا رقص کنان , مشق پرواز کنی سوی سپیدار بلند , و ز تو نغمه مستی آید ... لحظه هایت چون قند , روزگارت لبخند , هفته هایت پر مهر , هر کجایی که قدم بگذاری , همه از کینه تهی , همه از قهر و عداوت خالی , همه جا ، نام تو از مهر ، به لب ها جاری ... و تو با یاد خداوند بزرگ , به سلامت ببری راه به پیش .....
♥پرنیان♥مامان متین
13 شهریور 93 16:42
سلام ایشالا نذرت قبول باشه خانومی امیدوارم دوست جونی منم که همچین نذری داره ب ارزوش برسه ..و همه اونایی که ارزوی مامان شدن دارن ایشالا شماهم بسلامتی بارتو زمین بذاری و نی نی بپره تو بغلت دوس داشتی پیش منم بیا..خوشحال میشم
فریبا
پاسخ
انشالاههههههههههههه ممنون عزیزم