نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

حال و روز روزهای بارداری مامان فریباااااااا

1393/4/19 17:53
نویسنده : فریبا
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اوچولوی مامان همه کسم رفیق روزهای تنهاییم نفسم زندگی ام بودم نبودمممممممممممممم آره باتو ام تویی که با اومدنت توی دلم زندگی رو برام ی جورایی لذت بخش کردی بغلتویی که 1 سال به انتظارت نشسته بودم و روز و شب زیر لب تو را فریاد میزدم , و دلتنگیتو میکردم و الان هم که هستی و خدا بهم لطف کرد و تو را درست شب تولد باباییت توی وجودم گذاشت شکر میکنم و واقعا بعضی وقتا زبونم لال میشه و نمیدونم چطوری این همه محبت خدا را جبران کنم اونی که دید اونی که هم پای من شنید که بارداری ام دیر اتفاق میافته اونی که هم پای من توی مطب دکتر بود و میدید و میشنید که دکترا چی تشخیص دادن؟؟؟غمگین

جدی خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااا همش میگفتم خودت طبیب دردام باش خودتتتتتتتتتت نزار گره ای که بادست تو باز میشه با دست دکترا باز بشه و درست لحظه های ی که این حرفا رو میزدم تو باهام بودی و شنیدی صدای فریادهامو و جوابشو گرفتم دلشکستهمحبت

خدایا مرسی دوست دارم تو را همسرمو عزیز دلم که چند وقتیه توی دلم جا خوش کرده و الان 12 هفته است که من و حسین از با هم بودن بیشتر لذت میبریم و دیگه اون روزهایی که حسین میومد و ی گوشه ای کز میکردو نمیبینم مرسی خدا مرسی که هوامو داشتی من هر چی هم بگم ممنون کمه ولی تو خوب هوامو داشتی

این روزهای بارداریم ی جورایی کوچولوم هوامو داره ویارم کمتر شده شکر خدا و اشتهام بهتر ی جورایی از دست پخت خودم لذت میبرم خندونکو ی جورایی عصرا من و عشقم بیشتر گشنمو میشه و همش توی یخچال نشستیمقه قهه

عشقم بابایی هر چی هوس میکنیم برامون میخره و ما هم چیزی براش نمیزاریم

خوشحالم که باهام همکاری کردی تا هفته 12 و کمک هم آشپزی کردیم خونه رو مرتب کردیم و تو هم پا به پام اومدی

بگو ماشالاههههههههههههههههههههههههههبغل

2 شنبه نوبت غربالگری دارم و دل تو دلم نیست که ببینمت الهی سالم باشیییییییییییییییییییییییییییی

توی ماه رمضان برای سلامتیت قران نذر کردم و میخوام 30 جز رو تموم کنم

ظهر که بابایی خوابید و من و تو بیداریم و دیگه از تنهاییم رنج نمیبرم چون که میدونم یکی هست که هوامو داره و من هم بدجور گرفتارشمزیباالهی بتونم دنیا رو برات مامان بهشت کنم و تو  از به دنیا اومدنت لذت ببریخندونک

خوابم ی جورایی کمتر شده و عصرا 2 تایی بعد خوندن نماز قرانو میخونیم و من دستم رو میزارم روی تو تا آروم بگیری

دیگه اینکه این روزها هوسام کمتر شده عاشق بستنی قیفی شدم و عاشق آلبالو و سالاد شیرازی

کندر هم شروع کردم به خوردن برای حافظه کوچولو گلم

جنسیتت که هنوز معلوم نیست الهییییییییییییییییییییییی هر چی باشه سالم باشی و خوش سیرت و خوش صورت هر چی هستیییییییییییی زندگی منی و معجزه خدا و من میپرستمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتفرشته

 

 

امروز پنجشنبه اولین مهمانی افطاریته که مهمان دایی مهدی و زندایی سمانه هستم امیدوارم بهت سخت نگذره و راحت باشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هنوز برات هیچی نخریدم کلی نقشه ها دارم برای اتاقت دوست دارم هر چی در توانم بزارم تا ی اتاق خشگل برات درست کنم بابایی هم قول داده همکاری کنه

شکمم تقریبا داره بزرگ میشه من که خیلی احساس نمیکنم ولی اطرافیان میگن

الهییییییییییییییییییییییی که تو جات خوب باشه و از من بگیری و هیچیت نباشهههههههههههههههههههههههه

دوست دارم دلم برای نوشتن تنگ بود تا 2 شنبه که میرم غربالگری التماس دعا دارمممممممممممممممم

پ.ن:امیدوارم این لحظه های ناب مادری نسیب تموم دوستای منتظرم باشه و ماه بعدی با خبر مثبت شدن بی بی اشون ما هم براشون پست ویژه بزاریمممممممممم انشالاههههههههههه

پ.ن:التماس دعا از تک تک عزیزایی که مطلبمو میخونن

 

پسندها (9)

نظرات (17)

مامان شازده پاشا
19 تیر 93 19:16
به به دوست قشنگ وخوشحااالم .خداروشکرکه همه چیز دنیابروت میخنده دوستم .لبات همیشه خندون باشه گلم انشالااولین افطارسه نفره امشب بهتون خوش بگذره راستی قالب وبلاگتم خییییلی جذابه
فریبا
پاسخ
سلام عشقم چطوری؟؟پاشا چطوره دلم برات تنگ شده ی عالمه..مرسی خداروشکر خوب بوددددددددددددددددددددددددد ممنون گلم چشمات خشگل میبینه
فریبا
19 تیر 93 23:40
سلام فریبای گلم خوبی عزیزم ناز دونت خوبه؟؟ان شاء الله همیشه خوش باشینو سالم خوشحالم همه چیز بروفق مرادته.ان شائ الله همیشه همینطور باشه متناتو که میخوندم تمام پست های چند ماه پیشت یکی یکی جلو چشام ظاهر میشد و الان خوشحالم بخاطر معجزه خدا تو زندگیت الهی همه به چشمشون ببینن این معجزه های قشنگو خانومی امیدوارم به حق این ماه رمضون نی نی نازت سالم باشه و صالح موقع صحبت باب نی نی گلت برای همه دعا کن.منم دعا کن دوستتون دارم خیلی زیاد.
فریبا
پاسخ
عزیزم فلیبا جونم مرسی انشالاه خیلی زود این معجزه هم برای شما اتفاق میوفته من مطمئنممممممممممممم منم با نی نی خیلییی دوست دالیم
لیلا
20 تیر 93 5:29
سلام عزیزم من واسه کوچولوی خوشگل تودلت دعامیکنم... شمام دعاکن که این ماه یه نی نی خوب وسالم بیادتو دلم که منم ازتنهایی دربیام
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتمااااااااااااااااااااااااااا دعات میکنم ممنون به خاطر نظرات لیلا جان
فاطمه ع
21 تیر 93 3:29
عزیزم خیلی خوشحالم که احساس خوبی داری خدارو شکر که سلامتی انشاا.. که غربالگریتم خوب باشه محتاجیم به دعا عزیزم
فریبا
پاسخ
ممنون فاطمه جان چشم حتمااااااااا راستی رمزو برام بده اگه امکانش هست
بــــــــــــاران
21 تیر 93 10:24
برای خوشبخت بودن مادر بودن کافیست و هیچ چیز هیچ چیز از افتخارش کم نمیکنه الهی نی نی نانازت تا پایان نه ماهگی بچسبه به دلتو بعد بپره بغلتون مبارکهههههههه لحظه های خوش مادریت گلم انشاالله که غربالگری خوبی میشه این سونو بهترین سونویی هست که یه مادر میتونه تجربش کنه منکه کلی لذت بردم انشاالله تو هم کیف میکنی از دیدن مماخش شکم قلنبش دستای کوپولیش وااااااااااااای معرکست تونستی سی دیشو بگیر منکه از قبل نمیدونستم سی دیشم میدنخداروشکر اشتهات برگشته عباداتتم قبول خاله امیرعباسم دعاکنیاااااااااا
فریبا
پاسخ
سلام عشقم چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آره دل تو دلم نیست ببینم بچمووووووووووووووووووو من دعاگوتم همیشه مگه میشه بچم یادش بره پسر خالشو
مامانی و بابایی دخمل بلا
21 تیر 93 12:44
مردی بر همسر خود در آشپزخانه وارد شد و از او پرسید : کدام یک از فرزندان خود را بیش از دیگر فرزندانت دوست داری ؟ همسر او گفت : همه آنها را بزرگشان و کوچکشان ، دختر و پسر همه یکسانند و همه را به یک اندازه دوست دارم , شوهر گفت : چگونه دل تو برای آنها همه جا دارد ؟ همسر جواب داد : این خلقت خداست که مادر , دلش برای همه فرزندان خود وسعت دارد , مرد لبخندی زد و گفت : اکنون شاید بتوانی بفهمی که چگونه دل مرد برای چهار زن همزمان وسعت دارد ! خدایش بیامرزد , روش والایی در قانع کردن داشت ، لاکن موقعیتش در آشپزخانه غلط بود .... مراسم آن تازه در گذشته صبح و بعد از ظهر فردا برگذار می شود !
فریبا
پاسخ
مامانی و بابایی دخمل بلا
21 تیر 93 12:48
سلام مامان فریبای گل و مهربون فندقی عزیزم خوشحالم که ویارت بهتره و شکمووووووووو شدین انشاالله که سونوت هم خوب و عالی باشه و همه چی رو به راه باشه . انشاالله که همینطوره گلم . مراقب خودت و فندقی باشششششششششش. حسابی به خودت برس. ما رو هم دعا کن مامانی مهربون. دوستت دارممممممممم. خوش بگذره با نی نییییییییییییییییییییییی
فریبا
پاسخ
سلام گلممممممم انشالاه چشم حتما شما هم مارو دعا کن
غزل
21 تیر 93 14:49
سلام گلم ...خوبین ؟؟؟؟ نی نی گلی ما خوبه ؟؟؟؟ خداروشکر اشتهات داره درست میشه ... خوب به خودت برس ... این غربالگری هم میگذره و همه چیز مثل همیشه خوب وخوش وسلامت طی میشه ایششششششششششالا ...
فریبا
پاسخ
سلام خوبیم ممنون گلمممممممممممممممممم آره بهتره خداروشکررررررررررررررررررررررر انشالاهههههههههههههههههههههههههه
مامان نسرین
22 تیر 93 0:37
سلام عزیزززززززززززززززززززززززم خوبی؟ مطمئن باش همه چیز خوبه. وقتی دکتر نشونت میده غرق لذت میشی. راستی یادت باشه ازش جنسیتو بپرسی چون دکتر واسه تعیین جنسیت خیلی پایه هست. اگه مشخص باشه بهت میگه. مراقب خودت و نی نی باش. بووووووووووووس
فریبا
پاسخ
سلام فدای تو عههههههههههههههه یعنی تو این هفته مشخص میشه باشه میپرسم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستو هم مواظب خودتو دخمل خشگلت باش
BT
22 تیر 93 12:27
سلام مامان فریبا، خوبی ؟ فندقت خوبه ؟ .... خیلی خوشحالم برات که همه چیز خوبه ... انشالا تا آخرش همینطور خوب بمونه و نینیت رو صحیح و سالم بغل بگیری ..... منو دخترم رو هم دعا کن ... مخصوصا تو شبهای عزیزی که در پیش داریم .... خیلی التماس دعا داریمممم .
فریبا
پاسخ
سلام قربانت چشم حتما محتاجیم تو هم منو یادت نره دوستم
مامانی و بابایی دخمل بلا
23 تیر 93 14:59
این خارجی ها با ابداع کلمه lol به جای loud out laugh مثلا خواستن بگن که ما خیلی مبتکریم........ اما قهرمانان ایران زمین با ابداع خخخخخخ به جای ( خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی!! ) نقشه دشمنان رو نقش بر آب کردند !
حکیمه نیک بخت
23 تیر 93 17:18
سلااااااااااااااام فریباگلی فندق ماچطوره کی معلوم میشه جواب غربالگری پس؟؟؟؟؟؟ آخه پس کی میفهمیم که این شاهزاده که من انقدرمنتظرش بودم دختره یاپسر خدااایاپس کی میتونم ببینمش راستی یادته فلسفه ی هفت سین مارو؟؟؟؟یادت میادقبل سال تحویل گفتی خوش بحالتون که هفت سینتون شماروبه ارزوهاتون میرسونه.منم بهت گفتم امسال فقط برای تویه عکس ارپاشامیزارم توسفره هفت سینم انشالاکه فرشتت ازاسمون میاد .امروزیادم افتادخداروهزاربارشکرکه امسالم به ارزوی لحظه ی تحویل سالم رسیدم ودل بهترین دوستمم شادشد
فریبا
پاسخ
سلام خاله حکیمه سونوش خوب بود آزمایشم دادم برای 2 شنبه جوابش میاد و معلوم میشه جنسیت گفت زوده احتمالا 4 هفته دیگهههههههههههههه تو عشق منی آره یادمه مرسیییییییییییییییییی تو همیشه هوامو داشتی الهی خدا هواتو داشته باشههههههههههههههههههه عزیزمییییییییییییییییییی عاشقتونیم
الــنـــازجوون
23 تیر 93 20:34
فریبا عزیزدلم خوشحالم برات شکرخدا حالت خوبه انشالله غربالگری هم میری و خوشحال برمیگردی....برات بهترین هاروازخدا میخوام تامیتونی خوش باش که خدا خیلی دوست داره میبوسمت عزیزدلم
فریبا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم چشممممممممممممممم
مامان راضیه
23 تیر 93 23:45
کجایییییییییییییییییییییییییییی خب دلم برات تنگ شده
فریبا
پاسخ
هستم گلم تو کجای؟؟؟؟؟منم دلتنگم برات
مریم
24 تیر 93 10:25
سلام من مریم هستم خوشحال شدم از آشنایی با وبلاگتون وشما امیدوارم تا آخرش همه چی برات عالی باشه و دوران بار داری خوبی داشته باشی
فریبا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
مامان نسرین
24 تیر 93 19:23
سلام گلم؟؟؟؟؟ چی شد غربالگری؟؟؟؟؟؟؟
شیداویاشا
25 تیر 93 15:01
سلام دوست جونم من مامان پانته ا هستم http://pani88.niniweblog.com/ این هم ادرس سایت هنریم هست خوشحال میشم بهم سربزنی و منو لینک کنی http://www.tar-o-pod.com/ http://www.karedast.ir/