نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

سومین دیدار با دکتر (جواب آزمایش غربالگری)

1393/4/31 18:07
نویسنده : فریبا
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ی دونه عشق خودم قربونت برم که نیومده عاشقتمممممممممممممممممممممممممممم عشقمی مامان هم عشق من هم عشق بابا نمیدونی با اومدنت چه قدر خوشحالم نیمدونی دیگه تو تنهایی هام میگم چند وقت دیگه جوجوم میاد و با هم بازی میکنیم 2 تا میشیم و کلی آرزوها که همش مرور میکنم توی ذهنم امروز 24 ماه رمضان هستش و به امید خدا 24 جز از قرانو برات نذر کردم و خوندم برای سلاممتییت زیباو 6 جز دیگه دارم کگه به امید خدا میخونم

دیروز نوبت دکتر داشتم باید جواب آزمایش غربالگری رو میبردم مثل همیشه بابایی باهامون اومد و ساعت 4 رسیدیم مطب خدارو شکر هنوز خیلیی شلوغ نشده بود ولی ی 10 نفری جلو من بودن و من نفر 11 بودم خدارو شکر صندلی خالی بود و دیگه من از ترفند شیرجه استفاده نکردمخندونک ساعت 4 تا فهمیدم 11 نفر هستم به بابایی اس دادم که 10 نفر دیگه هستن بابای هم اکی رو داد

ساعت 4:30 نوبتم شد جواب رو بردم پیش دکتر خداروشکر دکتر دیروز مهربون بود جواب رو که دید لبخند زد و گفت همه چیز خوبه گفتم خداروشکر و ی سری قرص همون آهن رو نوشت و گفت تاریخ بعدی 1 ماه دیگه میشه یعنی 27 مرداد انشالاه تا اون موقع جنسیستتم معلوم میشه گرچه سلامتیت برام مهمتره

خدا روشکر که 3 ماه اول به خوبی داره تمام میشه الهی این لحظه ها نصیب تموم دوستای منتظرم بشه

خلاصه استرس دیروز هم تمم شد و 1 ماه دیگه باز هم میریم پیش دکتر دلم میخواد اون موقع صدای قلبتو بشنوممممممممممممممممممممم مامان قربون ضربان قلبتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت برم مننننننننننننننننننننننننننمحبت

این هفته خیلی هفته خوبی نبود بابایی تصادف کرد و کولر خونه سوخت و خیلی اتفاق های دیگه اولش ناراحت شدم ولی بعدش گفتم فدای سر بچم قضا قدر بوده و همه رو به فال نیک گرفتیم و خوشحالی دیروز همه ی اون هفته بعد رو ازیادم برد

اما اتفاقات خوب هم بود

  این بود که ی روز مامان جان مرضیه من و سور پرایز کرد و ی آش رشته خوشمزه برام درست کرد خیلییییییییی دوست داشتیم دست گلش درد نکنه مامانم ماهههههههههههههههههههه

ی روزم برام کلم پلو درست کرد که تو خیلیی دوست داشتی چون توی 3 نوبت همراهیم کردی و خوردییییییییییییییییییییییییی...

2 بار هم هوس آ ش شله قلمکار کردم که بابایی زحمت خریدشو کشید و من و تو خیلی دوست داشتیممممممممممممم

ویارم و حالت تهوع کم شده خداروشکر عشممممممممممممممممممممممممممممم با هام خیلییی راه اومدی و اصلا اذیتم نکردییییییییییییییییییی

گاهی وقتا زیر دلم ی تیری میکشه احساس میکنم داری بزرگ تر میشی و من ذوق مرگ میشم با اون تیر کشیدناااااااااااااااااااااااخندونک

چند روزم سر درد داشتم که دکتر گفت طبیعیهههههخطا

امروزم تویآشپزخونه داشتم ناهار میپختم که بابایی زنگ زدو گفت چرا در و باز نمیکنی مامانم پشت دره منو میگی گفتم مامانت؟؟؟؟

گفت آره اومده بهت سر بزنه خوشحال شدم خیلییییییییییییییییییییییی چند وقتی بود مهمان نداشتم اما شوکه شده بودم در و باز کردم و عذر خواهی کردم آخه آیفن هم خرابه و صدای زنگ در نمیومدسکوت

مامان جان مهری  هم یکم برامون خرید کرده بود و اومد نشست روزه نبود ی شربت یخ بهش دادم و هر کاری کردم ناهار باشه پیشمون نموند  ویکم باهام حرف زدو و بعد هم بابایی آمد یکم حرف زدیم و بعد مامان جان رو  برد رسوندشخسته

جمعه خونشونیم امیدوارم سختت نباشه گلم چون  شب هم خونه دایی مصطفی هستیم

خیلیییی دوست دارم مامان تو همه کسمی نمیدونم از جنس منی یا نه ولی اگه از جنس من بودی ی روزی مادر میشی انشالاههههههههههههههههههههه و میفهمی چه لذتی داره وقتی داری ی موجودی رو از شیره ی وجودت بزرگ میکنی و دلت میخواد تموم غم های دنیا مال تو باشه ولی جنینت هیچی متوجه نشه

تا همیشه با هام بمون که بهت بدجور وابسته شدمممممممممممممم

پ.ن:دوستای منتظرم به یاد تک تکتون هستم و همتونو دعا میکنم انشالاه خیلی زود این روزها و حس ناب مادری نصیب تک تکتون بشه

پ.ن:از اینجا میخوام تولد خاله حکیمههههه مامان پاشا گلی و یکی از بهترین دوستام و خاله مهربونتممممممم تبریک بگم حکیمه جونم صد سال به این سال هاااااااااااااااااااااا خیلی دوست داریم

پ.ن:التماس دعا از عزیزایی که مطلبمو میخونن

پسندها (6)

نظرات (14)

شال رنگین کمان
31 تیر 93 18:24
* با سلیقه ها... * خانومای خوش تیپ... * مامانای شیک پوش... * در این فروشگاه شال و روسری برند GNT به فروش می رسد. * توجه...توجه...ارسال رایگان به سراسر کشور * هدف ما... رضایت از شیک پوشی خودتان... * شما لایق بهترین ها هستید... * قیمت مناسب....ارسال رایگان.... * اگر می خواهید گل سرسبد باشید...با ما همراه باشید... * تمام مراکز خرید معروف تهران اگه بری قیمت کنی کمتر از 30000 تومان نمیدن. * ارسال با پست پیشتاز http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=898884
فروشگاه نادین
31 تیر 93 18:25
سلام دوست عزیز انشاالله همیشه شاد و سلامت باشید. لوازم جشن تولد - دست سازهای نمدی nadin-shop.ir
حمیده
31 تیر 93 18:28
فریبا جون قدمش مبارک باشه واسهء شما وپدرگلش ایشالا عاشقانه با هم زندگی کنید
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممم
مامان شازده پاشا
1 مرداد 93 0:47
آخخخخخخخخخخخخخخخ که من چقدعاششقتم دوست گلم .الهی که همیشه دلت شادو لبت خندون باشه انشالاتولدفرشته کوچولوت وااااقعاشرمندم کردی .خداروشکرکه این سه ماه سخت باسلامتی گذشت
فریبا
پاسخ
ممنون حکیمه جون کاری نکردممممممممممممممممم دوستم فدات شم ممنون خدارو شکررررررررررررررررر
بــــــــــــاران
1 مرداد 93 11:03
خداروشکرررررررررررررررررررررررررررررر برای این دلخوشی قشنگ الهی سالهای سال شاهد بزرگ شدنش شاهد عروسیش بچه دارشدنش موفقیتش باشی مادر شوهرم حرکتی کردن از قدم مبارکه این دوردونه
فریبا
پاسخ
ممنون گلممممممممممممممممممممممممممممم فدات شم انشالاه و به هم چنین خودتتتتتتتتتتتت بهله دیگه برای نوه اشون ی تکونی دادن
فاطمه ع
1 مرداد 93 16:46
سلام عزیزم ممنون که اومدی پیشم خدارو هزار مرتبه شکر که فرشته کوچولوت سالمه من دلم داره از هیجان که ببینم نی نی چیه جنسیتش از جا کنده میشه بنظرم قشنگ ترین لحظه وقتیه که مادر میفهمه بچشش پسره یا دختر من عاشق او لحظه هام انشاا.. خدا نصیبه منو همه ی منتظرا کنه
فریبا
پاسخ
سلام خواهش میکنم گلممممممممممممممممممممم مرسی انشالاه به همین زودی ها نصیب خود میشههههههههههه
الــنـــازجوون
1 مرداد 93 22:49
فــــــــــــــــــــــریبا جوووووووووووووووووونم الحمدالله عزیزم شکرخدا الهی که این شش ماه بعدم به راحتی و خوشی تموم بشه و خیلی زود نی نی نازت رو بغل بگیری فداتشم....خداروشکر بخاطر مادرشوشوت که اومده و بهت مهربونی کرده...دست مامان مرضیه درد نکنه که انقد ماهه...عزیزم یه آمین بلند برای دعاهای قشنگت...التماس دعا دارم خواهر نازم
فریبا
پاسخ
ممنون الناز جونم انشالاه به زودی قسمت خودت میشه گلممممممممممممممممم من و نی نی همیشه به یادتیمممممممممممممممممم
مامان راضیه
2 مرداد 93 2:09
قربونت برم خییییییییلی خوشحالم که هم خودت و هم نی نی جونمون حالش خوبه ان شاالله همیشه در کنار هم خوبو شاد باشین
فریبا
پاسخ
فدات شم راضیه جونم من و نی نی هم همیشه به یادتی و برات دعات میکنی که زودتر فرشتت بیاد
معصومه
3 مرداد 93 16:53
الهی قربون این جوجه خوشگل برم که مامانشو اذیت نمیکنه فدای صورت کوچولوووووووووووووووووووووووووووووووششششششششششششششششششششششش خوشحالم برات =فریبا جون انشالله قسمت باقی دوستامون بشه
فریبا
پاسخ
ای جونمممممممممممممممممممم شارژ کردی خدا نکنه خالهههههههههههههههههه فدای ستیا خودت انشالاه
لیلا
4 مرداد 93 5:56
آخی !فدای نی نی اوچولوت
فریبا
پاسخ
ممنون خاله جون خدا نکنه
مامانی و بابایی دخمل بلا
4 مرداد 93 14:16
سلام فریبای خوب و گلم , مامانی مهربون و دوست داشتنی فندقی تو راهیمون عزیزممممممممممممم خوشحالم که همه چی رو به راهه و نینیمون خوب و سلامته .... واقعا بهترین خبر برای پدر و مادرا شنیدن سلامتی بچه هاشونه ..... انشاالله بقیه راه رو هم سالم و سلامت طی کنین عزیزممممممممممم . خداروشکررررررررررر که همه چی خوب بوده تا به اینجا .... برای همه دعا کن تی این دوران , من رو هم فراموش نکن این گوشه موشه های دلت به یادم باش .....
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟؟؟ممنون فدات شم من همیشه به یادت هستم دوست مهربونم
مامان مینای آرتین
4 مرداد 93 20:08
عزیزم تبریگ میگم و با همه وجودم آرزو میکنم که نی نی نازت به سلامت به دنیا بیاد و زندگیتون شیرین تر کنه
فریبا
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان نسرین
11 مرداد 93 12:21
خدا رو شکر که همه چیز خوب بوده عزیزم. مراقب خودت باش
فریبا
پاسخ
ممنون گلمممممممممممممممم چشم تو هم همینطور
غزل , باباییش
15 مرداد 93 10:09
مادر شوهر جان رو بدو نهار فرستادی رفت که چی ؟؟؟؟؟ ماشالا چه مادر شسوهر خوبی فریبا ... برات نگهش داره خدا ایشالا .... خداروشکر همه چیز ارومه ... ایشالا تا اخرین روز همه چیز اروم میمونه ....
فریبا
پاسخ
سلام عشقم خخخخخخخخخخخخخخ خوب ناهار منو نمیخورددد فکر کرد توش سم ریختممممممممممممم خخخخخخخخخخخخخخخخ قربونت برم آره واقعا دل مهربونی داره مرسی دوستم