نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

93.5.27 دیدار با دکتر خانجانی و ی عالمه حرف

1393/6/10 18:51
نویسنده : فریبا
661 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی مامان عزیزم شرمنده تو و تموم دوستای گلم هستم که دل نگرانم این روزها خیلییی بی حالم و ی جور بی حوصله همش بغض دارم و اعصابم خوب نیست نمیدونم علتش چیه ولی وقتی به داشتنت فکر میکنم همه چیز برام شیرین و لذت بخش میشه چند وقتیه نتونتستم بیام  و برات بنویسم توی این مدت اتفاق های خوب و بد زیاد افتادزیبا

نمیدونم چرا تنبل شدم و نیومدم برات ادامه بدم منو ببخش ی عذر خواهی هم از دوستای گلم میکنم که با پیاماشون منو شرمنده کردن و دل نگرانم بودنخجالت

معذرت میخوام

خوب بیایم سراغ جریانای این چند وقت و کلی حرفای نگفته

عشقم 27 بود که نوبت دکتر داشتیم و قرار شد با بابایی بریم هفته 16 بودم و مطمئنن جنسیتت هم معلوم میشد

ساعت 4:30 با بابایی راهی شدیم و قبلش هم ی لیوان آب هویج خوردیم که تو بهتر حرکت کنی عشق مامان

ساعت 7 نوبتمون شد وای که مطب خیلی شلوغ بود و هر کس هم ی چیزی میگفتراضی

بابایی بیچاره هم خسته پشت در مطب منتظر ما بود من کمر درد گرفته بودم از بس منتظر بودمقهر

با خیلی از خانم های باردار حرف زدیم و هر کس از علائمش میگفت  ی چند نفری هم گفتن دکتر دی و بهمن نیست و بیشتر زایماناشو میده دست ی خانم دکتر که این خبر منو خوشحال نکردسوت

ساعت 7 منشی اسممو صدا زد و رفتیم با هم داخل اتاق سونو

دکتر گفت همه چیزش خوبه و من زیر لب خدا رو شکر میکردم گفتم آقای دکتر جنسیت چیه؟؟که دکتر کلی بررسی کرد و تو از شرم پاهات بسته بود و گفت احتمال میدیم دختر باشه منو میگییییییییییییییی مات و مبهوت به شیشه مانیتور نگاه میکردم و بغض سراسر گلویم را فشار میداد خدایاااااااااااااا یعنییییییییییییی از جنس خودم

باورم نمیشد چون اون 2 تا زن عمو هات بچه های اولشون پسر بود و بابایی هم خواهر نداشت احتمال زیاد همه میگفتن پسره و من چه به خودم میبالیدم که تو از جنس منی و چی نمیتونست لذت بخش تر از این باشه که من توی وجودم کسی رو بزرگ میکنم که خودش بعد ها تموم لذت مادر بودن رو تجربه میکنه کسی که قراره بشه همدم روزو شب هام خیلییییی خوشحال شدم از دکتر تشکر کردم و اومدم بیرون به بابایی گفتم همونی که خودت میخواهییه گفت راست میگی دختره و من به خودم بالیدم و گفتم پس چی دختر شد. وبه همه هم اعلام کردیم که دخملیییییییییییییییییییییی عشقم

دخترم تاج سرم

من و تو هر دو ز یک آغازیم

تو همان مادر فرداهایی

من همان دختر دیروزینم

نقشه ی کهنه ی دیروزی من

نقش فردای تو نیست

خوب میدانم من

با همین چشم

نباید به جهانت نگریست

کاش میدانستی

مادرت با همه

هم نسلانش

بذرهای بدوی میپاشد

تا تو با آن پسر همسایه

هر دو

یکسان و برابر باشید

تا اگر ساده سلامش کردی

کس نگوید که عجب

عاشق بود

برسی تا به نهایت

تا بدان قله ی اوج

که تو را لایق بود

منع تصویر نگردی هرگز

نه به سبک و مدل ترسیمت

نه خدا ناکرده

سر اعلامیه ترحیمت..

آرزویم این است

که درآینه  ی فردای تو

نه تو حوا باشی

و نه شویت آدم

همه انسان باشیم

و من آن مادر دیروزی نه

که همان دختر امروز شوم

و بر این فاصله ها

با قدم های تو پیروز شوم

خب عشقم بریم دنبال بقیه حرفا که کلی حرف  نگفته دارم از اونجایی که معلوم نبود دکتر باشه یا نه با بابایی تصمیم گرفتیم سریع دکتر و عوض کنیم و با هم پیش ی دکتر دیگه رفتیم و فردای اون روز نوبت گرفتیم و چجون کار این خانم دکتر هم عالی بود و خاله و زن دایی هم نی نی هاشونو تحت نظر همین دکتر به دنیا آورده بودن دلم قرص تر شد و فردا رفتیم پیشش و صدای قلب کوچولوتو شنیدم و ی سونوی کلی هم برام نوشت که خوشبختانه عصر همون جا رفتیم سونو و همه چیز عالی بود شکر خدا

قراتر شد 11 یعنی دیروز باز هم بریم و همراه بابایی ساعت 3 راهی شدیم دوباره صدای قلبت رو شنیدم و چه حسی بود وقتی که صدای قلبت به گوشم میرسید انگار من تازه متولد شدم و  جواب سونو رو هم دید و گفت خوبه یکم دارو نوشت و نوبت بعدی رو  1 ماه دیگه زد

خدایا بابت تموم خوبی هاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ممنونم

این چند وقت مامان جان به همراه دایی و زن دایی ی سفر کوتاه به شمال داشت که من خونه بابا جان بودم وشب ها با بابایی میومدیم خونه خاله پریسا برام لازانیااااااااا درست کرد و اسنک که خیلی بهم چسبید حسابی هوامونو داشتننننننننننننننننننننننننننننننننننن

مامان جان از اونجا برات 2 تا جوراب و گل سر خریده بود و برای من هم ی لباس بارداری

خاله پریسا هم ی عروسک خشگل به مناسبت روز دختر برات خرید که بعد توی همین پست عکساتو میزارم

ی روزهم رفتیم خونه مامان جان مهری که زن عمو زهرا ی جورایی دلمو سوزوند و با حسرت بهم گفت انشالاه بعدیت پسر باشه نمیدونستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تو همه دنیامییییییییییییییییی و ی تار موتو با 1000000000 پسر عوض نمیکنم یعنی خدا به همه بده سالم مهم جنسیتش نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خوراکم خوب شده آب میوه زیاد میخورم عاشق چیزایی ترشم شکمم تقریبا بزرگ شدهههههههههههههههه قربونت برم

و اما در مورد اسم من همیشه دوست داشتم خیلی زود برات اسم انتخاب کنم ی چند تا اسم بهم پیشنهاد شد که من و بابایی نفس رو بیشتر دوست داشتیم گلم انشالاهههههههههههههههههه ک ه خودتم خوشت بیاد

سیسمونی هم فعلا نخریدم ولی ایده های زیادی برای اتاقت دارم که کم کم شروع میکنم

عاشقتم دخترمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

این پست یکم عجله ای و در هم شد دیگه سعی میکنم تاخیر نندازم

دوست دارم سفت بچسب به شکمم مامانی

دوستای منتظرم دعاگوتون هستم و فراموش نکردم شما رو

 

 

پسندها (8)

نظرات (27)

مامان شازده پاشا
12 شهریور 93 12:03
سلام دوستم .بدترازمن تنبل شدیاتوپست گذاشتن .منم به یه بنده خدایی که میشناسیش اسم نفس ونگاه روپیشنهاددادم .خیلی اسم قشنگی انتخاب کردین .باهم تفاهم داشتیم اون شعروسط پستت هم عاااااااااااااااااالی بودآفرین مامان باسلیقه
فریبا
پاسخ
سلام آرزه واقعااااااااااااااااااااااا تنبل شدممممممممم خخخخخخخخخخخخخ جدی خوبه پس چون من سلیقه تو رو خیلی قبول دارم پس خیالم راحت تر شد دوست دارم پاشا رو ببوس
مامانی و بابایی دخمل بلا
12 شهریور 93 12:18
سلام مامان فریبای گل و دوست داشتنی نفسسسسس جونم نفس جون عزیزم روزت مبارک خاله جون .... درسته دیر شده ولی ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است دیگه عزیز دلم توی دوران بارداری استرس و خستگی و اضافه وزن و چیزهای دیگه کمی باعث افسردگی میشه , نگرانش نباش اما خودت رو مشغول کن , به چیزای خوب فکر کن , اینجا بیشتر بنویس تا با دخترت احساس نزدیکی بیشتری کنی و این حالت افسردگیت کمتر بشه , با دیدن سیسمونی و لباسهای دخترونه حال و هواتو عوض کن , فقط به چیزای خوب و مثبت فکر کن تا انرژی مثبت بگیری و یه وقت افسرگی سراغت نیاد که اذیت بشی ... دوستتون دارممممممممم و میبوسممتون ... خوب شد اومدی دیگه داشتی نگرانمون میکردیا ... پیش دخملی منم بیا مامانی مهربووووووووون این دخملی شیطونت رو ببووووووووووووووووس
فریبا
پاسخ
مرسی عزیزم تو همیشه بهم لطف داشتی چشم حتما در اسرع وقت میام پیشتون دخمل خشگلتووووو ببوس عاشقتونممممممممممممممم
مامان پرنیان
12 شهریور 93 13:29
سلااااام عاشق مامان فریبای مهربون و دختر گلش نفس خالهههههههههههههه هستیم دربست
فریبا
پاسخ
فدات شم گلممممممممممممممممممممممممممممممممممم منم عاشق تو و پرنیانم
BT
12 شهریور 93 17:52
سلام فریبا جون،خوشحالم هم خودت و هم دخمل طلات خوبین .... شعری که نوشتی خیلی قشنگ بود دوستمممم.... اسم نفس رو هم دوست دارممممم، قشنگهههه ... عزیزم با حرفای بقیه اصلا ناراحت نشو دختر نعمتهههه لیاقت میخواد داشتنش ...
فریبا
پاسخ
سلااااااااااام گلم فدات شم ممنوننننننننننن اسم دخملی تو چیه آره بابا بی خیالشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
مامانی و بابایی دخمل بلا
12 شهریور 93 20:55
سلام مامان فریبای نفس جووووووووونم مامانی خیلیییییییییی خوشحالم دختر دار شدی ... خیلی خوبه دختر داشتن .... یه دلبرایی میکنن این وروووووووووووووجکککککککککک دخترا که نگوووووو .... بزار بیاد ببین چه دلبری کنه از تو و باباییش با خوشگلیاشو زبونشششش ... به خصوص واسه باباییشون این نامردا یه خودشیرینیایی میکنن از همون فندق بودنشون به جمع مامانای دخمل دار خوشششششششش اومدی ... دختر یعنی آخررررررررر دوست داشتن خداااااااااااا برای مادر اسم نازیم داره .. همه جوره تبریک میگمممممممم بهت .... اومدم دیدم همه چی توی کامنت قبلیم نوشتم جز تبریک این روزا خنگ شدم دیگه حسابی دیگه به بزرگی خودت ببخش مامانی
فریبا
پاسخ
ممنون دوست با معرفتم قربونت برم آره بابا دختر داشتن یعنی تموم دنیا مال تو بودنننننننننن من که خیلی خوشحالام فدات شم مرسی همیشه لطف داشتی دخملتو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامانی و بابایی دخمل بلا
12 شهریور 93 21:31
یه روز‌ یه ایرانی‌ رو مجبور‌ کردن سرش به کار خودش باشه . . . مُرد
فریبا
پاسخ
مامان سمیه
12 شهریور 93 21:50
سلام عزیزم.مبارکت باشه.خیلی خوشحال شدم.انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد.پس دختر من ی دوست پیدا کرد
فریبا
پاسخ
سلام فدات شم بلههه دی ه دوست فاب پیدا کرد ونم تو اصفهانننننننننننننننننننننن
غزل
13 شهریور 93 11:13
نفس ....... خیلی باحاله دوست دارم اسم رو .... نازه خداییش .... منم عاشق این اسمم .... بیخیال فامیل .... دخمل یه چیز دیگه است ... بزار هر کس هر چی میخواد بگه ...دختره که واسه مامانش میمونه ... غمخواره مامان میشه ... واسه بابا ناز میکنه ... پسرا ازکوچیکی قلدرن ... دختره که گل سر داره ...ناز داره ... لوس میشه واسه مامانش ... دختره که عشق مامان فریباش میشه ... به نظر من اونایی که دختر ندارن حسودیشون میشه ...وااااااااالا ... نمونه اش من
فریبا
پاسخ
مرسی غزل جونم من که نیومده براش ضعف میرم انشالاه قسمت تو هم دخمل بشه خشگل مثل خودتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
غزل
13 شهریور 93 11:14
اهااااااااااااااااااای نری شش ماه دیگه بیایا .....
فریبا
پاسخ
چشمممممممممم قرباننننننننننن
فاطمه ع
13 شهریور 93 18:22
سلام فریبا جان بازم تبریک بابت نفسی که خدا با عطا کردنش هم به شما هم به ما یه معجزه نشون داد مواظب گل دختریت باش دختر مونس مادره
فریبا
پاسخ
مرسی دوشتم واقعا معجزه است دخترم
لیلا
13 شهریور 93 18:24
الهی که نفس جون سالم وسلامت به دنیا بیاد... فریباجون واسه نی نی منم دعاکن که سالم باشه... به نفس جون واسش دعاکنه،نگرانشم
فریبا
پاسخ
چشم گلم فدات شممممممممممممم
نازنین
13 شهریور 93 20:05
سلام فریبا جون مبارکه خیلی خوشحال شدم که باردار شدی.تبریک منو بپذیر
فریبا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
الــنـــازجوون
14 شهریور 93 16:29
فریبا جونم سلااااااااام خوبی عشقم؟>الهی فداتشم شکرخدا بخاطر اینهمه دلخوشیت و شادیت....شکربخاطر نفست....عزیزم تبریک میگم بهت...ایشالا همیشه بیای و بنویسی عادت کردیم بالاخره به نوشته های هم....دوس دارم مواظب خودت و نفست و همسریت باش
فریبا
پاسخ
سلاااااااااااااااام گلم ممنون عزیزم خوبیممممممممممممممممممممممممممممممم قربونت برم انشالاه دل خوشی تو هم زودی بیاددددددددددددددددددددددددد چشم مینویسم منم دوست دارم
بــــــــــــاران
15 شهریور 93 9:51
سلاااااااااااام قدیمیا راست میگن مامان دخمل بشی تنبل میشی/جیگرشوووووووووو فدای نفسم عروس گلم بشم الحمداله برای لحظات قشنگ مادریت انشااله به زودی عکسای سیسمونیشو بزاری انشااله زودی فصل سرما بیاد و بهارمن وتوبشه امسال بدجوری منتظرسرما نشستم نفسو با نفس خودت ببوس همه ی بچه ها برکتن چه پسرچه دختر الهی صالح باشن و باعث افتخارمون الهی هیچوقت ترکمون نکنن ویادشون نره چقدر دوستشون داریم ازهمون موقع که نبودن
فریبا
پاسخ
سلام عشقم آره واقعااااا تنبل شدمممممممممممممممممممممم قربونت برم باران جونم الهی منم منتظر سرما هستممممممممممم گر چه من 3 ماه سرما هم باید بگذرونممممممممممممممممم واقعا برای من هیچ فرقی ندارههههههههه تو هم گل پسرتو ببوس
مامان نــــاديــــا
15 شهریور 93 18:53
سلام عشقممممم خوبين؟جوجه خانوم چطوره؟ واي چه اسم خوشگلي براي جوجه انتخاب کردي نفـــــــــــــــــــــس هم زيبا و هم پر معني انشالله نفستون تا ابد به نفسش گره بخوره و بسلامتي به دنيا بياد منم اينروزا خيلي کسل و خستم و دلنازک دليلشو نميدونمبقول باران بدجور انتظار برف و ميکشم جالب اينکه از هرچي بدم ميومد حالا خوشم ميادمراقب خودتو نفسم باشششششششششششش راستي اين انتخاب اسم برا من کاريس بس مشکل فکر کنم اخر بچم بدون اسم بمونه
فریبا
پاسخ
سلام جیجل خودم خوبی؟؟؟ما خوبیم خدارو شکر جدی اانتخاب نکردی من که با اسم صداش میزنم که یادش بمونه چه مامان زرنگی داشتههه خخخخخخخخخخخخخخخخخ تو چطوری؟؟؟منم تنبلم و خسته زایمانتو کی زده؟؟؟
مامان 93
15 شهریور 93 22:12
سلام مبارکت باشه گلم ان شاالله سالم دنیا بیاد
فریبا
پاسخ
ممنون دوست گلممممممممم
مامان
16 شهریور 93 10:10
ای جووووووووووووووونم فریبا جونم خیلی تبریک میگم الهی بسلامتی بیاد به آغوشت این نفس گرم زمستونی خداروشک که خوبین و همه چیزم خوب پیش میره دختر عشقه.مراقب خودت باش و نفس بلای مارو خوب تو دلت بچلون خخخخ الهی یکی بشه لنگه خودت همینجوری مهربون و خوش قلب
فریبا
پاسخ
سلام فریبا جونم خوبی؟؟؟؟تو در چه حالی ممنون که دل نگرانم بودی خیلییییییییییی گلیییییییییییییییییییییی واقعا عشقهههههههههههههه چشم عزیزمممممممممممممم فدات شممممممممممممممممممممممممم تو هم مراقب خودت و نی نی ات باش
مامان نسرین
16 شهریور 93 16:18
سلام دوستممممممممممم مبارک اسمش باشه عزیزم انشالله که نفس مامان و باباش سالم و تپل بیاد بغلتون. چقدر از دست حرف جاریت ناراحت شدم و حرص خوردم. دختر داشتن لیاقت می خواد. کسی که جنس خودشو کم بدونه معلومه چه طرز فکری داره. چرا دکترتو عوض کردیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به هر حال که انشالله همه چیز خیر باشه واست عزیزم. مراقب خودت باش بووووووووس واسه نفس
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسی نسرین جونم خودمم خیلی ناراحتم اون کلا زخم زبون میزنه مهم نیست خدا بزرگه من که عاشق نفسمم دکترم ماهی که من زایمان دارم نیست
رزا
17 شهریور 93 9:45
عزیزم مبارکت باشه انشالله قدمش برات خیر باشه خوشحالم که نینیت دخملیههههههههه اخه دخمل خیلی نازه انشالله بقیه راهو به سلامت طی کنی
فریبا
پاسخ
ممنون دوست مهربونمممممممممممممم
مامانی و بابایی دخمل بلا
19 شهریور 93 19:30
کجاااااااااااای مامان فریبای نفس خانوووووووووم ؟ بازم کم پیدا شدی که ؟ بابا ما نگرانت میشیما ....
فریبا
پاسخ
خوبیم عزیزم ممنون از لطفت
آقايون و خانوماي شيك پوش
21 شهریور 93 13:13
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان معرفي كنيد: http://redheart.hamvar.ir
ماهک
27 شهریور 93 7:19
فریبا جان سلام.حدودا نیم ساعته از بارداریم مطمين شدم یعنی تستم مثبت شده.خدا خیلی بزرگه.روز تولد امام رضا حاجتمو گرفتم.خیلی از. دلداری هات امید دادنات و همراهیات متشکرم دوست مهربونم.خدایا به همه منتظرا عنایت کن.فرزند شما هم بسلامتی زودتر بیاد تو اغوشت تا خوشحالتر باشی عزیزم.
فریبا
پاسخ
وایییییییییییییییییییییییییی ماهک جدی میگی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم برات واییییییییییییییییییییییییییییی عزیزمممممممممممممممممممممممم خداروشکر خوشحالم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مواظب خودت باش
نوشین
27 شهریور 93 13:40
سلام امیدوارم تا پایان بارداری همه چیز خوب پیش بره و دخمله نازت بیاد بغلت اسمشم خیلی قشنگه نامدار باشه
فریبا
پاسخ
سلام ممنون دوستمممممممممممممممممممممممممم مرسی از لطفت
ماهک
27 شهریور 93 21:45
چشم عزیزم حتما.هنوز توی شوکم.باورم نمیشه خدا دوباره من و لایق مادر شدن دونسته.خیلی ازش سپاسگزارم.خدایا شکرت شکرت شکرت
فریبا
پاسخ
خدا رو شکر ماهک جون از وضعیتت بی خبرم نزاری ها جنسیتم که معلوم شد بهم بگو خدایا شکرت که دوستم خوشحالههههههههههههههههههههههههههههههه
مامان راضیه
31 شهریور 93 1:46
یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره خییییییییییییییلی برات خوشحالم گلم ان شاالله همیشه شاد باشین راستی تبریک بابت اسم قشنگش
فریبا
پاسخ
فدات شم عشقم ایشالاه قسمت خودت دوست مهربونم
ماهک
31 شهریور 93 8:32
به روی چشم
مامان. احسان
1 مهر 93 17:21
سلام. فریبا جون خیلی خوشحال شدم که همه چی خوب پیش میره... وای نفس ما چه طوره..... وای چه اسمی مامانی واسه گل دختری انتخاب کرده.... وای گفتی سیسمونی اونم واسه نفس حتماً مثل اسمش خیلی خوشگل و با سلیقه میخری و اتاق گل دختری رو میچینی... مشتاق دیدنش هستیم...به سلامتی بیاد
فریبا
پاسخ
سلام دوست با معرفتم خوبی باران جون؟؟؟احسان چطوره قربونت برم نظر لطفته عزیزممممممممممممممممممم چشم حتما عکساشو میزارم گل پسرتو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس