نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

تکونای نفسم

1393/6/31 17:25
نویسنده : فریبا
522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان آخ که نمیدونی چقدر دلم برای نوشتن تنگ شده بود ی مدت بود هر چی میومدم مطلب جدید ارسال کنم نمیتونستم و پیغام خطا میدادغمگین تا اینکه به مدیر تلگراف زدم و راهنماییم کردن که با ی مرورگز دیگه وارد شم و من هم همینکارو کردم ممنون از مدیر وب

خوب عشقم امیدوارم که حالت خوب خوب باشه از هفته 20 ی تکونای زیر دلم میخورد که من ذوق مرگ میشدم ولی هر روز نبود و این منو خیلیییی نگران میکرد تا اینکه زنگ زدم کلینیک و سوال کردم گفتن از ماه 7 منتظر تکوناش باش زیبا دختر خشکلم نمیدونی چه قدر عاشقتم طوری که تموم تنهایی هامو به جون خریدم و منتظر روزی هستم که بیایی و با هم حرف بزنیم برات دردل کنم

تو عشق مامانی من عاشقتم چند تا هد سر برات خریدم خاله هات برات عروسک خریدن

هنوز سیسمونی تو نخریدم آخه زوده و نمیخوام عجله کنم بابایی قول داده تو خرید سیسمونی کمک کنه دست مهربون همسر درد نکنهخندونک

عشقم صبح ها به عشق تو بیدار میشم و با هم صبحانه میخوریم بابایی خیلی هوامونو داره و من هر چی هوس کنم برام میخره

همیشه دستشو میزاره روی شکمم و باهات حرف میزنه

عاشق دختره و من از این بابت خیلی خوشحالم

جمعه این هفته خونه مامان جان مهری بودیم و خیلی هوامون داشتن دست مهربون مامان جان درد نکنه

ی چند باری هم برامون غذا داده و مامان جان مرضیه که خیلی از اول هر چی هوس کردمو برام پخته ایشالاه بزرگ شدی خودت ازشون تشکر میکنی گل مامان

نفس تو همه کس منی خوب رشد کن بزرگ بشی مامان من به تو احتیاج دارم 2 روز دیگه وارد ماه 6 میشیم به امید خدا

12 مهر هم نوبت دکتر دارم لحظه شماری میکنم صدای قلبتو بشنوم عشق مامان

خدایا من عاشق دخترمم خودت خوب میدونی من         چی کشیدم واسه اومدنش خودت محافظش باش

پ.ن خدایا خودت به همه ی اونایی که ی جورایی منتظرن و دل سوخته نظر کن هیچ کس دوست نداره بشنوه نمیتونه مادر بشه اینو توی وجود هممون بزار خدایا ما زن ها همینطوری احساساتی هستیم نزار با این حرف بشکنیم

 

پسندها (7)

نظرات (14)

فاطمه ع
31 شهریور 93 17:39
سلام عزیزم خوشحالم که دختر گلت سلامته و شیطونی میکنه
فریبا
پاسخ
مرسی گلمممممممممممممم
مامان نی نی
31 شهریور 93 18:35
سلام عزیزم دلم برات تنگ شده بود خدا نفس خانومو برات نگه داره خوشحالم که حال هر دوتون خوبه مواظب خودتو نفس جونی باش
فریبا
پاسخ
سلام گلم منم دلم برات تنگ شده بود مرسی عزیزم چشم تو هم همینطور
مامان نــــاديــــا
31 شهریور 93 19:35
سلام فريبا جوني خوبييننننننننننننننننننننن؟عزيز دل خاله فدا تکوناش واي فريبا کلي حال ميکنم تکوناشو ميبينم من که از نظر عروسک خيالم راحته خودکفام اخه انشالله تا اخر ماه بارداريت سبک و سلامت طي کني و بزودي نفس طلا رو ببينيم ميبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دوستتتتتتتتتتتتتتتتتت ماهممممممممممممممم
فریبا
پاسخ
سلامممممممممممممم چطوری نادیا جونم ؟؟دخمل نازت چطوره چه خبرااااااااااااااااا از من خیلی کم تکون میخوره ..................مرسی به هم چنین دوستممممممممممممم
بــــــــــــاران
31 شهریور 93 20:31
سلام دوست بی معرفتم حتی دیگه تو وببمم نمیای,اشکال تنداره ما قهرنمیکنیم,انشااله بارداری خوبی داشته باشی,دوست دارت باران
فریبا
پاسخ
سلام عشقم خوبی ناراحتم نیستی گوشیمم شارژ نمیکنه زیاد نمیتونم نت بیام تا درستش کنم مطالبتو خوندم مبارک چیزاش باشه الهی بقیه راهو هم به خوبی طی کنییییییییییییییییییییییی
راضیه
1 مهر 93 9:17
سلام فریبا جون تبریک ویژه اول به خاطر اینکه نی نی کوچولو خدا روشکر سالم وبعد به خاطر این تبریک که فرشتتون ی دخمل ناز فریبا جون دعاتون قشنگ ایشالله که هرکی ی جورایی منتظر خدا به مراد دلش برسونتش واقعا جنس مونث خیلی حساس وبا کوچکترین چیز ممکن بشکن التماس دعا
فریبا
پاسخ
سلام عزیز دلمممممممممممممممممممممممممممممم مرسی انشالاه ممنون که بهم سر میزنی گلم
مامان
1 مهر 93 10:43
به به چه عجب ازین ورا.سلااااااااااااااااااااااااام به مامان فریبای نانازی و نفس باقلواش خوبین؟؟خداروشکر که همه چیز خوب پیش میره ای جووووووووووووووونم تکون بخور خاله آخه نمیدونی مامانا ازین حرکتا چه حالی میکنن خدایا قسمت همه چشم انتظارا بکن این تکونای عاشقی رو خوبی فریبا جون.بابا من که دیگه کلافه شدم.هی میومدم باز میدیدم نخیر راضی باشی هر وقت میخواستم وبت رو باز کنم به نی نیم میگفتم بریم از خاله تنبلتم یه خبر بگیریم خیلیییییییییییییییییییی برات خوشحالم عزیززززززززززززززم خدا بهت ببخشش الهی آمین.دوستتون داررررررررررررررررررررررم
فریبا
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبی؟؟؟؟؟منم خیلی دوست دارم هم تو رو هم دامادمو خخخخخخخخخخخخخخ باور کن مدیریت وبم خراب بود نمیتونستم مطلب جدید بزارم دیگه زود به زود میام راضی ام چون میدونم تنبل شدم خخخخخخخخخخ مواظب خودت باش
مامان نــــاديــــا
1 مهر 93 11:02
نگران نباش فريبا جون هنو زوده مخصوصا وقتايي که نگران و استرسي باشي اصلا متوجه تکوناش نميشي تو اين ماه وقت خواب جنين منظم ميشه واسه همين اکثرا ميخوابن جنين دختر تنبل هم تشريف دارن
فریبا
پاسخ
مرسی دوستممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
BT
1 مهر 93 11:28
سلام فریبا جون ، احساس اولین تکونای نفس کوچولو مبارکت باشه ، حالا هر روز که میگذره تکوناش بیشتر و محکمتر میشه و بزرگ شدنش رو اینجوری میتونی قشنگ احساس کنی دوستممم ... تو همه این لحظات ما رو هم دعا کن .... منم تاریخ زایمانم مشخص شده ، اگه خدا بخواد 17 مهر زایمان میکنم ... محتاجیم به دعا .
فریبا
پاسخ
سلااااااااااااااام بیتا جونم خوبی دخمل خشگلت چطوره ای جانم پس دیگه چیزی نمونده تا لجظه دیدار چشم تو هم منو یادت نره
بــــــــــــاران
1 مهر 93 13:55
مهم نیست خداحافظ
فریبا
پاسخ
موفق باشی گلم باهام در ارتباط باش گوشی درست شد پیام میدم وایبر
غزل
1 مهر 93 16:15
سام خوبی ؟؟؟ نگرانت شده بودم خوب شد که صفحه ات درست شد ... نگو تقصیر نی نی سایت بوده ... نی نی گلی ما خوبه ؟؟؟؟
فریبا
پاسخ
سلام فدات شم گلمممممممممممممممم آره با ی مرورگر دیگه اومدم خوبه دست بوسه گلم
ماهک
2 مهر 93 18:20
سلام مامان فریبا. یه سوال دارم .سونوی تشکیل قلب 6 هفته است یا 8 هفته.اصلا یادم نمیاد پارسال کی رفتم.ممنون میشم راهنماییم کنی
فریبا
پاسخ
ُلام گلم من توی هفته 8 رفتم بهتره 8 بری که دیگه مطمئن تشکیل شده باشه
الــنـــازجوون
4 مهر 93 0:15
فریبا جونم الهی این ماههای باقیمانده رو هم به خوبی وخوشی بگذرونی و بااومدن نفس اسمونی ماروهم خوشحال کنی جیگرم
فریبا
پاسخ
فدات شم انشالاههه روزهای خوب برای تو دوستمممممممممممممم
ماهک
4 مهر 93 12:05
مرسی عزیزم
مامان و بابای علی
20 دی 93 13:50
سلام وبت عااااالیه من لینکت کردم عزیزم