نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

جواب آزمایش دیابت و سفارش به نی نی بافت

1393/8/4 18:59
نویسنده : فریبا
847 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک خشگل مامان خوبییییییییییییییییییییی؟؟؟عشقم وارد ماه 7 شدیممممممممممممممممممم و 3 ماه دیگه مونده تا لحظه ی دیدار نمیدونم از ی لحاظ لحظه شماری میکنم برای رسیدن به لحظه دیدار و از ی نظرم دلم برای این روزهامون تنگ میشه تو دختر خیلییییییییی خوبی بودی و واقعا تا الان مامانی رو اذیت نکردی برات جبران میکنم از اینکه پا به پام اومدی و حتی اذیتم شدی  ی وقتاییآرام

نفسم مامان قرار بود شنبه جواب رو ببریم نشون خانم دکتر بدیم مثل همیشه مطب شلوغ بود و جای خالی نبود من اول جواب آزمایشو نشون ماما دادم گفت یکم بالاست وباید صبر کنی خانم دکتر بیاد ببینه امروز هم عمل داره و یکم دیر میرسه اومدم زنگ زدم به بابایی که بیرون منتظر بود و گفتم باید صبر کنیم بابایی هم مثل همیشه با صبر منتظر من و شما شدخندونکاومدم توی سالن خیلیییییی خسته بودم نمیدونم دلییلشو همه نگامون میکردن توی دلم گفتم کاش یکی 1 دقیقه جاشو میداد تا من و تو بشینیم آخه همه که بادار نبودن ی سری همراه بودن که اومده بودن ولی هیچ کس از جاش تکون نمیخورد و من و تو هم چنان ایستاده بودیم منشی هم که دید من یکم خسته ام به همراها گفت برن بیرون مطب ولی مگه کسی گوش داد همه نشسته بودن اینو میگن فرهنگ دخترمخندونکبی خیال شدیم اومدم روی راه پله ها یکم نشستم باز رفتم داخل این دفعه ماما ی نگاه بدی به همهی اونایی که روی صندلی بودن و حاضر نبودن جاشونو برای ی لحظه بهمون بدن کردو ی سری به نشانه تاسف تکون داد ولی خدارو شکر طولی نکشید که خانم دکتر اومدو خوشبختانه رفتار زشت همه باعث شد اولین نفر ما باشیم و این به نفع ما شد منشی و ماما با هم پرونده منو گرفتن و بردن داخل خانم دکتر ی نگاهی به آزمایش کردو گفت خیلی بالا نیست ولی باید رعایت کنی و نشاسته رو حذف کنی منم نگران بودم بیشتر برای تو تا خودم گفتم چشم و نوبت بعدی رو 11 آبان دادچشمک

2 هفته ای هست برنج 2 تا 3 قاشق شده ونان هم اندازه کف دست بیشتر آغذاهای آب پز میخورم و شنبلیله و شوید توی ماست میریزم و کدو هم میخورم که انشالاه قند بیاد جای نرمال حالا 11 معلوم میشه رعایت کردنمون چقدر تاثیر داشته نفسم

خب خبر بعدی اینکه چند وقتی بود دیم میخواست برات چند دست بافتنی خشگل سایز 0 سفارش بدم تا اینکه ی روز به نی نی بافت سر زدم و از ی سری مدلاش خیلییییییییییییییییییی خوشم اومد  2 دست برات سفارش دادم تا عید هوا خنکه و من باید حتما بافت برات میخریدم با کلاه و پاپوش سر هم بهم گفتن 1 ماه دیگه آ»اده میشه دل توی دلم نیست که ببینم چه شکلی شده سفارشات از الان مبارکت باشه دختر خشگلممممممممممممممممبوس

5 شنبه 6 سالگرد ازدواج من و بابایی هستش امسال ی حال و هوای دیگه ای دارم حال و هوای 3 نفره جشن گرفتن نمیدونم برناممون چیه بهت میگم بعد که اکی شدزیبا

ماه محرمم شروع شده و من 40 شب زیارت عاشورا نذر کردم برای سلامتیت بخونم خدا قبول کنه انشالاه خدا توی این ماه عزیز حاجت تموم دوستای منتظرمو بده ودلشون شاد بشه و هر کس هر خواسته ای داره بهش برسه منم از دعای خیرتون بی نصیب نزارید

انشالاه 1 شنبه میرم دکتر مطمئنن سونو دارم تا وضعیت دخترمو ببینم کاش همه چیز خوب باشه نفس وگرنه نفسم میگره مامانننننننننننننننننننننننننننننننننننن

دوست دارم خیلییییییییییییییییییییییییییی زیاد نفسممممممممممممممممم

 

پسندها (5)

نظرات (15)

مامان
4 آبان 93 22:32
ای جووووووووووونم بافتنی.مبارک نفس طلا باشه نگران نباش عزیزم ان شائ الله تا اون موقع همه چیز نرمال نرمال میشه چه جالب منم نذر کردم.خدا قبول کنه ان شائ الله مارو از دعای خیرت بی نصیب نزاری دوستم.بوووووووس برای فریبا خوشکلم و نفس طلاش
فریبا
پاسخ
ممنون فریبا جونم پسر گلت چطورههههههههههههههههه؟؟انشالاه تو هم مارو فراموش نکن میبوسمتون
مامان نــــاديــــا
4 آبان 93 22:57
سلام فریبا جون خوبی نفس کوچولو چطوره؟بافتاش مبارک باشه اتفاقا منم سفارش دادم خداکنه مثل نمونش باشه خداروشکر قند توام مثل من زیاد بالا نیس باز خوبه تو داری اینجوری سخت کنترلش میکنی من که هراز چندگاهی ی ناخونکی میزنم ولی زیاد نیس ایشالله بسلامتی بقیه راهو طی کنیم و نی نی هامونو بغل کنیم دوستون داریممممممم
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم عهههههههههههه چه جالب چقدر شبیه همیم ما 2 تا پریناز خوبه بافتای دختر تو هم مبارک گلم آره منم گاهی وقتا ی ناخنک هایی میزنممممممممممممم خخخخخخخخخخخخ ما هم دوستون داریم
غزل , باباییش
5 آبان 93 10:15
ایشالا که میری همه چیز نرماله ... مامان خانوم چاقو لاغر میشود ... ماشالا چقد زمان زود میگذره ... یه ذره صبر کنی نی نی پریده تو بغل مامان ... فریبا من تا چه ماهی ویار دارم .تا اخر ماه 3 ؟ ماه 4 ؟تا کی قرار است نی نی همچنان دهن ما را سرویس کند ؟؟؟؟؟
فریبا
پاسخ
ممنون فدات شممممممممممممممممممم..آره خیلییی زود میگذره تا ماه 4 ویارت هست گلممممممممممم
مامان نسرین
5 آبان 93 13:54
مبارک باشه عزیزم انشالله که همه چی خوبه خوبه مراقب خودت باش
فریبا
پاسخ
قربونت برم تو هم همینطوررررررررررررر
الــنـــازجوون
5 آبان 93 14:46
فـــــــــــــــریباجونم عزیزم اول ازهمه بافتنی های نی نی نفسمون رو تبریک میگم مبارکش باشه انشالله....عزیزم درکت میکنم همه جا همینطوره متاسفانه فرهنگ صـــــــفر....سالگرد عروسیتون مبارک خوشکلم سه نفره جشنتون کلی خوش بگذره خانم خوشکله میبوسمت ابجی نازم...خیلی خوشحالم که دارمت
فریبا
پاسخ
سلام ممنون عزیز دلممممممممم قربونت برم من واقعا از صفر هم کمترننننننننننننننننننننن مرسی دوست خوبم منم از داشتن تو خوشحالم
حکیمه نیک بخت
5 آبان 93 16:19
سلااااااااااااااام عزیزدلم.دلم بسی برات تنگولیده بامعرفت.خداروشکرکه خوبین.انشالااینروزای سه نفره به خوبی وسلامتی باشه
فریبا
پاسخ
سلااااااااااااااااام جیگر چه عجب اومدی این طرفا منم دلم برات تنگ شده قربونت برم پاشا رو ببوس
مامانی دخمل بلا
5 آبان 93 17:04
سلام فریبا جون گل و نازنین و نفس جون تو راهیششششششششش نفس جونم بافتات از همین الان مبارکت باشه ... مطمئنم خیلیییییییییی بهت میاد عزیز دلم ... فریبا جونم خوبی ؟ بهتری ؟ خداروشکر که قندت خوب بوده و خیلی بالا نبوده ... مطمئنم با این رعایتها نرماله نرمال میشه گلم ... فدات بشم .... مراقب خودت باشششششششش ... ناخنک اشکال نداره عزیزممممممم راستی نذرتون هم قبول ... خیلی التماس دعا دارمممممممم....
فریبا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم شما خوبین رسیدن به خیر؟؟؟جات خالی ببودددددددددددددددددد انشالاههههههههههه شما هم مواظب خودتون باشین
فاطمه ع
7 آبان 93 17:37
سلام عزیزم خدانذرت رو قبول کنه فریباجان چقد خوب که از الان بفکر هستی نفس جان فصل سرما میاد باید مواظبش باشی
فریبا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممم آره دیگه تموم فکرم شده فاطمه جونم
مامانی دخمل بلا
8 آبان 93 0:27
" رقیه , سه ساله کربلا " این صحنه ها را پیش از این یکبار دیدم من هر چه می بینم به خواب انگار دیدم شکر خدا اکنون درون تشت هستی بر روی نی بودی , تو را هر بار دیدم بابا خودت گفتی شبیه مادرم باش من مثل زهرا مادرت , آزار دیدم یک لحظه یادم رفت اسم من رقیه است سیلی که خوردم عمه را هم تار دیدم احساس کردم صورتم آتش گرفته خود را میان یک در و دیوار دیدم مجموع درد خارها بر من اثر کرد من زیر پایم زخم یک مسمار دیدم (سوغات مکه) توی گوشم بود بردند کوفه همان را داخل بازار دیدم!
مامانيه نيكا
8 آبان 93 0:38
سلام فريبا جووووونم، خوبي؟؟ امان از دست اين ادماي نفهم يعني واقعا يكيشون بلند نشدن جاشونو بدن به تو؟؟ بايد اون منشيه يكي رو بلند ميكرد عزيزم اصلا رودرواسي نكن اگه دفعه ديگه با همچين جرياني روبه روشدي راحت برو به يكيشون كه همراهه بگو ميشه جاتونو به من بديد؟؟ گلم خيلي خيلي مواظب خودت باش ، عزيزم اگه سوالي چيزي يه وقت واست پيش اومدكه من ميتونستم كمكت كن حتما بهم بگو
فریبا
پاسخ
سلام عشقم خوبی؟؟؟نیکا چطوره نه دیگه نفهممن شاخ و دم که ندارن خخخخخخخخخخخخخخخخ حتما همینکارو میکنم مرسی باشه حتما حتما عزیزمیییییییییی خیلییییی دوست دارم
مامان نازی
11 آبان 93 17:53
سلام فریبا جون وب زیبایی داری نی نی هامون هم سنه همن خوشحال میشم بیشتر ببینمت عزیزم
فریبا
پاسخ
سلام دوستم ممنون که بهم سر زدی عههه چه جالب حتما بهت سر میزنم
ye montazer
12 آبان 93 13:05
سلام ایشالله که بسلامتی نینیتو بغل بگیری توروخدا برای ما منتظرا هم دعا کن با خوندن نوشته هات فقط دلم لرزید ودلم یکم از این حالتارو خواست کاش خدا به منم یه نگاهی میکرد
فریبا
پاسخ
عزیزم انشالاه خدا هم حاجت تو رو توی این روزا میده حتما دعات میکنم دوستم
فاطمه ع
17 آبان 93 16:15
سلام فریبا جان خوبی؟؟ نفس جون خوبه؟ خبری نیست ازت آپ کن دیگه
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم خوبیم چشم به زودی
شیوا جونی
26 آبان 93 17:51
بهترین کلیپ کودکانه خوش حال می شوم سر بزنید
مامان احسان
1 دی 93 13:06
عزیزم سلام ... نفس خوبه ...راستی نذرت قبول باشه ما رو هم دعا کن ...
فریبا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوبیم چشم حتما