نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

خدایا دلم گرفته...

1392/7/3 12:46
نویسنده : فریبا
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان خوبی؟.....میدونم جات خوبه....پیش خدا توی بهشت...اما مامانی جای من خوب نیست....این روزا بیشتر از همیشه احساس دل تنگی میکنم...دلم بی قرارته...بیا مامان این ماه من  و بابایی کلی باهات حرف داریم....فرشته مامان میدونم اون جا راحت تری..دوست نداری بیایی توی این دنیایی که پر از همه جور آدمی پر از کثیفی و پلیدی....پر از بی معرفتی...میدونم فرشته مامان جات توی بهشت قشنگه....اما مامان من تو را میخوام نمی تونم تحمل کنم این روزهامو من میخوام شما بیایی دنیامو قشنگ کنی......

میخوام بیایی با هم حرف بزنیم...ببرمت پارک سوار سرسره ات کنم سوار تابت کنم...هر چی بخوای برات بخرم......

مامانی نمیخوام با نیومدنت حرف هایی که نباید بشنومو بشنوم....نمی خوام سرم پایین باشه...میخوام بیایی عشق من.....بیایی پشت مامانی باشی بیا مامان ی عالمه کارت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)