نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

و خدایی که همین نزدیکی است....

1392/7/5 17:09
نویسنده : فریبا
295 بازدید
اشتراک گذاری

خدای خوبم خدای بزرگم من به جز تو به کی میتونم تکیه کنم....؟جز تویی که مهربونترینی...

خدای مهربونم من همیشه دردو دل تنهاییمو برا تو داشتم....میدونم بنده ی خوبی برات نبودم ولی همیشه هوامو داشتی...همیشه کمکم کردی همیشه کنارم بودی....همیشه به دردو دلم گوش دادی....همیشه در برابرم سکوت کردی.....

خدای خوبم این روزا خیلی بهت احتیاج دارم....خیلی تنهام....هیچ کس نیست که منو درست بفهمه...خدای خوبم من زندگی امو با نام تو شروع کردم با نام تو که بهترینی...

خودت خوب میدونی 2 سال اول زندگی امون خیلی راحت نبود خیلی سختمون بود...نمی خواستم نی نی ام تو سختی بزرگ شه امسال سال 3 است و این ماه ماه 3 که ما تصمیم گرفتیم...

میدونم نی نی ام پیشته میدونم که جاش خوبه ولی من تنهام....

خدا جونم باهاش حرف بزن بگو مامانت نامه  داده.....

بگو این روزا بی قرارشم....بگو نمیتونم بهش فکر نکنم....بگو همه مامان شدن بگو منم میخوام بغلش کنم بهش بگو بیاد پیشم...

خدا جونم نزدیکه سالگرد ازدواجمونه دلم میخواد اونو هدیه بدم به باباییش....

بهش بگو مامانی منتظرته...

خیلیییییییییییییییییییییییییی دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستت دارم خدا .............

چشمام به دستتاته..........................................

عاشقتم خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)