نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

چند تا نصیحت............

1392/7/7 17:40
نویسنده : فریبا
327 بازدید
اشتراک گذاری

جو جوی مامان.کنجد مامان....عشقم من همیشه از نصیحت کردن بدم میومد دوست داشتم همه چیز و خودم تجربه کنم  ولی همیشه حرمت بزرگ ترهامو حفظ کردم دلم میخواد شما هم همینطوری باشی نه مثل من بهتر از من خوب خوب که بهت افتخار کنم.........مامان گلم من همیشه روی پا های خودم بودم  دوست داشتم مستقل باشم با اینکه بابا جان به خیلی چیزا مقید بود اما شرایط من همیشه خوب بود و اونا زیاد اهل نصیحت و بهانه گیری نبودن....

مامان دوست دارم این چند جمله رو بخونی و اگه دوست داشتی بهش گوش بدی.........................

هیچ وقت این دو جمله را نگو..

1.ازت متنفرم          2.دیگه نمیخوام ببینمت

هیچ وقت با این دو نفر همصحبت نشو.

1.از خود متشکر      2.وراج

هیچ وقت دل این دو نفر را نشکن

1.پدر                   2.مادر

هیچ وقت این دو تا کلمه را نگو

1.نمیتونم             2.بدشانسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)