نفسنفس، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

نفس من و بابا حسین

فرشته ی خاله فریده اومد

1392/7/13 15:43
نویسنده : فریبا
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان...خوبی؟؟؟؟؟

چکار میکنی مامانی؟؟؟؟منم خوبم اما دلم خیلی واسه دیدنت لحظه شماری میکنه.............

جیگر مامان ی 5 ماهی هست که ی فرشته جدید تو جمع ماست که من خیلی دوستش دارم خیلی خشکلو کوچولو و دوست داشتنی...خدا یکی از نازترین فرشته هاشو داده به خاله فریده ..

منم میخوام توی این وبلاگ تولد آوا کوچولو رو که منو عمو حسین خیلیییییییییییییییییییییییییییییی دوستش داریمو بهش تبریک بگیم........

ایشالاه که همیشه صحیح و سالم پیش خاله فریده و عمو آرش باشه و سایه ی اونا هم همیشه بالای سرش.............

آوا قربون اسمت برم خاله خیلی دوستت دارم..تولدت مبارک.........................

دعا کن فرشته منم زود بیاد پیشم......................................

 قربونت برم الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خاله که این جا دلم میخواد بخورمت

اینقدر خانم افتادی .................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)